even een update zoals beloofd, bij ons is het hetzelfde geslacht als hier werd gegokt door twee.. dus bij ons klopte de NUB theorie!
@Loe, Lijkt op een piemeltje, maar kan ook net zo goed de navelstreng zijn Ik ga dus niet gokken op basis van deze echo *edit* beter kijkend denk ik dat dit de navelstreng is
de navelstreng hebben we verder ook gezien op de echo, die was kenmerkend half doorschijnend en half niet......
Whooshhh... nog 3 daagjes en we zouden het moeten weten Ben nooit eerder in m'n leven ZO nieuwsgierig geweest !
Meiden ik wilde even melden dat onze tweeling toch echt meisjes zijn, op pagina 44 dachten jullie jongens.
Jane ,.. gefeliciteerd meis !!! Jammer dat ik toen nog niet in dit nub topic als "oordeelgeefster" zat, want ik zie op jouw 3e "nubfoto" 100% zeker een meisje! Raar dat meidenhuis een jongen zei, want zover ik weet is zij echt een expert
Jane, gefeliciteerd! En inderdaad, die derde echo is héél duidelijk een meisje! En ik ben geen expert
Ik dacht toen ook zoiets maar ja ik had zoiets van ik zal het wel niet helemaal begrijpen. Maar ja op zich maakt het verder niet uit hoor, ik heb wel vaak jongens gedacht maar vannacht had ik gedroomd over meisjes. Ik las hier een tijdje terug dat de meiden het hier wel fijn vonden om ook te laten weten of het wel of niet klopte dus ik heb mijn plicht gedaan.
heey dames....ik ga hier een fotootje plaatsen omdat ik even jullie eerste gedachte wil bij het zien van deze foto hihihih (wil geen apart topic ervoor)...mijn gedachte is een jongen.....
lieve NUBbinnen, mag ik vragen waarom jullie (of in elk geval astrid) denkt dat dit een meisje is? ik probeer m de theorie uit te leggen maar ik snap m zelf niet! klingman is soooo overtuigd van een jongetje, en ik moet steeds giechelen omdat ik zelf sterker aan een meisje denk. hoe zit t nou, de nub zie je alleen bij meisjes? sorry dat ik zo blond ben hoor dank! Bekijk bijlage 66869