hey meisjes! vandaag echo met 14 weken, en wat denk je? beebje liet alles schaamteloos zien! Bekijk bijlage 67041 kortom... die klingman van me had het vanaf de positieve zwangerschapstest goed! 50% kans uiteraard, maar de overtuiging en brutaliteit waarmee hij het steeds heeft verkondigd is toch wel stoer en bijzonder. geen meisje dus! zijn onwijs blij en emo, is zo bijzonder als je weet WIE er in je buik zit! emo knuffel!
Wow super zeg Klingel! Knap van klingelman Hij heeft vast z'n zaadjes goed geïnstrueerd hahahaha. Geniet ervan!!
@Klingel, met 14 weken is het geslacht nog niet zichtbaar dmv vooraanzicht (zoals op jouw echo) ... met die termijn steekt er altijd iets uit genaamd de nub! Deze gaat zich pas rond de 15e week vormen tot het daadwerkelijke geslacht. ik zou nog niet direct je vriend "gelijk" geven ik blijf bij een meisje nav de nub
nou ik geef mijn vriend niet zozeer gelijk als wel de gyn! die zei het met 99.99% zeker te weten. en dat hij gesterkt werd in overtuiging doot t feit dat beebje in groei 1 week precies voorloopt; dus 15 weken maar nou maak je me toch even ietwat onzeker maar ik neem aan dat de gyn, die dagelijks tientallen beebjes voorbij ziet komen, t wel moet weten.. en anders vraag ik maandag de VK nog; die baal kleertjes die ik gisteren gekocht heb mogen binnen 1 maand geruild worden!
Kan me voorstellen dat je nu in de war bent! Ben wel blij dat Astrid dat zegt, want ik dacht ook écht dat het een meisje was. Hopelijk krijg je maandag wat meer zekerheid! En anders ben ik bang dat je toch echt moet wachten, want 14 weken is natuurlijk heel vroeg om het geslacht al te weten
@day: is ook zo, alleen omdat ik een week voorloop (precies 15 gisteren) nam ik de conclusie van de gyn wel serieus aan eigenlijk. opzich doe ik dat nog steeds wel, maar we hebben alle tijd. misschien dat de VK iets kan zeggen op basis van de foto, en anders 3 mei drs Papa tis nu alleen dat ik er wat onzeker van word, terwijl t me niets uitmaakt, maar als je denkt dat je t weet een ' een expert ' zegt dat ze twijfelt we zullen zien, als toch een meisje is verdienen jij en astrid een fles jip&janneke die klingman en de gyn mogen betalen
seker! ik moet wel zeggen dat ik denk dat de gyn gelijk heeft, omdat ik precies op 15 weken zat gisteren qua groei. hij zei dat ie t nog nooit zo duidelijk gezien had, schrok er zelf van. dus ik hou t maar op dat toch echt *censuur* in buik zit. en mocht het een meisje zijn die een geintje uithaalt, is het ook helemaal supertop. smak!
nou het kan, er zijn echobureaus die vanaf 15 weken geslachtsbepaling doen.. las ik hier op het forum, dus als je volgens de meting 15 weken bent, dan kan die gynaecoloog best wat gezien hebben,. maar ik zou het idd ff nachecken. 3 mei heb je een pretecho ? ben wel nieuwsgierig hoor..
ja daahaag! nee maar even serieus. als ik een week voorloop op de groei, en als de gyn zn hand voor de monitor deed wegens 'dat is wel TE duidelijk' dan zal ie wel gelijk hebben. hier op de echo in t echt zie je zegmaar onder het piefje en soort zakje. volgens mij. ik denk dat ik die jongetjeskleren (H&M heeft WEL leuke!) maar ga ophangen in de kast (maar de J&J staat koud hoor! )