geen perfecte ligging, geen perfecte echo...... maar toch zeg ik met 90% zekerheid dat het een jongen is!
Bedankt voor jullie reactie's!! Ik weet dat het niet de perfecte echo is, maar verder heb ik alleen echo's van het hoofdje. Hihi.
de lengte van de foetus komt overeen met een zwangerschap van ongeveer 10 weken en dan is er nog geen nub in ontwikkeling. Met 13 weken is het echt al een minimensje met lange benen en armen en een duidelijk gezichtje. Bij 13 weken wordt er ook geen CRL (crown romp length) meer gemeten omdat de baby zich dan kan uitstrekken en dit geen betrouwbaar resultaat geeft. Vanaf dit termijn wordt het hoofdje gemeten. Sorry maar deze echo is echt te vroeg om een geslachtsbepaling op te doen.
dat komt omdat het via een oud apparaat gedaan is hij is van de week gemaakt bij de vk en daar was ze toch echt iets meer als 13 wk maar maakt niet uit heeft ze pech gehad djw
Helaas, het kindje ligt absoluut niet goed. Dit lijkt wel een vooraanzicht en je hebt een zij-aanzicht nodig voor de nub theorie
AstridDi, ook hier nog even; het is toch een jongen, in tegenstelling tot je voorspelling adhv de 2 eerdere echo's Meidenhuis, je had het goed!
@Sabbien78, sorry de ligging is niet goed, het kindje ligt namelijk in een kommetje en de echo is veel te onduidelijk om goed onderscheid te kunnen maken. Ik kan hier geen nub ontdekken en dus ook geen "voorspelling" doen
@Sabbien78, Helaas, op deze foto is ook geen nub zichtbaar! Het beeld is afgesneden bij het kontje. @CIndy !! Gefeliciteerd met jullie dochter !!!