hallo allemaal dit is een echotje van 11weken tis een week tevroeg maar ik weet ook niet of op deze echo een nub te zien is. ben benieuwd naar jullie reactie's ik heb komende dinsdag nog een echo (met 12weken) dus mss krijg ik dan nog een paar fototjes mee.
Hallo NUB experts! Bij deze weer een uitdaging mbt voorspelling geslacht. Graag jullie visie over het geslacht van onze kleine. Hier een echo van onze kleine hummel met 12 weken.. Geen idee of er iets te zien is van een NUB? Ben dan ook zeker geen expert! We weten niet wat het gaat worden.. Hebben jullie ook maar enig idee? Ik ben reuze benieuwd! Bedankt alvast..
Hi NomNom de plaatjes zijn erg klein. Ik kan het niet goed zien helaas. @Kikkert de echo is nog te vroeg. Ik wacht op die van 12 weken.
hé das jammer zeg! Bedankt Iris voor je snelle reactie! Heb helaas geen idee hoe ik het plaatje groter krijg.. Is het wel een goede echo voor een evt bepaling? Dan kan ik mijn best gaan doen om te onderzoeken hoe ik het plaatje groter krijg! Nogmaals erg bedankt voor je reactie!
Op basis van deze echo, die niet zo heel erg duidelijk de nub aangeeft, zeg ik een jongen. grtjs Iris
Hallo NUB-experts, Ik wil ook graag mijn echo laten zien. Het is een vrij onduidelijke echo, en ik weet niet goed of jullie er wat mee kunnen, maar ik neem de gok (heb de foto moeten draaien, want kindje ligt ondersteboven in mijn buik hihi) Bekijk bijlage 38309
Ontzettend bedankt voor jullie snelle reacties! Nog 14 weekjes wachten en dan weten we het zeker. Zelf heb ik sinds het begin van de zwangerschap het gevoel dat we een mannetje krijgen.. Maar heb geen flauw idee waar ik dat op moet baseren.. Gewoon een gevoelskwestie.. Ik hou jullie op de hoogte! Nogmaals dank!
Ik ben absoluut geen NUB expert maar begin me er wel in te verdiepen en vind t erg leuk moet ik zeggen! Als ik kijk bij NOMNOM en ik zou lijntjes trekken een de NUB volgend en een de baan van de ruggegraat kom ik toch ook op uiteen lopende lijntjes en zou ik ook zeggen een jongetje Ben benieuwd of ik goed zit! Wat ik vooral lastig vind soms is de nub herkennen, ik heb een amerikaanse site gevonden met bevestigde nubs van jongens en meiden en bij sommige is t zo duidelijk! dat zie je hier niet zo vaak..
Hallo allemaal, Ik heb een echo gehad met 11 weken en ben benieuwd of jullie aan de hand van de NUB theorie kunnen zien wat het word? Zelf heb ik geen idee hoe het werkt. Ben benieuwd!
helaas geen nub zichtbaar. indien er wel een nub zichtbaar was zou je een kans van 50 op 50 hebben. 11 weken is dus niet betrouwbaar omdat de nub dan nog in zijn definitieve positie moet groeien wat vanaf 12 weken pas gebeurd. sorry
hallo bijdeze een echo van 12weken (let niet op de banner ze zijn het nl niet helemaal eens over het termijn ) ik hoop dat dit wel een goeie is. liefs kikkert
kindje ligt nogal krom met de rug (wat er overigens wel erg lief uitziet, net zo'n klein kroelkontje). ik zeg voorzichtig een jongetje.