Wat lief van je, ik zal achtereenvolgens mijn echo's van 11, 12 en 15 weken even plaatsen dit is de eerste van 11 weken
Dit is nog een andere van 12 weken en een paar dagen, maar volgens mij is de NUB hier niet zichtbaar op, wel een beentje... :
En dan de geweldige foto's die we mee hebben gekregen bij de 'geslachtsbepaling' (ja sorry, maar ben een beetje cynisch geworden de afgelopen dagen) De eerste, hier zit hij gewoon met zijn beentjes opgetrokken, op zijn kont (zo zat hij op de laatste echo nog steeds...)
zelfde dag, nu weten we dat dit een soort van vooraanzicht is (zoals nu op mijn banner ook staat, zeg maar) Ik dacht eerst dat dit een 'potty shot' was
Kun jij ergens, uit één van deze echo's (de laatste 3, dus niet de NUB foto's) het geslacht uithalen? Wij zijn om 12 uur weg (midweekje) dus als ik daarna niet meer reageer, weet je hoe het komt. Toch alvast bedankt, heel erg lief van je! Liefs
Ik zie toch echt op de 1e foto van 11 weken en op de eerste foto van 12 weken een nub die naar beneden/recht wijst! En dus een meisje! Uit die laatste 3 is absoluut niet het geslacht te halen! Dan heb je echt een shot tussen de beentjes voor nodig.. sorry meis
meid, dat is dus wat ik ook al dacht! Daarom mijn onzekerheid.... Bedankt voor je snelle reactie! Pfffffffffffffffff, nog 1 weekje wachten en dan weten we het hopelijk wél zeker!
snel ff want we zijn bijna weg ze zei een jongetje, zoals ik qua gevoel al dacht, alleen dacht aan de hand van de NUB ineens een meisje en later dacht ik ook dat het een meisje moest zijn, gewoon gevoel. Ze deed zo gehaast en wij hebben het NIET gezien, waardoor we erg twijfelen... Zelfs mijn man zegt dat hij er niets van gelooft. Dat is erg lullig,als je meent om zekerheid te gaan,, maar onzekerder terug komt!
incognito: Het is echt een jongetje. Op de 11 weken echo wijst de nub al lichtelijk omhoog, dit is moeilijk waar te nemen omdat het kindje zich overstrekt hierdoor lijkt de nub gelijk aan de ruggegraat te lopen maar dat is het juist niet. Op de 12 weken echo zie je duidelijk de nub naar boven wijzen. Wat daar naar beneden wijst is het linker dijbeentje van je kindje. Als dat wat omhoog staat het beentje is heeft jullie kindje een heel raar beentje, deze zou dna vanuit het midden van de buik komen. Bot tekent altijd helemaal wit af en niet doorzichtig met twee randjes (zoals op de tweede echo foto 12 weken het lijkt net een doorzichtig been, een been zonder bot waar wel de huid op aftekend). De andere echo's zijn mooi maar zijn absoluut geen geslachtsecho's. ik weet niet waar je vandaan komt maar in Brabant zit een hele goede echoscopiste, in Vught en Rosmalen (dat is dezelfde vrouw met 2 praktijken). Sorry dat ik te laat ben, maar heel veel plezier op je midweekje weg.
Hierbij nog een keer mijn echo van 12 weken en 4 dagen zouden jullie nogmaals eens willen kijken. Ben nieuwsgierig of jullie nog steeds hetzelfde denken. Er zijn mensen op de Amerikaanse site die zeggen geen nub te zien. Alvast bedankt ! Marjolein
he he hoop dat ik een goede foto heb...ben benieuwd dames tell me ik ben nu (foto) 12+1 w grtz Ramona
marjolein, het schiet niet op om iedere keer te posten met dezelfde echo. We hebben allen gezegd wat we gezien hebben, ook op in-gender. zoals ik in mijn privebericht al aangaf is de enige mogelijkheid om duidelijkheid te vergaren een echo te laten maken bij een echobureau. zo blijf je zitten gissen tot de 40 weken en daar schiet niemand iets mee op. ik snap je nieuwschierigheid wel maar het heeft gewoon geen nut. sorry.