dan wil ik het ook wel even laten zien....volgens mij is er niet veel te zien en moeten we wachten tot de 20 w echo maar hier is mijn echo
ik was er al bang voor en op mijn andere foto ligt hij/zij op de zij met het gezichtje naar ons toe dus daar is al helemaal niks te zien Moeten we helaas toch wachten tot de 20w echo
ff een vraagje ik krijg woensdag weer een echo van welke kant moet de foto dan gemaakt worden?? willen jullie de nub kunnen zien?
Van de zijkant. Met het ruggetje zo plat mogelijk (maarja, dat kan je niet regelen hahahahah, is iets wat de uk zelf moet doen). en de billetjes moeten er wel helemaal opstaan
AstridDi kun je een gok doen wat de mijne is? Of hoe de Nub er voor/ bij / staat / of hangt . Het is nu gok 1 keer jongen 1 keer meisje. Alvast bedankt. Groetjes Linda
Een paar pagina's hiervoor staan nog meer foto's van de echo. Of moet ik die nog een keer posten? Groetjes
Astrid dank je wel. De echoscopiste vroeg bij de nekplooimeting nog voor ze nekplooi ging meten of we wilden weten wat het zou worden. Wij van ja dat willen we straks wel weten ja. Nou zegt ze ik kan het nu al zien. Ondanks ze behoorlijk overtuigd was zei ze er wel bij dat het nooit met zekerheid gezegd kan worden en het ongeveer 70% zo zou zijn. Ze zei....................... Een jongen. Ik ben dus heel benieuwd ook met de voorspellingen die nu gedaan zijn . Nogmaals dank jullie wel! Groetjes
Astrid heeft voorlopig bij mij gelijk Vandaag geslachtsecho gemaakt met 15 weken en 5 dagen. Ze was er heel zeker van dat het een meisje is.Astrid ook Paar weken wachten weten we het zker
Had ik toch gelijk dus, vandaar dat je het niet begreep. De nubaanvragen in mijn pb zal ik zsm beantwoorden. Beetje druk met 3 kids onder de 3.