Ik heb niet naar de NUB gekeken (die zag ik niet) maar alleen naar het geslacht. En dat ziet er exact hetzelfde uit als bij mijn dochters. Aan de andere kant is 13 weken nog wel vroeg hoor. Ik weet niet hoe een jongetje eruit ziet met 13 weken. Ik zou er niet 100% vanuit gaan, en zeker nog geen roze spulletjes gaan kopen. Het zou wel leuk zijn he, na 3 jongens!
@Mercedes, ik vind het heel moeilijk te zien (wel super gave filmpjes! ) maar ik denk een jongetje. Maar wel lastig als het zo beweegt hihi.
nee nee dat doe ik zeker niet, heb over 3 weken een afspraak bij dr papa in adam, en al is het een zoontje, dan ben ik net zo blij, heb nu ook 3 knappe jongens, dus nog zo een mooie 4e erbij is ook een kadootje en een meisje als kers op de slagroomtaart ook maakt me echt niks uit, maar die vrouw zei normaal geen uitspraak te doen, maar ze zegt knoop me er niet aan vast maar ik denk een meisje vanwege mijn ervaringen dus idd ik lees hier nu, hoor haar mening, op amerikaanse site zeiden ze ook al meisjen( die zeggen een nub e zien??)....maar officieel hoor ik het 4 juni pas maar jullie zijn geweldige experts....dus vond het zeker de moeite waard het hier te plaatsen
Wat spannend zeg! Hopelijk weet je het over 3 weken zeker. Ik hoor hier hele goede reacties over dr papa En natuurlijk ben je met een jongen net zo blij Ben heel benieuwd! Laat je het wel weten?
tuurlijk, ik vind dit forum veels te interessant, hahahaha hoop ook ooit een nub of potty shot expert te worden vindt het geweldig dat jullie dat kunnen zeg...echt knap ja iedereen heeft het over dr papa, wij komen uit brabant, dus is ff rijden adam, maar goed er woont familie dus meteen ff familiebezoekje dan
Oke ik probeer het nog een keer, misschien dat het voor de kenners met deze foto''s wel duidelijk is Ik ben op de echo 21.3 weken zwanger
Wendy, heeft je gyn of VK je het geslacht niet meegedeeld? Je zegt dat je 21w bent op de echo, dan lijkt me toch logisch dat je dat ook gewoon kan vragen tijdens de echo of wilden jullie het toen niet weten? Ik hoop dat ik het toch zal kunnen vragen bij de 20weken echo
Ik heb de 20 weken echo en de pretecho al gehad. Mijn vriend wil het niet weten maar ik ben wel erggggggggg nieuwsgierig
laat me raden: ze heeft jongetje gezegd. Toiletshot is niet gunstig met dit aantal weken. Dan hebben jongens en meisjes beiden een piemel: de nub dus! Ik kan op basis van deze foto niets zeggen, sorry!
Oh wendy! Ik zou het echt begeven van de nieuwsgierigheid!!!!! Kan je het toch niet even telefonisch navragen? Of mag je binnenkort alweer terug?
Ineke ja ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig hor, heb er ook over gedacht om te bellen, maar ze zal het nu niet meer weten toch, is alweer 2 dagen geleden. Meidenhuis zie jij iets op de nieuwe foto's op de vorige pagina??
@Wendy, ik vind het heeel moeilijk. Ik zie geen 3 streepjes, maar een duidelijk piemeltje zie ik ook niet. Ik ga nog es even goed kijken...
Ik denk een jongetje, maar ik weet niet of ik het goed zie hoor! Heb de foto bewerkt naar hoe ik denk het te zien... Het lijkt alsof je 2 balletjes ziet, met een piemeltje. Maar dat streepje was ik voor een piemeltje aanzie, kan ook wel de navelstreng zijn!
13 weeks ultrasound and a pottyshot - In-Gender.com ik had het ook op in-gender gezet en nog een andere amerikaanse site, en die zeggen dat de nub er juist girly uit ziet en dayenne jij denkt het ook toch op basis van streepjes? ben benieuwd dan hoor, wie gelijk gaat krijgen, meidenhuis of amerikaanse nubbers en dayenne