je kindje ligt inderdaad heel erg grappig. armpjes achter het hoofdje, lekker ingedoken en dan de beentjes opgetrokken. vraag me meteen af hoe jouw man erbij zit als hij thuis is na een zware dag (of jij). de kleine ligt er echt relaxed bij
hahahaha ik lig wel altijd in bed zo in een gedoken maar met een zwangere buik word dat als maar minder hihihi. dit kindje lijkt erg rustig in vergelijking met dylan die was al mega druk tijdens de echo's en nu nog hahaha .... trouwens ik heb overal gezocht maar waar vind je eigenlijk uitleg over nub? ik kan niet echt een goeie site vinden.
Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com www.in-gender.com (forums en dan naar gender prediction oid)
ik durf niet te zeggen of het nu de nub is of de navelstreng, mocht het de navelstreng of het beentje niet zijn is het een jongetje. maar zoals je ziet ligt je placenta precies boven het gedeelte wat op de nub lijkt, daarom zou het heeeeeel goed de navelstreng kunnen zijn. Ook zou het zo kunnen zijn dat de nub die ik denk te zien het rechterbeentje is wat omhoog staat. is dit de enige echo of heb je er meer?
Deze nog maar denk niet dat je daar wijzer van wordt. Denk dat het afwachten is tot de 20-weken echo of wellicht nog een pretecho tussendoor
Hallo meiden, Ik lees al een heel tijdje mee op dit forum maar ik heb tot nu toe nog niets gepost. Dit is dus de eerste keer. Als je op volgende link klikt zie je normaal een echo van op 12 weken en 4 dagen. Heeft er iemand een idee van het geslacht? Ik kreeg de foto er niet rechtstreeks op. Alvast bedankt ! http://img8.imageshack.us/img8/264/echo12wekenen4dagen.jpg
Zou je misschien de foto in kunnen scannen of wellicht heb je nog een andere echo? Het is namelijk zeer moeilijk te zien.
Het is inderdaad een moeilijke foto....maar toch ga ik het erop wagen Als datgene wat ik denk de NUB is....dan zeg ik een meisje.
helaas geen nub zichtbaar op de eerste echo. De tweede echo is niet te beoordelen ivm de ligging van het kindje. De nub is wel zichtbaar echter doordat het kindje zit kun je geen beoordeling doen. sorry.