Het grote NUB topic!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Natasja, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    #1381 Renate08, 12 mei 2010
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
    weet niet of ik de eerdere foto van nub ook deze was

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Wendy, ben benieuwd hoor!:D

@Sabbien, ja ik denk het inderdaad op basis van streepjes. De NUB zie ik namelijk niet;)

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Pfff erg lastig te zien, maar ik denk dat het een jongetje wordt.

4. meidenhuis

Met 13 weken zijn er nog geen 3 streepjes te zien. Enkel maar de nub. Met een toiletshot kun je 'the angle' niet bepalen.

Ik zal dan maar (voor de allerlaatste keer;)) een link plaatsen waarbij je duidelijk een toiletshot van de nub ziet (oftewel geen streepjes)

Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com

5. meidenhuis

Dit is inderdaad 200% een meidennub, maar deze echo had ik nog niet gezien.....

ik denk dat ik ff terug moet bladeren want denk dat ik op de verkeerde qoute heb gedrukt.

6. meidenhuis

ai ai ai

ik heb bij sabien jongen gezegd maar dat was voor Wendy bedoeld....

Sorry sorry sorry!!!

@Wendy: ik denk jongen maar durf geen zekerheid te geven. Kwaliteit is wat slecht. Ik weet wel dat dit er totaal anders uitziet dan dat het bij mijn 3 dochters deed.

@Sabien: Dit is (op basis van de nubecho) echt een meisje. Toiletshot ziet eruit als een jongetje maar dat komt door de nub (zoals je die ook in de link die ik heb gegeven zult zien). JE KRIJGT ECHT EEN MEISJE.

7. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    @ meidenhuis, denk je dat echt? echt ik word helemaal gek, want ik weet dat jij net als dayenne vrijwel altjd alles goed hebt

en die ameirkanen zeggen ook allemaal overtuigend meisje

en het zou natuurlijk wel speciaal zijn na 3 boys

ben al alle sites afgegaan, want toen jij zei jongen, dacht ik en zei ik al tegen mijn vriend, dayenne zegt op basis potyty shot meisje, maar meidenhuis zegt het op basis nub jongen en die heeft altijd gelijk dus we krijgen een jongen

haha maar je denkt dus een meisje? hahaha sorry hoor maar ik zit aan mijn laptop gekluisterd, hoezo erg????

8. meidenhuis

Het is ECHT!!! een meisje. Ik heb bij jou quote gedrukt ipv bij wendy. Dat ik jongen zei was dus voor wendy bedoelt en niet voor jou. Voor jou had ik gezegd dat ik geen bepaling kon doen adhv een toiletshot.

Dus nogmaals, excuses voor de verwarring. HET IS ECHT EEN MEISJE!!!!!!!!!!!!

(kan me je vreugde voorstellen, heb zelf 3 meiden maar nog een hele grote wens op een jongetje)

9. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    hoi meidenhuis, dat begrijp ik, ik kan het gewoon niet geloven, iedereen zei me na 3 jongens heb je 80% kans op nog een jongen
    dus had me daar al heleemaal op ingesteld

ik weet dat jullie experts zijn, waar ik 1000% in wil geloven, en ook altjd geloof als het over andere mensen gaat, maar durf nog niet te hopen of te geloven, heel raar....

ik had zelfs al blauwe kleertjes gehaald:(hahaha

maar goed....als het echt verwarring was bij jou, haha dan kan me avond niet meer stuk....
    denk je dat ik er al stiekum van mag uitgaan, of echt die 16 weken echo afwachten? hahaa en bedoel daarmee niet dat ik jullie niet wil geloven

plaats het niet voor niks hier, maar kan me een meisje nog niet voorstellen, dat ik een meisje kan krijgen???

10. meidenhuis

koop nou maar een uber schattig snoezig roze jurkje met franjes en strikjes eraan :D!

Als het geen meid is betaal ik het je terug!

11. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    hahhahaa oke je bent dus echt zeker van je zaak wil je zoiets zeggen.....

ga vrijdag dan maar eens naar de winkel hahahhaa

thanks he

12. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal proberen toch het filmpje op youtube te krijgen :)

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nou meiden, weer een definitief punt voor meidenhuis hoor! Vandaag opnieuw een echo gehad bij de dame die de 3D echo's maakt en we hebben OVERDUIDELIJK kunnen zien dat we een jongetje krijgen!!!!!! Ben zó enorm verschrikkelijk verliefd op dat kleine wezentje, het is werkelijk ongelooflijk ;)

14. Emmely

Emmely Niet meer actief

Heey meiden,

Vandaag 20wkn echo gehad. We zijn supernieuwsgierig maar willen het eigenlijk niet weten :D :D
    Maar we hebben allebei 2 balletjes gezien als donkere vlekjes, maar er zat wel ruimte tussen... een piemeltje niet gezien. De beelden waren vooral van voren. Wat denken jullie van het zien van balletjes / rondjes / donkere vlekjes..? Eerst dacht ik ja hoor een jongen! Maar ik lees nu ook dat het gezwollen schaamlipjes kunnen zijn. Of iets van de navelstreng?
    Zou het fijn vinden om wat reacties te horen op basis van mijn verhaal want ik heb geen foto.

15. meidenhuis

Gefeliciteerd meis!!!! En nu lekker gaan genieten en blauwe pakjes kopen:p

16. meidenhuis

Het kan werkelijk van alles zijn. Sorry meis, had je graag verder geholpen.

geen echo van rond de 12 weken toevallig?

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @InCognito, van harte! :D Super zeg :D

@Sabbien, hihi nou als meidenhuis het zegt, dan is het zo hoor!:D Leuk he?

18. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    hey dayenne nou jij ook hoor, jij bent ook expert

vind het heel spannend

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meidenhuis en Dayenne: Dankjulliewel! We zijn super blij en gaan nu inderdaad definitief los met het blauw!!!! (We hebben natuurlijk al veel van zoonlief, maar toch :D )

20. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina