Het grote NUB topic!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Natasja, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    nou dan hebben de xperts het bij je 2e foto mis gehad, omdat voor de 11 weken echt te vroeg is, dat heb ik inmiddels begrepen van alle forums die ik gelezen heb....

ik twijfelde daarom bij je 2e foto, dacht eerst meisje, toen jongen, toen twijfel

maar 11 weken is inderdaad veelssssss te vroeg

anders hadden meidenhuis, en astrid het 100% zeker goed gehad, vertrouw op hun expertise, heb dit hele forum nagelezen, en die 2 plus dayenne zijn echt top hierin....

ik begin het nu ook leuk te vinden, hahaha wie weet word ik ooit eens een expert, nu heb ik het dan goed gedaan, ben benieuwd naar meer echo fotos

2. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    begon toch weer te twijfelen hahaha, mijn gevoel zei jongen, maar de nub wees naar beneden
    maar 11 weken was echt te vroeg....

nou hopelijk snel je 3e, en plaats ze dan maar eens

3. Bellis

Bellis Lid

23 feb 2009
    36
    0
    0
    Dat is het juist, de foto waarvan de meeste een meisje dachten ben ik de 11 weken al voorbij (ik weet niet meer exact hoelang ik daar zwanger was).

Ik dacht dat het tussen de 11 en de 14 weken was trouwens, vanaf welke termijn kun je deze theorie wel toepassen dan?

4. Bellis

Bellis Lid

23 feb 2009
    36
    0
    0
    Ik geloof trouwens absoluut in de expertise van de meiden hier hoor. Dusse gefeliciteerd met je kleine meid op komst. ;)

5. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0

je schrijft toch dat die net voor de 11 weken was, je jongste zoontje?

volgens mij is 13 weken op zijn best volgens de amerikaanse sites, en 12 weken zoveel dagen....

maar goed, wellicht kan het bij in de 11 weken ergens ook wel....
    maar lees meestal zo rond de 12 a 13 weken, met 14 weken zou de nub verdwijnen...maar goed, experts correct me when i am wrong....

6. Bellis

Bellis Lid

23 feb 2009
    36
    0
    0
    O sorry mijn fout, ik dacht dat het vanaf 11 weken was. :)

De echo van mijn jongste was idd net voor de 11 weken, toch zagen jullie allemaal dat hij een jongentje is.

De bovenste link is dus de echo van mijn jongste en de onderste van mijn oudste.

7. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    :)

wist ik eerst ook niet hoor, maar als je je erin verdiept is het echt bijzonder dat het eigenlijk dus al zo vroeg allemaal te zien is

8. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    hahahaha heel raar bij andere fotos geloof ik het zo, maar nu is het van mezelf en vind ik het raar , kan dat niet bevatten dat dat echt zo is....

hoop van wel ofcourse....

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    @Sabbien78,

Overduidelijk een meis !!!

10. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    aaaaaahhhhhhhh, nu jullie het allemaal zeggen, en dayenne, en meidenhuis en astrid, spring ik hier gewoon op achter mijn burootje.....

ik kan het gewoon niet geloven, ik wil hetheel graag geloven, en weet dat jullie de experts zijn, maar kan het niet BEVATTEN
    dacht altijd dat ik alleen boys kon krijgen door wat mensen je aanpraten...van ja al 3 boys dan moet de 4e wel 80% een boy zijn....

thx astrid

11. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hahahahaha bakerpraatjes hoor !!!! Als je al 3 jongens hebt gehad, je 80% kans weer een jochie te krijgen.

Mijn moeder heeft eerst 3 meiden gehad en daarna een jongen ;) En zo ken ik nog veel meer voorbeelden :D:D

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha Sabbien kan je het al bevatten? Wat ontzettend leuk voor je! :D Ga lekker meisjeskleren kopen, ze hebben zoooo veel leuke dingen voor meisjes :D

13. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    @astrid

oh gaafffffffffffffff
    zie je soms schrijven 200% zeker een...

geldt dat bij mij nu ook, 200% zeker?

zal dit forum ook doorgeven aan dr papa, had er al eerder over gelezen paar blz terug bij wie je ok goed had en dr papa het bevestigde

14. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    nog niet echt hahahhaa, het is dat ik op mijn werk ben, hahaha of aanwezig ben, ben te nieuwsgierig...om toch hier te kijken op internet hahaha,

maar anders zou ik spontaan janken van blijdschap

4e boy is ook leuk ofcourse, maar een meisje van mij hahaha, dat is kersje op de slagroom, als je begrijpt wat ik bedoel

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik snap helemaal wat je bedoelt! Tuurlijk zou je ook blij zijn met een jongen :D Maar een meisje is natuurlijk extra leuk na 3 jongens ;)
    Ik hoop ook ooit nog een jongen te krijgen, al zal ik dolgelukkig zijn als ik alleen maar meisjes krijg.

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Nee, ik zeg nu geen 200% zeker .......

Ik zeg 400% zeker een meid :D:D:D

17. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Ik heb nu 3 meiden maar toch een stille wens voor een jongetje. voorlopig is het hier genoeg, we hebben 3 kindjes: Shania 3 jaar, Caithlynn bijna 2 jaar en Abby 3,5 maand.

Voorheen heette ik anders op dit forum maar omdat ik met mijn volledige naam hier postte heb ik mijn naam laten veranderen.
    Ik ben hier begonnen met de nub-bepalingen. In het begin moest ik 1000x uitleggen dat het WEL betrouwbaar was maar weinig mensen geloofden mij. Tot opeens de goede uitslagen om hun oren vlogen.... Omdat ik daarna zoooooooo veel aanvragen kreeg en door de bomen het bos niet meer zag heeft een beheerster voorgesteld een apart nub-topic te openen. In het begin van dit topic

Ondanks dat ik zoveel nub-bepalingen goed heb, heb ik toch zeker bij mijn derde meisje gedacht dat het een jongetje was. Ik zag die 'naar beneden staande nub' toch echt meer dan 30 graden omhoog wijzen... Toen de echo werd genomen zag ik dat het een meisje was maar toen ik thuis kwam stond die nub echt omhoog. Maar dat was dus gewoon wishfull thinking. Ik WIST en ZAG dat het een meisje was maar hoopte zo op een jongetje.

Inmiddels kan ik mijn kleine Abby niet meer wegdenken uit mijn leven en zou haar voor geen goud willen inruilen voor een jongetje!!!

Ja ik heb een stille hoop op een jongen maar ik denk dat er hier geen kindjes meer bij komen. Maar mijn kleine Abby daarentegen maakt alles goed! Het is zo'n lief en gemakkelijk kindje (zeker na een huilbaby).

18. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    hahaha ik schrik me het apelazerus en scheur bijna uit mijn broek hier hahahhaa, thankssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

19. Renate08

Renate08 Lid

16 mrt 2010
    58
    0
    0
    Tuurlijk ben je blij met elk kindje dat je al uberhaupt mag krijgen, want dat alleen al is een wonder....en als dit een 4e boy was zou ik evengoed blij zijn, maar ben ook erg nieuwsgierig naar een mini sabine

Ik hoop dat jij mocht je er ooit voor gaan jullie jongetje mogen krijgen, echt waar, want jongetjes zijn ook zoooo speciaal, elk kind alleen al is uniek, maar ik begrijp jullie wens heel erg naar een jongetje, net als ik begrijp dat ik een meisje heel leuk zou vinden, en uiteraard telt voor ons allen dat belangrijkste is dat je gezond kindje mag krijgen, ongeacht het geslacht

thanks, en ik geloof zeker in jullie expertise, wist niet eens dat jij ermee begonnen was, ik vind het echt heel interessant, zo interssant dat ik tot irritaties van mijn vriend zowat de hele dag dit forum check hahahhahaa

20. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

heb je een pb gestuurd met mijn vorige naam.....

En meisje zijn ook ZOOOOOO leuk!!!!!! Ze heeft later in ieder geval genoeg beschermende grote broers!!

Deel Deze Pagina