Vanmorgen voor de nekplooimeting geweest, hierbij ook een aantal foto's van de echo gekregen... Volgens de meting ben ik nu 12 weken en 6 dagen... Ben zo benieuwd of jullie hier misschien iets van kunnen maken? Ook plaats ik de echo foto van vorige week vrijdag... Kleine hangt hier op de kop...
voor mijn vriendin uit venezuela plaats ik fotos omdat ze ook erg nieuwsgierig is, ze weet alleen niet hoe deze site werkt omdat ze nog niet goed nederlands spreekt/begrijpt ze is hier 12 weken 4 dagen volgens 1e berekening termijnbepaling
durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik denk een jongetje. de nub wijst ietsje pietje omhoog.... omdat ze nog maar net 12 weken is bestaat de kans dat de nub verder omhoog groeit. Vaak zie je bij een meisje bij 12 weken dat de nub al iets naar beneden wijst.
hahaha ze is helemaalaan het glunderen, maar nu twijfel ik dus wel weer over mijn eigen echo hahahhaa, is dat bij mij ook niet ietjepietje omhoog over een paar daagjes weten we het 100% zeker, maar nog steeds onzeker, al heb ik in gedachte wat jullie zeiden al in mijn hoofd zitten bij estrella ben ik ook benieuwd, zij hoopt op ee jongen, is haar 1e
estrella belde me net dat ze van de gyneacoloog te horen heeft gekregen n.a.v. zo een prenatale test, weet ff niet meer welke, het geslacht te horen heeft gekregen, en jullie hadden gelijk, ze krijgt een zoontje!!!!!! aarrgghh nog een paar daagjes dan weet ik het nav mijn nub shot zou ik ook zeggen meid, maar naw pottyshot twijfel ik bij mj hahaha ik moet ook ophouden die sites te bekijken allemaal, op in gender stond er namelijk iemand die potty shot leek op de mijnes voor mijn gevoel en die kreeg een zoon!! maar goed nog paar daagjes dan weet ik het, en dan update ik jullie