die twee streepjes die je ziet is volkomen normaal bij een jongen en een meisje, de nub is dan als een soort vork gevormd maar dit wil niets zeggen over het geslacht.
nee dat is geen nub. Daar is het te kort en te dik voor. Het lijkt eerder op een botje. Waarschijnlijk het botje van het heupje. Het kindje ligt er wel mooi recht voor alleen ligt het net ietsjepietsje met het kontje de andere kant opgedraaid waardoor je net de nub niet ziet.
Wat is de juiste houding denken jullie? Ik heb een hoop echo's, misschien zit er wel een betere tussen..
eigenlijk de houding zoals op echo 1, alleen zie je daar dat het kindje met zijn/haar beentjes naar rechts leunt waardoor het kontje net wat de andere kant opbuigt. hierdoor is de nub niet zichtbaar. Dus: Vanaf de zijkant met een zo recht mogelijk ruggetje
ik zat net even in je fotoalbum te gluren en tot mijn verbazing zie ik twee redelijke echo's: Op basis van echo 3 en 7 zeg ik voorzichtig een meisje. Voorzicht omdat de kwaliteit van de echo's slecht is en er zo'n stom meetlijntje precies voor zit. De houding daarintegen is wel perfect!
Ik dacht ook dat dat botje de NUB was vandaar dat ik jongen zei. Maar ik heb ook echofoto 3 bekeken en daar zeg ik meisje!
heeft nog iemand een idee wat ik ga krijgen aan de hand van de nub? foto staat op pagina 12 *edit* foto er even nog eens bijgezet is mss wat handiger dan hoeven jullie niet terug te gaan
Een onduidelijke echo w.b zijn/haar onderlichaam maar zijn er hier misschien kenners die toch wat zien? http://i209.photobucket.com/albums/bb104/mamavanfloortje/echo2dekindje22001.jpg
Kikkert, ik kan helaas geen uitspraak doen. Je kindje ligt wat opgevouwen waardoor ik de hoekstand van de nub niet kan zien. De nub is overigens wel overduidelijk aanwezig! Heb je misschien een echo waarbij het kindje wat rechter met de rug ligt?
Esther helaas geen goede echo. Het kindje ligt onze kant opgedraaid waardoor het onmogelijk is om de billetjes en de nub te zien. Heb je een echo waarbij je het kindje geheel vanaf de zijkant ziet?
Helaas heb ik geen duidelijke foto van het onderlichaam dit zijn de andere foto´s die ik nog heb... http://i209.photobucket.com/albums/bb104/mamavanfloortje/2deecho2dekindje.jpg
Kikkert, jammer dat het kindje niet wat rechter ligt. Het is wel een mooie NUB zo (en als ik dan echt moest gokken, zeg ik meisje)