Omdat de nub bij 11 weken gevormd is en vanaf 12 weken zijn definitieve positie in neemt. En je bent daar 11,3 weken. De nub neigt nu al een beetje omhoog, als het een meisje was zou deze niet zo snel omhoog afwijken maar gelijk aan de ruggegraat staan of naar beneden wijzen. bij 1.56 min. kun je dat heeeeeeeeel goed zien. maar goed, bij 12 weken kan ik iets betrouwbaars zeggen en nu dus nog niet. Vandaar dat ik ook niet geheel zeker ben.
heel erg bedankt voor het kijken. ik was daar 11 weken en 4 dagen.. maar indd te vroeg. we laten tussen de 16 en 18 weken een geslachtsbepaling doen dus dan zullen we het wel zien
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er was ook geen twijfel over mogelijk dat dit een jongetje is.
Wel een beetje flauw van me maar dit was de echo van mijn zoontje. Maandag krijg ik de echo voor dit kindje. Zal ze wel vergelijken dan.
dames jullie zien de buikwand aan voor de nub :0!!!! de nub kan nooit vanuit de navel komen! Kijk eens onderaan, bij de billen, daar zie je net een vork-achtig uitsteeksel iets omhoog wijzen: de nub! Trek de ruggegraat vanaf het midden in de lengte door en vergelijk die met de nub: is jongen.
Even heel nieuwsgierig, voor een vriendin: 12 wk 5dgn: http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Echo.jpg Ik denk zelf een jongen maar zie ook nog iets onder hetgeen ik voor nub aanzie...
echo is te klein om goed te kunnen beoordelen. kun je hem niet gewoon als afbeelding hier laden ipv een link?