Hoi Hoi! zouden jullie misschien ook bij mij echo foto willen gluren? heb evt ook nog een andere, maar die kan ik later altijd nog een keer sturen! alvast bedankt, en ben reuze benieuwd! Liefs.. PS, echo is van 13 weken
Iemand die hier iets in ziet? Ben benieuwd.. heb er zelf totaal geen verstand van, weet ook niet waar je naar moet kijken, dus hoop dat de experts onder jullie het zien! Echo is trouwens met 13 weken en 3 dagen.
de kwaliteit van de echo is slecht waardoor ik het niet echt goed kan zien. Ik kan niet zien of ik nu de nub beoordeel of niet. Vooralsnog ga ik voor een meisje
geen goede echo, ik moet een echo hebben met een zijaanzicht van de baby en een rechte rug, ook moeten de billetjes en een deel van de beentjes zichtbaar zijn.
heel eerlijk gezegd denk ik dat ik deze fout ga hebben. Ik denk een meisje maar twijfel heeeeeeeeeeeeeeel erg!!!
Haha, het is een lastige foto he? Ik zie namelijk 2 dingen die ik aan kan zien voor nub Op in-gender zeggen ze jongen. Ben benieuwd wat het blijkt te zijn!
Ai, dat dacht ik al, dan gaat t hem niet worden denk ik.. want heb er nog wel 1 maar denk niet dat die aan de eisen voldoet ons kindje ligt vaak erg krom... alleen als ik even spring en weer ga liggen dan ligt hij/zij recht maar heb ik geen foto's van want dat was alleen even snel nog nodig voor het opmeten.. Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord! dan moeten we nog maar even 3 weekjes wachten tot de geslachtsbepalings echo hihi dat is namelijk deze..
Dit wordt dan echt een regelrechte GOK: Meisje. De rug ligt te krom om goed te beoordelen, vandaar een gok: kans is fifty fifty
toch begin ik bij deze ook te twijfelen. de nub wijkt iets af naar boven, maar te weinig voor 13,3 weken. hij haalt de 30 graden niet. Mocht deze echo van 11 of 12 weken zijn zou ik met zekerheid een jongen hebben gezegd omdat de nub dan nog zijn definitieve stand in moet nemen en hij dan al naar boven wijkt, maar ja... bij 13,3 weken zou hij echt veel meer naar boven moeten wijken. ook bij deze weet ik het dus niet zeker.
Hoi hoi, Ik meld mij even na de 20 weken echo. Meidenhuis en astrid hadden het goed! We krijgen een zoon. Wel heel grappig want de echoscopiste (die ook de nekplooimeting deed) had het dus met 12 weken ook al goed gezien. Het was echt overduidelijk een jongen! Zie de foto als bijlage. groetjes Linda
Kunnen jullie al een voorspellen doen van mijn echo? Het gaat om een tweeling!!! De foto staat in mijn album
Kunnen echoscopistes ook al het geslacht zien (een gok doen) naar aanleiding van de NUB? Of moet je daar speciaal in getraind zijn? Anders vraag ik maandag ook aan haar of ze al een vermoeden heeft
tonneke ik weet dat niet, maar bij mij kon de echoscopiste van het echobureau Utrecht het zien. Zij heeft wel heel lang in ziekenhuis gewerkt. Weet niet of dat uitmaakt. Aan de andere kant als het een goede echoscopiste is zouden ze dit toch moeten weten?
Ik zal vanavond mijn fotos hier even neerzetten. Ze staan ook in mijn album. Ik Ben erg benieuwd wat jullie ervan zeggen. Het gaat om een twee-eiige tweeling ...
In je album kan ik ze niet groter krijgen, dus is het heel lastig om te zien. Ben benieuwd naar vanavond....spannend joh een tweeling!