Absoluut niet zichtbaar, want voor de nub theorie moet je een zijaanzicht echo hebben. Dit is (overigens een prachtig) vooraanzicht, maar helaas niet gok-waardig
Thanks dat je wilde reageren, ehhh tis niet helemaal een vooraanzicht, kindje lag redelijk op zijn ruggetje maar zijn koppie gedraaid. Leek wel alsof ik een balzakje zag maar kan dat al zo vroeg???
MamaJ Ja zou wel willen maar als ik het weet dan wil mijn vriend het ook weten (klein kind haha) en hij wil het dit keer dus echt niet weten helaas!!! Als ik het weet weet hij het ook snel genoeg als ik de roze kleertjes van mijn dochter ga uitwassen en roze kleertjes ga halen of niks uitwas en blauwe kleertjes ga halen... Ach ja ik kan heel zielig kijken en miss doe ik dat wel als we bij de gyn zijn voor de 20 wkn echo haha
Hey Lilalien, Bij 18 weken is het te laat om de nub te zien....we zag ik idd iets tussen de beentje zitten dus los van de nub theorie ga ik hier ook voor een jongen!
Gaat helaas niet lukken. Je hebt 'm zo opgeslagen nu, dus dan kan je het niet meer weghalen. Het bestand zonder pijl is vervangen door het bestand mét de pijl, dus de oude foto is weg. Helaas!
Thx voor te kijken , heb alvast een mooi cadeau gekregen van mijn ventje mag 7 juli voor een pretecho gaan hieri n de buurt
Dayenne, was mijn foto trouwens voor jou te onduidelijk of voor iedereen en kan je hier helemaal niks uit wijs worden? Ben zoooooo benieuwd naar het geslacht, en helemaal omdat vriend het niet wil weten!
Ik heb hem ff iets aan gescherpt miss dat het helpt?! Maar ik bedoelde of het jou niet lukt om er iets van te maken of is de foto TE wazig dat niemand er wat van kan maken?
Ik denk dat niemand er iets van kan maken, maar dat kan ik natuurlijk niet voor iedereen zeggen! Even afwachten wat de rest ervan zegt Ik hoop echt voor je dat zij er wel wat in zien.
Ja hoop het ook hihi waar kijken jullie precies naar als ik vragen mag? Hier nog maar eens, miss dat iemand er wat mee kan!?
Met mijn ervaren oog kan ik zelfs niet zien wat ik hier nu van moet maken.... Sorry! Ik weet echt niet wat ik moet zien.
Hee ik zie dit topic nu pas!! Wat gaaf!! Ik heb een foto van mijn echo met 14+1 weken (maar volgens de berekening van de echo-mevrouw 14+4 weken).. hebben jullie een idee? Ik heb geen idee waar jullie het aan kunnen zien hoor, dus ik weet niet of het een goede foto is.. dus als jullie geen idee hebben dan moet ik gewoon nog even 4 weekjes geduld hebben Hihi, spannenddd