Ja die had ik toen gezien maar daar was het geslacht niet echt op te zien toch? Ben er nog steeds van overtuigd dat we een meid krijgen. Over 2 weken weten we het
hier zie je navelstreng op lopen het is een stukje zichtbaar en een stukje niet...vandaar dathet op een piemeltje lijkt hahah
ik moet aan mijn man vragen of hij de printer kan installeren dan kan ik de foto scannen zo jammer dat ik de foto er niet scherp op krijg pfff diepe zucht!!
willen jullie je mening ook over mijn foto geven? deze echo is genomen in de 12e week ben heel benieuwt alvast bedankt
Ik zie er zelf eigenlijk weinig van en heb ook totaal geen verstand van de NUB, maar misschien dat iemand hier het weet.... wat krijgen wij?
Kunnen jullie voor mijn vriendin kootje een voorspelling geven deze foto is v an 12 weken 3 dagen of 12 weken 5 dagen zijn ze niet over uit in ziekenhuis
He meiden, Nou ik heb weer een echo gehad maar volgens mij weer geen goede om een voorspelling te laten doen. Zouden jullie een kijkje willen nemen? Alvast super bedankt. Bekijk bijlage 81348
Inmiddels heb ik ook het een en ander langs zien komen, en is dat witte de nub???? Als je gelijk hebt dan klopt mijn gevoel! Ben benieuwd!!!
Ik denk dat het dunne witte streepje, net iets boven het witte, de NUB is. Maar ik twijfel omdat de NUB los lijkt te staan van de buik. Maar aan de andere kant zie ik niks omhoog staan, en wijst alles naar beneden. Daarom denk ik dat het een meisje is!