Hoi meiden, nu ben ik toch wel heel benieuwd of jullie op mijn echo ook kunnen zien wat het wordt. Weet niet of deze foto duidelijk genoeg is? Deze was met 20 weken:
Met hoeveel weken kan je het zien? Ik heb even google en kon er op uit maken dat het kan vanaf 12 weken kan. Ik was net erg sceptich toen ik het las, maar ik dacht laat ik de foto van mijn zoontje is er bij pakken is welis waar geen 12 weken echo, maar 9.2 weken. En tot mijn grote verbazing klopte het gewoon..haha Nu heb ik een echo gehad met 9.1 dag en je zag echt het verschil. Ik vraag me alleen wel af hoe ik de foto hier kan plaatsen Help???
@beeps deze site had ik van 1 vd dames op dit forum hier kunje het mee vergelijken. Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com
Weet niet of jullie hier al iets mee kunnen 10 wkn 5 dagen en of het wel goed ligt. maar ben eens benieuwd
Hai Ladies, Ik heb zometeen een pretecho voor geslachtsbepaling. Echt iedereen hier bij het NUB topic denkt een meisje, ben benieuwd of jullie gelijk hebben!!
Elif, sorry meissie, jouw echo's zijn met een te vroeg termijn gemaakt voor een NUB voorspelling. Heb je tussen de 12 en 14 weken nog een echo ???
@Elif, tot nu toe zou het een meisje zijn, maar je echo is iets te vroeg. @Balleke, een echo met 9 weken is echt nog te vroeg. Je moet nog even geduld hebben! @Feilo, een 20 weken echo is niet goed om de NUB te beoordelen. Dit kan maar tot 14 weken. Heb je ook een foto van onder? @Beeps, spannend, ben erg benieuwd! @Guusje, en en en??? @Lkg, veel succes en plezier alvast bij de 20 weken echo! Ben benieuwd
@Dayenne: Zou je eens een blik willen werpen op de echo (gemaakt met 20 weken). De echofoto staat op pagina 189. Alvast bedankt.
@AstridD.. ik wacht al zo lang tot jij weer eens komt kijken, omdat jij blijkbaar de beste ogen hebt.. en dan vergeet je mijn echofoto zou je alsjeblieft naar mijn echo willen kijken op pagina 189.. alvast super super bedankt!
@Tammetje, nee sorry ik kan er niet veel uithalen. Is het een foto van voren? Heb je misschien nog een andere foto?
Dames met goede NUB-ogen, kunnen jullie hier iets van maken? (De kiekjes zijn gemaakt met precies 13 weken)
Dayenne ik ga er in turkije nog laten maken 12 a 14 weken tussenin Ja ik dacht al het is wat vroeg maaaaaaaaaaar ik dacht je kunt altijd proberen.
Dank je voor je reactie! super lief dat je even hebt gekeken.. mijn gevoel zegt ook jongen.. volgende week weten we het zeker! onwijs bedankt!
Helaas was het nog niet zichtbaar...:x Dus nu 4 weken wachten nog... Wel hele mooie foto's en 25 minuten onze frummel op dvd! Alle teentjes en vingertjes zitten eraan! Ook de ruggegraad ziet er heel mooi uit. Bij topic vandaag pretecho zooooo benieuwd staan de foto's!
Guusje, Zoals net ook in je andere topic gezegd, ik denk echt dat je een jochie krijgt. Ik heb hieronder even een nubfoto van je bewerkt! Rechts van het kleine rode streepje zie je de nub (de stand van de rode streep is de stand van de nub) en de lange rode streep is de stand van het ruggegraat. Zoals je ziet staat de nub omhoog (tov de ruggegraat) en is het dus een jongen! Bekijk bijlage 83512