Ach nee, balen zeg! Dan is het vast een meisje hihi. Jongetjes zijn veel makkelijker te zien! Nou, wel fijn dat je mooie foto's hebt
Nee nee Dayenne ... onze meid liet het geslacht ook absoluut niet zien met 17 weken ) Pas met 20 weken mochten/konden we tussen de beentjes loeren Dus heeft niks met meissie te maken hahahahaha Wat vind je van mijn bewerking van de nub echo van guusje???
Hier ook een jochie te zien als je de tekst niet goed kan lezen, moet je ff uitvergroten Bekijk bijlage 83522
Nope geen verloskundige, maar gewoon heeeeeeeeeeeeel veel echo's gehad (deze zw-schap en de vorige 2). Ik zag deze keer het geslacht van onze meid nog voor de echoscopiste het zag
Hai meiden! Ik ben nu 26 weken zwanger en we weten nog steeds t geslacht niet. De 20 weken echo was te onduidelijk voor de echoscopiste, alhoewel ze wel een gokje heeft gedaan. Pas vandaag kom ik achter de nub theorie :x ... beetje jammer, haha. Ik heb mn 12w2d echo opgesnord.. wie durft en kan een gok doen? Over 2 weken hebben we weer een echo... foto 1 foto 2 ik ben toch zo vreselijk nieuwsgierig!! Ik heb overigens ook een enorm sterk gevoel...
Zouden jullie misschien ook nog naar mijn laatste foto willen kijken? Ben erg benieuwd Alvast bedankt!
hey astridDi ik wilde vragen of ook jij even naar mijn foto wilde kijken hij staat op pagina 185 dayenne had ook al haar mening gegeven maar ik zou het ook graag nog van iemand anders willen horen kijken wie er gelijk krijgt??? aankomende donderdag dan krijg ik weer een echo en ben dan bijna 17 weken denk dat het dan wel te zien is of het een jongen of meisje is spannend! alvast bedankt gr lexy
Dank Astrid! Kun je aangeven waar je dat nu precies aan ziet? Ik vind het zo moeilijk, alhoewel ik na lang turen ook een meisje dacht. http://i123.photobucket.com/albums/o315/Karoeza/echo12w2dnuba.jpg Mijn gevoel zegt al vanaf het begin een meisje, net als bij onze dochter. Meisjesnaam hebben we al, maar jongensnamen willen niet lukken. De echoscopiste dacht misschien een jongen te zien. Maar ze twijfelde heel erg, ze keek tegen het bekken aan (geloof ik) en wat ze zag kon ook de navelstreng zijn... http://i123.photobucket.com/albums/o315/Karoeza/eenjongena.jpg Wachten duurt lang
@Mama Lexy, ik denk dat je een jongen krijgt! @Wendy2007, je bent op de echo nog geen 11 weken, dus de nub staat nog niet in juiste positie. Het beste is een echo tussen 12 en 14 weken. @Suusje, ik zie helaas geen nub.