Ha Dames, Ik heb dit jurkje (hoop dat link werkt) voor een bruiloft over 2 weken. Steps jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Hierbij heb ik een donkerblauwe stola/sjaal voor als het wat kouder is. Maar wat voor panty en schoenen zal ik erbij doen? Of lichtere panty met pumps of wat dikkere panty met enkellaarsjes. En dan bijv. zoiets: Bitter MA80596297 Blauw-Elegant enkellaarsje op hak Bedankt alvast voor jullie advies!
Wat een ontzettend leuk jurkje! Ik vind het voorbeeld al erg leuk wat je er zelf bij hebt gegeven. Ik zou voor die kleur gaan in pumps of enkellaarsjes of de kleur van de donkere plekken in de jurk, is dat zwart of donkerbruin? Dat zou ook een mooie kleur zijn voor je pumps of enkellaarsjes. Succes!
Ik vind die enkellaarsjes die je er zelf bij hebt gezet ook heel leuk. Ik zou sowieso voor enkellaarsjes gaan. Vind ik net iets leuker.
Supermooie jurk! De enkellaarsjes passen er ook héél goed bij. Als je het met een donkere panty combineert wordt het wel een heel donker(blauw) geheel wanneer je ook nog een donkerblauwe stola omslaat. Ik zou het dan wel opfleuren met een vrolijk (paars) tasje.
Precies dit! Gewoon een huidkleurige panty. Maar als het zonnetje schijnt.... dan vind ik pumps toch net wat mooier.
Superleuk! Niets meer aan veranderen, die enkellaarsjes staan er echt heel leuk bij. Zou wel echt voor een hele licht panty gaan, absoluut niet voor een dikke donkere versie...
helemaal dit! Ik vind de combi mooi, maar zou er zelf toch eerder een mooie pump onder doen, net wat klassieker, maar goed, dat is ook meer mijn smaak.