En met bijna 11 maanden rende ze al het hele huis door! En ze kan toveren, want iedereen die naar haar kijkt moet gewoon glimlachen
Hihi ik ben benieuwd. Er lijkt voorlopig nog geen verbetering in te zitten, maar ach. Ik kan nog rustig op de bank zitten met een kop thee als hij zit te spelen . En zo'n mensen zijn er altijd. Soms zo frustrerend. Iedereen is trots op zijn/haar kindje, maar om dat nou ten koste te laten gaan van andere kindjes vind ik zoiets aparts. Het ene kind is het andere nou eenmaal niet en het zijn allemaal knappe koppies waar we trots op kunnen zijn!!
Aaah lekker, een opscheptopic... Die van mij kan fluiten...!!! HA, doe dat maar eens na Oh en half de trap al oplopen i.p.v kruipen (linkervoet en rechterknie). En praten, joh de oren van je hoofd! Complete volzinnen met gebaren en al.... helaas versta ik er alleen geen snars van... (zit ik stiekem echt op te wachten hoor, verstaanbare taal, lijk me zo leuk!) Het is ons meisje, en daar kan niemand aan tippen! x
Fluiten Wauw!!! 8) Dat kon ik (serieus) nog niet toen ik 15 was Ik heb vandaag weer een onwijze nieuwe opschep ---> ze heeft los gestaan! Het was denk ik zo'n 6/7 seconden, maar het was meer dan per ongeluk je handen los laten en op je kont vallen!!!