Leonardo, een klein maffiakind, een dreumes die net een heel klein beetje kan lezen en schrijven wilde ook wel graag wat cadeaus van de kerstman. Dus hij schrijft een brief/verlanglijst aan het kindje Jezus. "Lief kindje Jezus, ik ben dit jaar heel zoet geweest en zou graag van de kerstman het volgende willen........". Hij bekijkt het briefje eens, verscheurt het en begint opnieuw. "Lieve Jezus, ik zou graag van de kerstman het volgende willen hebben......". Hij bekijkt die paar woorden, en verscheurt het briefje. Daarna staat hij op, loopt de kamer in, pakt het Maria beeldje van het dressoir, stopt het beeldje in een kast, sluit de kast met een sleutel af en stopt de sleutel in zijn broekzak. Dan schrijft hij het volgende briefje: "Jezus, ik weet niet of je het al weet, maar we hebben je moeder. En als je haar ooit nog terug wilt zien zeg je tegen de kerstman dat ik de volgende zaken wil hebben........." (sorry als die grof is)
Niks, Niemand, Gek Niks, Niemand en Gek zitten in een boom. Niemand valt naar beneden. Niks zegt tegen Gek bel de ambulance! Gek: Hallo, ik ben gek, Ik bel voor Niks want Niemand is uit de boom gevallen!
Heb je het al vernomen van die belg die verdronke is ? Hij gooide zijn sigaret het water in en probeerde hem daar na uit te trappen. Er is een Belg die gaat z`n dakgoot verven. Ladder tegen de dakrand, verf op de grond. Doopt z`n kwast, loopt naar boven, gaat verven. Loopt weer naar beneden, doopt de kwast, gaat weer naar boven, en verven. Een Hollander loopt voorbij en kijkt dat een tijdje aan. En besluit toch even een advies te geven. En zegt tegen de Belg: Kan je niet beter de pot verf bovenaan de trap hangen? Waarop de Belg antwoord:Allee manneke, dat zou wel handig zijn, maar heeft ge niet gezien wat er op die pot staat? Grondverf!
Twee sneeuwvlokken komen elkaar tegen. Zegt de een tegen de ander: Waar ga jij naar toe? Ik ga naar Oostenrijk een feestje bouwen, en jij? Ik ga naar Nederland, paniek zaaien!
Een boer is met zijn knecht op het land als hij tot aan zijn enkels in de blubber zakt. "Ga mijn snel mijn laarzen halen," zegt de boer. Als de knecht bij de boerderij is, komt hij de dochters van de boer tegen. "Hé, wat doe jij nou hier?" vragen de meiden. "Ik mag van de boer met jullie allebei naar bed!" zegt hij. "Daar geloven we niks van." "Oh nee? Wacht maar, dan vraag ik het hem wel even," en hij roept naar de boer op het land: "Moest ik er nou 1 pakken of 2?!" De boer: "Allebei natuurlijk!"
Een paar flauwe: *Hoe heet Peter Pan in Azië? Peter Wok. *Hoe noem je een hond zonder poten? Maakt niet uit,als je hem roept komt ie toch niet.. *Wat staat er op het graf van een robot? Roest zacht.
Een echtpaar is veertig jaar getrouwd. En de man is een beetje uitgekeken op z'n vrouw. Wat wil je? Veertig jaar huwelijk. Dus, denkt z'n vrouw, weet je wat? Ik koop eens een duur luchtje om hem te verleiden. 's Avonds doet ze parfum op en gaat in bed liggen. Haar man komt binnen, doet het licht uit, zegt welterusten en gaat slapen. Verdomme, denkt de vrouw: mislukt. Dan doen we het anders: Ik koop een rood lingeriesetje. 's Avonds trekt de vrouw jarretelles en een corset aan en gaat een beetje onwennig, zwoel op bed liggen. Haar man komt binnen, doet het licht uit, zegt welterusten en gaat slapen. Nou zet ik alles op alles, denkt de vrouw. Ik ga poedelnaakt op bed liggen. 's Avonds gaat de vrouw inderdaad poedelnaakt op bed liggen. Haar man komt binnen, wil het licht uitdoen, kijkt, kijkt nog eens... Dan zegt 'ie lachend: "Ik weet niet wat je aan hebt, maar 't moet nodig gestreken worden!!!"
Een wat ouder koppel is hun schildpad kwijt. 'Willem', zegt de vrouw, 'jij gaat NU buiten die schildpad zoeken!' Mokkend gaat de man naar buiten. Hij zoekt overal naar de schildpad, maar hoort dan ineens een gekreun. Hij kijkt rond en ziet ineens door het raam zijn jonge, mooie buurvrouw zichzelf verwennen. Op dat moment kijkt zij naar buiten, schrikt even, maar nodigt dan Willem binnen uit... Een paar uurtjes (en nummertjes) later, staat de buurman weer buiten. 'Verdorie' denkt hij. 'Ik ben uren weggeweest, hoe ga ik dat aan Truus uitleggen?!' Dan ziet hij ineens de schildpad voorbij lopen, en krijgt een idee. Hij neemt de schildpad mee, zet hem een meter voor zijn voordeur en belt aan. Dan gaat hij snel op handen en knieën achter de schildpad zitten. Truus doet met de deegrol in haar hand de deur open en roept; 'Willen, waar heb jij in hemelsnaam gezeten?! Weet jij wel hoe laat het is??' Waarop Willem de schildpad een duwtje geeft en zegt 'Kom op nou meisje, nog een klein stukje, dan zijn we thuis...'