mijn RD zijn weer weg(3dagen) hopelijk nu op weg naar iemand die ze graag wil zien! maar heeft de lengte van je ongi iets te maken met de datum van je ovulatie of is dat alleen maar afhankelijk van wanneer je weer ongi word?
Tis echt wel leuk om te lezen dat iedereen zo mee leeft! Thanks meiden! Weet iemand trouwens hoe dat zit met een lange of een korte lutealefase.. Wat was het verschil... wat was juist wel goed en wat juist niet. Omdat ik nu dus een cyclus had van 30 dagen..maar mijn ei op dag 18-19 Houdt dus in dat mijn lutealefase 11 dagen heeft geduurt.. Is dat dan te kort.
11 dagen is niet te kort! 10 dagen is het 'minimum'. en 18 dagen het 'maximum'. Dus ik ga uit van 18 dagen voor ik test!
Hallo! Heb jullie berichtjes de afgelopen dagen bijgehouden. Ik ben namelijk zwanger geworden na gebruik van ovu-testjes...zelfs na een cyclus al. Het gekke was dat ik nooit een felle streep zag. Het streepje was er twee a drie dagen en altijd minder gekleurd dan het test streepje. We zijn toen wel gaan klussen en het was raak! Helaas heb ik met tien weken een miskraam gehad. Nu zijn we weer druk aan het klussen! Weet niet wanneer NOD is omdat ik nog niet ongi ben geworden na de miskraam. Mocht wel meteen weer klussen van gyn. Dus ben heel benieuwd. Succes allemaal. Ik leef met jullie mee... Groetjes, Mariek
Hallo meiden, Ik heb 6 testen achter elkaar gedaan, de eerste 3 waren negatief. Nummer 4 postitief, was benieuwd wat er daarna te zien was dus heb ik die andere 2 de volgende dagen ook gedaan. Die waren ook positief. Weet iemand hoe lang het hc zichtbaar is? Zo is het natuurlijk niet betrouwbaar. Gr Droom
Hoi Mariek, Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook de testen gebruikt, maar helaas een mk gehad. Nu probeer ik het maar weer. Bij mijn kwam mijn cyclus langzaam op gang. Is nu stabiel op 35 dagen. Lang maar wel elke maand ongeveer met 2 of 3 dagen verschil. Ik begon met 41 dagen. Ik hoop dat het bij jou snel op gang komt en dat je snel weer het geluk mag ervaren van het zwanger zijn. Want wat voelt dat goed zeg! Een hele dikke knuffel! Gr Droom
Droom;heel veel succes met opnieuw zwanger worden! Voor de rest maar stilletjes hier. Nog geen ongi aan deze kant te bespeuren in ieder geval
Ohja;Mijn grote zus is zwanger! Wist niet dat ze 'bezig' waren dus was wel een beetje schrikken de eerste moment,maar ben nu echt alleen maar superblij voor hun! Ik word weer tante;joepie!
he super lucia gefeliciteerd! Ik ga ook weer de ovutesten bestellen trouwens. Want eigenlijk is dit de laatste maand dat ik zwanger kan worden voor de komende tijd. We gaan namelijk in augustus volgend jaar trouwen..en de jurk heb ik al gekocht. Dus als ik later zwanger zou worden, dan zou ik niet meer in mijn jurk passen HAHAHAHAHAHA ( wat een doos ben ik ook eigenlijk!) Maarja..mijn vriend en ik hadden zoiets van..we kunnen het allicht proberen toch. ja ja ik weet het ..hihi wel allemaal wat krap op mekaar dan.. @droom: dat hormoon dat je eisprong stimuleert heb je altijd wel een beetje in je lijf. Maar vlak voor je eisprong wordt het heel hoog en daarna weer minder. Dus je kan een paar dagen een veel donkerdere streep hebben. (zoiets was het geloof ik...meiden vul me maar aan hoor) Groetjes Debby
Hai hai! Ik ben er ook weer hoor. Ff alle berichten gelezen dus ben nu weer helemaal bij.. Lucia: Gefeliciteerd, het is echt leuk om tante te worden! Inmiddels is mijn zus ook 10 week zwanger ofzo en mijn schoonzus ook! Ook 2 vriendinnen zijn zwanger.. En daar zit je dan midden in.. Heerlijk voor hun, maar zou leuk zijn als ik ook aan de buurt kom.. Maar ik weet, het wondertje komt op God's tijd. Daar heb ik alle vetrouwen in..En je gata trouwen! Geweldig joh! Dan moet je idd aan je jurk denken hihi! @ Droom: Heel veel succes, hoop dat jij ook snel zwanger mag worden! Gister had ik getest, maar nog geen duidelijke streep. Het wel het idee dat het iets meer kleur krijgt nu. Over ongeveer 2 uurtjes doe ikw eer een test.. MIjn man vroeg het al toen hij vanmorgen naar zn werk ging.. Vanaaf weer klussen? hihi Meiden, veel succes!
Hihi, maar weer een berichtje van mij! Test 6 is een feit! Heb de test zonet gedaan en het streepje lijkt iets donkerder te zijn dan die van gister. Maar nog steeds geen duidelijke test. Vraag me af op hoe lang mn cyclus zou worden en of ik misschien een te late sprong heb.. In ieder geval hoeft er nog niet geklust worden vandaag! Ik hoop dat de test goed werkt en het bij mij ook kan aangeven en niet ineens een ei over slaat ofzo.. Uiteraad staan de testen in mn album!
ik mag toch hopen dat dat niet iets is waar je blij mee bent? mijn vriend en ik klussen om de dag of om de 2 dagen, en verder hou ik gewoon mn temperatuur bij en ga vanaf dag 15 van mn cyclus ovutesten gebruiken. maar wij laten de tijden van wanneer we klussen niet afhangen van wanneer ik het meest vruchtbaar ben. dan gaat de lol er een x af en dat is toch niet de bedoeling
Ik heb gisteren weer eens getest, aangezien ik er niet zeker van ben of ik nou mijn ei heb gehad of dat 'ie nog moet komen. Maar gisteren was het echt weer zo'n heel licht streepje, en een echte duidelijke streep heb ik deze maand eigenlijk niet gehad. Wil dat dan zeggen dat ik geen ei heb gehad, of pakken die testen 'm niet altijd? Ik hou er in ieder geval mee op voor deze maand. Ik zie het wel.
Cynthia. mijn testen waren vaak ook niet zo duidelijk positief. maar ik had wel mijn ei. weet ik omdat ik ook tempte.
Oh, nou dan zou het toch wel mijn ei kunnen zijn geweest. De dag nadat ik had getest kreeg ik buikpijn, zo'n ongipijn en daarna is mijn afscheiding veranderd. Telkens denk ik dat ik het snap, en dat ik weet waar ik zit, maar dan voel of zie ik weer iets waarvan ik denk: huh?
hoor toch van veel mensen dat hun ovu testen nooit echt duidelijk positief zijn, altijd maar een heel licht streepje terwijl volgens de gebruiksaanwijzingen het streepje minstens zo donker moet zijn als de controlestreep. en het lijkt me toch niet dat niemand hier een eisprong heeft... ik vind het maar een raar gedoe
Nee dat denk ik ook niet. Als je graag zwanger wilt worden, dan ben je altijd heel bang dat het niet gaat lukken, terwijl dat een angst is die buiten proporties is, als je bedenkt dat er miljoenen vrouwen zijn die gewoon zwanger raken. Je bent dan dus bang een uitzondering te zijn, terwijl de kans dat je geen uitzondering bent, vele malen groter is.
daar heb je zeker gelijk in. maar juist door die angst wordt het alleen maar moeilijker omdat stress alles in je lichaam door de war gooit. ik vertrouw dan ook niet alleen op de ovutesten, blijf er lekker bij temperaturen en gewoon om de dag of om de 2 dagen klussen. niks aan het toeval overlaten
Ik ben maar overgestapt op de digitale test van CB. Daar kreeg ik wel steeds goed het ei symbool. Geen gedoe met streepjes en onzekerheid. Nu ben ik gestopt met de tests. Ik heb al twee keer mijn ei op dag 15 gehad. En mijn lichaam laat mij goed merken wanneer mijn ei is. Door het rekbare slijm en steekjes in mijn onderbuik. En ik weet dat het zo rond dag 15 moet zijn. Ik blijf wel aan het tempen om te zien of mijn eigen waarnemingen of mijn ei is geweest kloppen.