het duurt misschien wat langer voordat je echt inzicht hebt in je cyclus met temperaturen maar je kunt ook bij je kaart dan noteren wanneer je een positieve ovutest hebt gehad enzo, denk dat je dan op de lange termijn beter inzicht hebt in je cyclus. is natuurlijk maar een advies... ik ben deze cyclus wel begonnen met dit als methode
joehoe lucia ! van harte ! en net als ik met 1e ronde ovutesten ...... ik zie je bij de maartmamma's ! Groetjes van Emma
Hallo allemaal, Even een ovu-vraagje. Ik heb deze maand getest met de testen van CB. Nu is het zo dat ik al 5 tot 6 dagen duidelijk positief test (zie ook mijn album). Hoe is dit mogelijk? Heeft iemand een idee of dezelfde ervaring? Groetjes Franka
Lucia Gefeliciteerd! Het lukt me niet meer om een ovu testje te doen aangezien mijn langste tussenpoos tussen toiletbezoeken 2 uur is. Het wordt voor mij echt een zwangerschapstestje. Ik hoop dat ik nog tot zaterdag kan wachten, maar tekenen zijn goed. Ik ben zo super moe Meiden zodra ik wat weet breng ik jullie ook op de hoogte!
Franka; ik geen idee meid sorry,zodra de test bij mij posi was heb ik niet meer getest... Emma;ik kom eraan!
Wow het klopt echt dat ovutesten ook posi aangeven bij zwangerschap! Moet je eens kijken; die groene is ovu;de blauwe is zwanger En dat met 2 uurtjes niet geplast te hebben
Fantastisch Lucia. Experiment gelukt zou ik zo zeggen! ( en ook nog samen met je stiefzus zwanger geweldig!) Gefeliciteerd!
Haha ik denk dat ik dit keer het experimenteren maar oversla. Ik heb gewoon 6 zwangerschapstesten in huis gehaald en ik wil dat ze over een dag of 16 allemaal net zo positief zijn als die van jou!
Dank je! Zo en nu gaan slapen jij hoor! :x Je bent zwanger dan hoor je toch ontzettend moe te zijn? Wat doe je hier nog?
hoi ik ben echt nog een leek wat beterft ov testen dus ik heb even een vraagje. Als je op de webwinkel kijkt staat er 5 testen zijn dit dat 5 strookjes en als je 7 dagen wil testen heb je dan te weinig of zijn het 5 strookjes per test. weet nog niet zeker of ik ze wil gaan gebruiken maar welk merk kan ik dan het beste nemen. ik heb geen credi card dus koop ze het liefst gewoon in een winkel. bedankt