Hoi Wuppie, Het zijn 5 testen, voor iedere dag 1 (dus 5 dagen). In de winkel koop je een verpakking met 7 testen (ook voor iedere dag 1) Heel veel succes. Groetjes Franka
je kunt ze ook bestellen via sensitest, per 6,12 enz. en je kunt via overschrijving betalen of via telebankieren enzo. met telebankieren heb je ze de volgende dag in huis. gewoon in de brievenbus!
ik heb ze bij de apotheek gekocht wel duur hoor 30 euro voor 7x testen. Grootste voordeel was dat je dan maar 2 uur niet hoeft te plassen ipv de 4 uur met de testen van hier !
ik hoop dat ik 4 uur niet plassen kan volhouden... moest gister in 1 uur 4x plassen zonder dat ik iets had gedronken
vier uur niet plassen dat hou ik dus echt niet vol ben verslaafd aan koffie en drink minstens 2 liter water per dag. met die 7 testen heb je dan voor 1 maand genoeg?
ik heb ook nog ff een vraagje.. mijn 1e cyclus na de pil was 36 dagen, en nou wil ik dus ovu testen gaan gebruiken. heb gelezen dat ik dan op dag 18 ofzo moet beginnen met de testen, maar wat nou als ik deze x een kortere cyclus heb? of juist een langere? wanneer adviseren jullie om te beginnen met testen?
Allereerst Lucia, mega gefeliciteerd! Vind het heerlijk voor je! Geniet ervan! Hier gaat alles wel ok. Mijn test van gister was lichter dan de dag ervoor. Die van sensitest geeft aan dat de streep duidelijk moet zijn, zoals de controlestreep, dan heb je een posi ovu test. Nou dat is die van mij zeker nog niet geweest. Al 7 dagen steeds lichte streepjes. Ook staat er nergens dat je 4 uur je plas moet ophouden, wel dat je het beste niet met ochtendurine kan doen.. 4 uur ophouden lukt me sowieso niet, red amper de 2 uur. Ik voel mn ei niet, en zie geen duidelijke posi test dus tja, weet niet. Als de ovu testen niet bij me werken kan ik moeilijk een schema bijhouden. Ik zie deze maand nog ff aan, en als de testen op zijn, eerst maar weer zonder en alles op de gok doen.. Jammer dat ik hier geen duidelijkheid over krijg....
Ik heb 3 dagen + getest, daarna waren mijn testen op. Begrijp het zelf ook niet. Vraag me af of het wel betrouwbaar is.. Gr Droom
4 uur niet plassen? Bij die van mij hoefde dat niet. Is toch vreselijk. Dat zou ik niet kunnen hoor! Succes! Gr Droom
Bij de testen van Sensitest hoef je echt niet 4 uur je plas ophouden! En er staat heel duidelijk aangegeven wanneer je je piek hebt, en het is echt niet duur, vergeleken wat je in de winkels betaald! Vandaag mijn testdag 9. Mn ei is lastig te vinden, maar we zoeken door!!
oh gelukkig maar want 4 uur niet plassen zou echt een drama worden! ik denk dat ik rond de 15e dag maar begin met testen, aangezien ik geen idee heb hoe mn cyclus er deze keer uit gaat zien... heb er wat extra ingeslagen zodat ik iig niet te kort kom, of volgende maand nog wat heb haha
Stefys dat heb ik nu dus ook al de hele week. Streepjes zijn wel feller dan als er niks is, maar niet zo fel als de controlestreep! Las toen op internet dus ook dat je dan 4 uur je urine op moet houden en niet teveel drinken, maar dat red ik echt niet Gister na 3 uur maar gedaan, en ja hoor, weer net zo vaag als anders... Dus ja OF ik heb mijn piek al gehad (waar ik dan maar een beetje van uitga) of ja ik weet het ook niet al de hele week dezelfde kleur maar wel feller dan die van vorige maand en als er echt niks zou zijn (heb ook wel eens op een rare dag getest maar dan was ie nog veeeeel en veeeeel lichter dat streeppie)
Hai meiden! Hoe is het bij jullie, ook druk aan het testen of wachten op de NOD? Ik heb inmiddels al 11 testen gedaan, die steeds op elkaar leken. De 1e was vrij licht en de meest duidelijke streep was op dag 16 en 19. Vanmorgen weer getest, maar die was weer zoals dag 1. Het lijkt er dus op dat de testen bij niet even duidelijk zijn als de controlestreep en dat ik mijn ei al heb gehad. Jammer dat de test weinig duidelijkheid geeft. Ik wacht mijn NOD af en zie wel hoe lang die is, misschien dat ikd at duidelijk kan krijgen of het nou dag 16 of 19 is.. Zwanger ben ik in ieder geval niet, want dat heb ik ook meteen maar ff getest. Ik dacht al 10 dagen ene vage streep... Maar niet dus.. Heb besloten toch te gaan tempen.. Voor mezelf zodat ik daar at duidelijkheid in krijg hopelijk, die de testen me niet kunnen geven. Heb al wel een nieuwe set ovu testen besteld.. Moet alleen nog ff een goeie temperatuur schema vinden want die op ff.com is me iets te ingewikkeld met alle dingen die er bij staan..
Ja ik heb dus inmiddels ook al een hele week die vage strepen :S Feller dan vorige maand als er niks was, maar niet zo fel als de controle streep ... Of ik de urine nou 4 uur ophoud of niet, maakt ook niks uit. Ik snap er niks meer van