Hoi meiden, Voor degenen die er meer van weten, heb ik de volgende vragen. Want ik snap het geloof ik niet geheel meer. Eerst even een inleidend stukje: De maand juni ben ik begonnen met ovutesten. Aangezien ik nog steeds niet goed weet vanaf wanneer ik moet gaan tellen -mijn menstruatie begint altijd een dag of 4/5 van te voren met wat roze/bruin-verlies en af en toe al bloed, voordat het echt doorbreekt en dan duurt de menstruatie ongeveer 2 dagen- ben ik dus maar gewoon ergens begonnen met testen. Ik heb de Clear Blue testen gekocht, dit waren er 7 en bij de 6e test, testte ik positief. We hebben wel meer keren geklust deze maand, maar dus ook op de dag dat ik positief testte. Dit was 26 juni. Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn eisprong -als ik die al heb- dan 27 of 28 juni is geweest? Moet ik dan 14 dagen erbij optellen voor mijn NOD? Het meest vreemde is -als ik dus wel een eisprong heb gehad- dat ik vanaf 30 juni al bruin/roze-verlies heb, dit is nu al meer dan een week en ik heb nog geen doorbraak van menstruatie. Zit het lichaam dan werkelijk zo moeilijk in elkaar? Ik snap er in elk geval niets meer van. Ik hoop dat jullie enig idee hebben. Alvast bedankt. Groetjes
Ik zou er idd van uitgaan dat je eisprong op 27 of 28 juni is geweest. Je nod zou dan rond 12 juli zijn. Bruin/roze verlies kan van alles zijn. Misschien een vaatje geraakt met klussen. Eisprong bloeding, innestelingsbloeding (vanaf 5 dagen na je ei). En ja een vrouwenlichaam zit idd erg ingewikkeld in elkaar.
Helemaal top! Heb het opgeslagen en kan nu dus makkelijk alles noteren! Mega bedankt! @ Diavolo: Ik snap er ook helemaal niks meer van.. Ik kijk wat er morgen gebeurt en wat voor streepje ik heb.. Volgende maand beginnen met tempen mocht deze maand niet raak zijn.. Ik hoop dat je snel iets wijzer mag worden!!
Hoi meiden, lees al een tijdje mee hier. Ik gebruik sinds vorige maand ook ovu-testen. In de eerste maand wel 2 bijna-positieve testen, maar geen overtuigende testen. Afgelopen maand toen ik eenmaal een streepje had (pas met dag 16, normaal een cyclus van ongeveer 26 dagen!) 2x per dag gaan testen. Toen op dag 17 en 18 positieve testen. Wel zwanger geraakt, maar met 4w4d toch ongesteld geworden. Omdat mijn laatste 2 cycli dus 23 en 32 (?) dagen waren ga ik deze maand toch ook maar weer testen, ik zou ergens tussen 13 en 23 juli mijn ei moeten hebben... Liefs, Miepie
Hai dames! Welkom Miepie80, leuk dat je hier ook ff mee komt kletsen.. Sneu dat je een miskraam hebt gehad en ik hoop natuurlijk dat je snel weer zwanger mag worden! Ik weet het niet meer. Vanmorgen test 12 gehad.Het streepje word er niet duideluijker op wat dus betekend dat ik mijn ei na een ovu test nog niet kan opsporen. Vandaag zou ik op een cyclus van 39 zitten en dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het leek erop dat er een paar dagen iets duidelijkere streep was te zien, maar dat was zo licht dat het erg moeilijk te zien was. Ik zie wel wanneer mn ongi komt, misschien dat ik er dan wat uit op kan maken. Volgende maand ga ik nog 1 maandje door met de ovu testen en ook met tempen. (Geef er toch maar aan toe, misschien dat ik er iets aan heb) Succes dames!
ff een vraagje, ik ben gister begonen met digitaal ovu test en had dus gelijk een smiley ,vanmorgen niet meer maar heb een cyclus van 30 dagen en dus volgens berekeningen vandaag mijn ei,is mijn ei nu gister geweest ? heb wel geklust hoor gister hihi groetjes priscilla
De testen die ik gebruik geven mijn piek in mn cyclus aan. Dus als ik vandaag een piek test, een posi ovu test, is het LG hormoon op zn hoogst in je cylcus en zal je ei binnen 24 tot 48 uur komen. Je ei zal dus vandaag of morgen komen. En heb je het meeste kans dat je ook voor die tijd aan de klus gaat!
ik heb vanmiddag voor het eerst een ovutest gedaan en ik krijg een heel licht streepje, maar toch echt een streep! nou weet ik dat dit een negatieve test is, maar deze testen meten toch de LH in de urine, die er alleen in de vruchtbare periode in zit? dan wil een streepje dus zeggen dat je lichaam het aan het aanmaken is en je eisprong onderweg is of heb ik dat mis?: mijn vorige cyclus was 36 dagen en dan zou ik mijn eisprong moeten hebben op dag 22. maar ik weet niet hoe lang mn cyclus deze keer word dus begin nu maar vast met testen aangezien bij een cyclus van 28 dagen de eisprong rond de 14e dag is.
LH is altijd in je lijf aanwezig. Vandaar dat de streep ook eigenlijk echt even fel moet zijn als de controlestreep. Dus het zegt nog niet zoveel meid! Ik hoop dat je ei snel komt!
Hai hai dames! Wat is het hier stil, waar is iedereen? Djezelf heb ik ook al een poos niet meer gezien... :-k
Ja, heel rustig hier.... Ik ben gister weer begonnen met testen. Nog geen streep, hoop dat het niet weer zo'n hele late eisprong wordt als vorige maand (toen pas op dag 18, normaal 11-13). Liefs, Miepie
Had je helmaal geen streep? Zelfs niet een mega vage? Ik heb 12 keer getest en 12 keer een vaag streepje en geen 1 keer een duidelijke, positieve...
Dames een spoedvraagje. Kan je met clearblue ovulatietesten gewoon met ochtendurine testen of ook 4 niet plassen en vaste tijdstip. Ally