Ik heb de mat care ovulatie testen besteld Dit is dus de eerste keer dat ik deze testen bestel via de webwinkel Nou ben benieuwd liefs tijgertje23
Nou dames waar blijven jullie? Er worden steeds meet ovulatie topics geopend terwijl wij het grootste zijn... Op wachten jullie op de vruchtbare dagen? Of zijn jullie al aan het klussen? Bij mij op het wachten op een NOD!
Dank je voor het naar voren halen van de topic. Het is me nu een stuk duidelijker. Aangezien mijn cyclus onregelmatig is vind ik het verstasndiger om hier nog niet aan te beginnen. Ik ga volgende maand beginnen met tempen denk ik.
ik ben al klussend aan het wachten op mijn vruchtbare dagen, als ze komen haha blijf ondertussen gewoon door temperaturen en morgen begin ik met de ovutesten, heb er al 1 gedaan deze week maar daar was niks op te zien.
ik heb er toen 1 bij de aldi gehaald, en die doet het prima! verder denk ik dat je de meeste kans hebt bij de drogist
Ik heb die van mij bij etos gekocht. Was er toevallig in de buurt. Maar ik snap niks van de hele temp gedoe.. Overal lees ik verhalen door elkaar heen.. Kunnen jullie me er iets over uit leggen.. Hoe het zit met de eisprong en temp voor de menstruatie.. Wanneer is die hoger en wanneer lager enzo.. Thanks meiden!
hallo allemaal! sorry dt ik zo inbreek bij jullie, maar ik zit met een vraag: in mijn album staan foto's van ovu testen, ik kan zelf niet zo goed bepalen wanneer mijn ei is geweest. Misschien dat jullie het wel kunnen zien? dank jullie wel!
Ik zal het je even uitlegen met de info die ik weet. Je begint met tempen op de dag dat je ongesteldheid begint. Je moet elke ochtend op het zelfde tijdstip testen voordat je uit bed gaat. Dus je moet niet eerst naar de wc en dan tempen. In het weekend moet je je wekker zetten en op hetzelfde tijdstip wakker worden om te tempen. Je zult een bepaald patroon gaan ontdekken in je temperatuur. Zo zal je bijvoorbeeld de eerste 15 dagen van je cyclus 36.7 tempen (is maar een voorbeeld) De dag na je eisprong(dan ben je al te laat) stijgt je temperatuur met 0.3 of 0.4 graden. Hierdoor weet je dat je ei is geweest! is het zo duidelijk?
Geeft idd een piepje, duurt alleen wel ff. Maar goed, was rond de 5 ofzo.. Zeker wel de moeite waard.. Enne thanks voor je uitleg! Zag op grafieken van sommige meiden namelijk steeds geschommel dus kon er niks uit op maken..
Graag gedaan meid. Jij ook bedankt. Ik ben naar de etos geweest en heb er 1 gekocht. Je had een etos merk zonder piepje voor 4.90 euro en er was er een van xante voor 5.80 die had wel een piepje en twee cijfers achter de komma, dus ik heb die van xante gekocht!
Hm di evan mij is Etos eige merk. Er stond weinig info op het doosje, maar na thuis ff getest te hebben gaf die wel een piepje... Ik deed de meter ff tussen mn handen in (vuist) misschien dat het daarom ff duurde... Wanneer ga je beginnen met testen?
Wat voor test heb je dan?En staat er ook echt in dat je 4 uur niet mag plassen? Ik heb testen van sensitest en daar staat dat je niet met ochtend urine mag testen, verder niet. 4 uur is idd wel erg lang, helemaal met dit weer en het vele drinken..