volgens mij snap ik de verwarring. Bij de testen van MATCARE staat op hun site het volgende: Waar op te letten bij het uitvoeren van de test? * Zorg dat u voor het uitvoeren van de test 4 uur niet plast en niet teveel drinkt. * Voer de test NIET uit met ochtendurine maar met urine opgevangen tussen 10:00 en 22:00 uur * Zorg dat de test voldoende urine opneemt * Voer de test iedere dag op hetzelfde tijdstip uit (http://www.matcare.com/nl/lhmid.php) Ik heb nog nooit testen via deze site besteld, maar volgens mij zijn die toch van Matcare? en daar moet je dus wel 4 uur niet plassen. Hoe het bij Sensitest zit weet ik niet. CB (ja wel duur) kan gewoon met ochtend urine, zonder je plas op te houden.
Hster, bedankt! Helaas kan ik je foto niet zien? Ik begin er zo langzamerhand over na te denken om dit weekend toch maar op zoek te gaan naar een digitale versie van de CB. Maar je hebt gelijk, het is wel duur. Gisteren bij het afrekenen (32 euro voor 7 testjes) dacht ik nog dat het eigenlijk idioot is dat ze je zo uitknijpen als je zwanger wilt worden. Niet alleen de ovu-testen zijn prijzig, maar de zwangerschapstesten geven ze ook niet gratis weg zeg! Maar ja, alles voor het goeie doel hè?
ik ga echt niet van die dure kopen...die van sensitest bevallen me prima. en als ik het echt moeilijk heb om weinig te drinken en niet te plassen dan ga ik gewoon ff naar het dorp winkels kijken om de tijd te doden
Ok dan. Dus bij Matcare staat dat je 4 uur niet mag plassen en niet teveel drinken.. Bij de testen van Sensitest staat niks... Ik vind 32 euro voor 7 testen echt mega duur joh!Maar goed, als je je ei wil vinden kan ik het me echt goed voorstellen.. Succes!
Ik had ook die van sensi en me plas niet opgehouden en gewoon gedronken! Zie album voor het resultaat! Ben nu over gegaan op de persona! Maar de volgende ronde ga ik ook voor erbij toch weer een paar ovutesten van sensi erbij kopen. Mocht het nodig zijn hahahaha
Wow zulke duidelijke heb ik nog niet gehad.. Die van mij waren steeds als jouw 7e test.. Echt heel duidelijk die van jou...
Ladies, graag jullie mening: ik testte vanaf dag 8 met ovutests van Clearblue en op dag 12 testte ik positief. Voor alle zekerheid op dag 13 nog eens getest en toen was het streepje nog steeds best duidelijk, maar wel lichter...nu op dag 14 is dat nog steeds zo. Mijn temp is wel 0.4 gestegen. Maak me zorgen dat er toch iets niet goed is gegaan met de eisprong, ben onzeker geworden omdat ik in de afgelopen maanden 2 keer achter elkaar geen eisprong had vanwege een cyste. Heeft 1 van jullie ook wel eens dat het LH-gehalte nog steeds wat hoog blijft? Hoe komt dat? In een grafiekje op internet zie je na de piek meteen een daling tot het beginniveau...en aan hetbegin op dag 8 zag ik het streepje bijna niet Ik hoor het graag. Koosje
Ik heb Sensitest gemaild.....:: Ik zou graag willen weten of het waar is, dat als ik een ovulatie test doe, ik in ieder geval 4 uur mijn plas op moet houden en zo min mogelijk mag drinken?Dit staat nergens in de bijsluiter, dus ik ga ervan uit dat het ook niet zo is. Toch zijn de meningen hier over verdeeld..Graag hoor ik van u.. Groetjes en bedankt Hun reactie::: Nee hoor, dit is niet nodig. Probeer als normaal uw plas op te houden en dagelijks op hetzelfde tijdstip te testen. Het gaat erom dat de omstandigheden waaronder u de test uitvoert steeds ongeveer gelijk zijn. Mocht u nog iets willen weten dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Sensitest Delfgauw Nu weet iedereen dat we in ieder geval, dat die 4 uur voor Sensitest niet hoeft.. Succes meiden! Hier trouwens nog steeds niet ongi...
hoeveel dagen heb je een positieve ovulatietest? had woensdag een positieve en dagen daarna ook, nu op zaterdag heb ik nog altijd een positieve test. denk vandaag ook mijn ei te hebben gehad, had een klein beetje bloed bij het afvegen vanochtend en daarna een klein beetje bruine afscheiding na een paar uur was dit gestopt. of zou dit betekenen dat morgen de test negatief wordt.
Ik denk dat je gewoon je ei hebt gehad hoor! Zeker als je temp omhoog is! Je hebt altijd wel LH hormoon er zit alleen een piek voor je eisprong! Ik heb ook een positieve ovutest (mat care) in mijn album staan.
In mijn vorige cyclus had ik 2 dagen een positieve test. Ik heb alleen nog nooit gehoord dat dat meer dan 2 positief is... (aleen bij een zwangerschap) Wel kan je bij je eisprong wat bloed verliezen.
Wie kan mij vertellen wat voor soort navullingen er in de digitale Clear Blue ovulatie testen moeten? Ik ben het weekend op zoek gegaan en ik heb in 1 winkel een digi tester gevonden, maar nérgens navullingen. Ik heb de digi test dus ook nog maar niet gekocht...
ik denk dat de 21ste mijn ei is geweest. wat denken jullie? zie album voor verschillende foto's. heb gespeeld met dia, blauwe achtergrond, donker, en helderheid.
Heb al vanaf gisteren een raar gevoel in me buik.. Vandaag kon ik toch niet wachten op me bestelling en ben ik naar de dichtsbijzijnde drogist gereden. Ovulatietesten gehaald van het merk Predictor.. (geen ervaring mee, maar was de enige die ze hadden) En dit is het resultaat: