Hahaha.. Heb me vriend al opgebeld dat we iets later bij me schoonouders eten straks. We gaan eerst even klussen.. hahaha, gelukkig vind mijn schat dat helemaal niet erg.
Hoi, Ik ga beginnen met de ovulatie testen van Sensitest. Hopelijk kunnen jullie me helpen. Mijn laatste cyclus was 35 dagen, de 1 na laatste 29. Wanneer zouden jullie beginnen met testen? Zijn er verder nog andere dingen waar ik op moet letten? Alvast bedankt.
@Yaya1 Lastig als de cycli zo ver uit elkaar liggen...hmmm...ik zou vanaf dag 12/13 gaan testen en dan afhankelijk van wanneer je je ei vindt doortesten. Klussen zou ik wel vanaf dag 12 ....om de dag, wij zouden het namelijk niet elke dag volhouden als dit langer dan 5 dagen duurt....maar stel dat jullie daar geen enkel probleem mee hebben, dan hup...starten op dag 12 tot de dag na je ei Veel plezier! Koosje
@Misco Ik zou zeker vanavond nog even klussen....dan zit dat ei helemaal ingep(l)akt. Go girl! Koosje
het is er helaas niet van gekomen gisteravond, vriendlief heeft problemen met zn meniscus( of hoe je dat ook schrijft) en ik heb ontzettende steken in mn zij. straks eerst maar eens ff naar de HA, misschien een verwaarloosde blaasontsteking
gelukkig wel. zodaalk nog een ovutest, als die nog positief is dan vanavond hopelijk nog een xtje klussen. zoniet dan ga ik vanaf vandaag op de wachtbank
Vraagje.... waarom mag je niet met de mat-care OV-testen geen ochtend urine gebruiken? Staat heeeeeeeeeel duidelijk in de gebruikers handleiding! snap nie
aaaah....kijk hier kan ik wat mee. (maar ik had nog 2 van clearblue, waarvan gezegt werd dat dat wel kon, en daar was vanmorgen echt nix op te zien.....wat ook logisch is 5 dagen voor het ei... maar goed we houden onze plas wel op s'middags om thuis over het stokje te plassen )
Net weer een ovulatietest gedaan.. Die van gisteren was overduidelijk positief. Maar die van vandaag was al lichter dan gisteren. Wel weer 2 streepjes en de streep was wel iets donkerder dan de teststreep. Maar wat betekend dit? Dat me eisprong toch al geweest is en de piek nu aan t afnemen is? Of dat me ei toch nog kan komen? Aangezien de test dus toch nog 2 lijnen gaf? Want volgens mijn banner, heb ik donderdag pas mijn ei. En heb ook nog steeds last van mijn buik..
Zie mijn album voor beide testen.. Wie kan mij helpen uitvogelen wat dit betekend? Is me ei al geweest, of moet die nog komen?
hallo, Ik ben op dag 4 begonnen met ovulatietesten, ik weet het beetje te vroeg maar ik had er 20.. nu op dag 14 had ik een positieve ovulatietest! het streepje wat aangeeft dat je ovuleert was nog dikker en paarser dan de teststreep! Yoepie ben zo blij! heb namelijk altijd gedacht dat ik geen eisprong had.. maar nu blijkt het tegendeel zich te hebben bewezen! gisteren had ik dus een positieve test en zondag hebben we wel geklust hihi.. en maandag ook en vanmorgen hadden we er ook plezier van samen hihi.. nu kan ik dus ook met zekerheid zeggen waar ik altijd last van heb tijdens mijn eisprong.. pijn in de onderrug en de onderbuik aan 1 kant.. heel even duurd dat.. dat is net zo'n soort gevoel als je teveel gesport hebt en je even zo'n pijnscheutje krijgt.. maar dit is dan toch echt mijn eisprong omdat ik dit elke maand wel heb.. wist alleen niet wat het was.. een eisprong dus! Nu maar hopen dat mijn eitje bevrucht wordt.. hihi.. Liefs van Marian26
@ missyzuilen ... kan zijn dat je cyclus wat korter is deze x...mijne is deze x langer had mn eisprong gister volgens mij ipv 4 dagen geleden
nou ik heb zojuist nog een test gedaan en heb overduidelijk gister mn eisprong gehad, deze is een stuk lichter dan die van gister. en eergister goed geklust!
hier precies hetzelfde.. haha.. grappig op dezelfde dag een eisprong.. hoe lang is jouw cyclus? ik heb er 1 van 28 dagen.. liefs van marian26