Het Grote Ovulatietesten-Topic!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lucia, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mijn vorige was 36 dagen, en als ik het nu goed uit heb gerekend word het nu 38 of 39 dagen

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    De t-streep is toch de teststreep die donkerder moet zijn dan de C-streep? Gebruik ze zelf al een hele tijd maar raak elke keer weer in de war.. :-$

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    de t-streep is idd de teststreep. maar het is echt zelfdzaam als deze donkerder is dan de controle streep

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Zolang de streep donderder is dan de teststreep (beide dagen) wil dat zeggen dat je ei nog niet is geweest en het er binnen 24-36uur aankomt. Pas op het moment dat de streep lichter wordt dan de teststreep wil dat zeggen dat je ei is geweest. Ik zou nog even doorklussen :)
    Daarna wordt, als het goed is, het streep lichter en na 3 dagen is het bijna niet meer zichtbaar.

Go girl! ;) ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    je hebt het goed uitgelegd.
    maar kan het ook zijn dat je teststreep geen enkele x donkerder wordt dan je controle streep en dat je dan toch je ei hebt gehad?
    heb in mijn album foto gezet van mijn ovutesten van de afgelopen week

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    oOmisscOo, je hebt een duidelijke positieve ovutest hoor! en de laatste wordt al weer wat lichter dus je piek is geweest.

Mijn ovu testen werden ook niet zo donker als de testlijn. Maar ik wist zeker dat ik die dag wel mijn eisprong had gehad omdat ik ook tempte.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dan moet ik manlief maar weer even verleiden vanavond.. Hahaha.. want beide strepen waren nog zichtbaar, dus me ei is nog niet geweest.
    Maar hoe kan dat dan eigenlijk?
    Want als je positief test, komt je ei binnen 24 tot 36 uur.. Dan zou die toch ergens vandaag moeten komen, als ik gisteren ookal positief testte?
    Is het anders verstandig vanavond nog een x te testen?

8. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Bij mij was de 23e (gisteren dus) de ovulatietest positief, de teststreep was donkerder dan de controlestreep.. en vandaag is hij alweer wat lichter dus mijn ei is langs komen wippen hihi..

Groetjes van maria26

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Bij mij issie ook lichter, maar nog wel positief. Betekend dat dan dat me ei al geweest is of nog moet komen?

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Net weer even een testje gedaan.. Nu deze x met de test vd site..
    Hier kwamen wel weer 2 streepjes tevoorschijn. Maar de teststreep (T) was deze x véél lichter dan de controlestreep (C).
    Dus me ei is al geweest?

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    of moet nog komen....wat heb je de afgelopen dagen getest?

12. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    ik denk van wel of het is vandaag de dag dat je eitje loskomt.. dus als je al geklust hebt met manlief dan zit het wel goed hoor..

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoe bedoel je? Ik kreeg zondagavond opeens pijn in mijn buik, maar toen had ik geen test in huis. Gisterenmiddag snel naar de drogist gefietst en daar ovulatietesten gehaald van Predictor. Daar kwam gelijk 2 strepen op te zien. (Zie album 1e test) Vandaag weer test gedaan, kwamen weer 2 strepen op.. Alleen wel al lichter als de 1e van gisteren.
    Nu is me buik wat rustiger geworden, dus net testje gedaan van Matcare, die waren net binnengekomen met de post.
    En daar zijn ook weer 2 strepen te zien, alleen weer is de ene lichter. Maar nu ook deze x véél lichter dan de controlestreep.

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Yep...ei geweest, je weet alleen niet wannneer en aangezien een ei 12 uur kan overleven zou ik voor alle zekerheid vanavond nog even klussen als dat er in zit :)
    Veel plezier!
    Koosje

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Bedankt voor het antwoord!
    We hebben net nog even geklust voor alle zekerheid. ;)
    Morgen en overmorgen nog even een testje doen voor alle zekerheid dat me ei dan echt geweest is. :)
    En dan is het afwachten tot me NOD dag. :)
    En dan moet ik dus ook mijn banner aanpassen? Aangezien die zegt dat ik donderdag me ei heb.. terwijl de ovu testen nu al teruglopen.

16. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    fijn hoor, kon vandaag weer een maandverbandje in doen.
    heb sinds gister meer donkere afscheiding gekregen waar komt dat nou weer vandaan.
    de 21ste een positieve ovulatietest, beetje bloed bij afvegen.
    de 22ste beetje donkere afscheiding bij afvegen.
    23ste voel wat lopen en ja hoor, broekje onder de prut.
    24ste nog steeds en dus maar een maandverbandje ingedaan.

heeft iemand dit wel eens eerder gehad? en waar kan dat door komen?

17. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Zou het niet weten, maar lijkt mij niet meteen reden tot ongerustheid. Eispong is een periode van zoveel activteit in je buik met zoveel hormonen dat ik mij kan voorstellen dat er wel eens wat oud bloed meekomt met de afscheiding.
    Mooi dat je een positieve ovulatietest had!
    Afwachten geblazen dus nu...succes!
    Koosje

18. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    bedankt voor je antwoord, ben weer gerustgesteld.
    vorige cyclus heeft 92 dagen geduurd vandaar dat ik nu eigenlijk bang ben dat het weer zo lang gaat duren of dat er weer wat anders aan de hand is.

groetjes

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Meiden, ff een kort vraagje... wat denken jullie is deze positief? In mijn album staat de positieve test van de vorige cyclus....

20. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lijkt heel erg de goede kant op te gaan...klussen zou ik zeggen tot je merkt dat het streepje lichter wordt! :)
    Veel plezier!

Deel Deze Pagina