Hai dames... Hier nog geen ongi te bekennen.. Zou vandaag op 38 dagen zitten.En dan zou ik vandaag mn periode moeten hebben, maar nog niks.. Op naar 39 dagen? Geen idee wanneer mn NOD zou kunnen hebben.. Deze maand weinig geklust omdat ik niks wijzer werd van de ovu testen. Dus kleine kans op zwanger zijn.. Ik wacht nog ff af.. Gister avond trouwens wel pijn in mn onderbuik. Anders dan ongi pijn, maar geen darmen of maag.. Hmm ik hou het in de gaten.. Ik ga nu snel verder, we zijn aan het klussen.. Haha Echt klussen dit keer..Plintjes leggen... Succes meiden!
J weet wat ze zeggen he? In tijden van klussen of als je het niet verwacht....dan is het er ineens! Ik help hopen
wat spanned allemaal hierzo.. ook wij wachten af.. eisprong is geweest en goed geklust.. hihi.. liefs van marian26
Ik heb vandaag weer een ovutest er tegenaan gegeoot maar dit keer maar een hele dunne streep... Ik denk dus dat ik gisteren toch mijn piek heb gehad... Kijken of mijn temp dat de komende dagen ook zegt...
Is wel een lange cyclus... Vanmorgen weer getempt.. Gister ochtend was het 37,1 en vanmorgen 36,9. Is dus wel aan het dalen, wat zou betekenen dat ik mn ongi zou krijgen..(toch?) Maar nog niks te bekennen vanmorgen. Nou ja zo lang de dag nog niet voorbij is.. Maar zwanger ben ik niet denk ik.. Wens jullie wel succes meiden!
Kun je niet even een cyclusbanner aanmaken? Weet niet waar je zit in je cyclus.... Dalende temp tot 4 dagen voor NOD kan namelijk ook innesteling betekenen....nog niet wanhopen! Koosje
Net weer getest, 2e streepje is nu helemaal weg! Dus nu is zeker weten me ei geweest.. Hebben goed geklust, dus nu is het afwachten. Wat kan ik verwachten kwa symptonen voor de innestelling? Want heb echt geen flauw idee wat dat inhoud en volgens de calculator heb ik dat ergens dinsdag..
Niet teveel op letten die innestelingsdag, veel mensen voelen dat helemaal niet. Vervelende is dat je nu alleen maar 14 laaaaange dagen kunt afwachten, maar veel geklust in de goede periode=prima kansen! Veel succes Koosje
Moet ik maar gauw iets zoeken wat me bezig gaat houden die dagen.. Anders ga ik om de dag zo'n test doen hahaha! Kan nu al niet wachten tot me NOD..
Ik heb ze wel in huis, maar nog geen neiging gehad tot testen.. Want heb net pas me eisprong achter de rug. Dus je ziet toch nog niks..
Hai meiden... Ff als reactie op jullie vragen. Ik zit nu op 39 dagen als ik vandaag ongi zou worden. Tot nu toe niks, nog ff afwachten.. Een banner maken is erg lastig want ik ben begonnen met de ovu testen op dag 11 en gestopt op dag 23, 12 testen later.. Geen ei gevonden. Begonnen met tempen rond dag 28.. Zie vorige berichten. Gister temp 37,1 vandaag 36,9. Lijkt me dus geen innesteling, had al lang moeten gebeuren. Ik zie een daling, dus verwacht eigelijk mn ongi.. Toch blijft het een beetje spannend...
Ja, daar is idde niet veel peil op te trekken....dat lijkt me vervelend! Ik hoop voor je dat er heel snel duidelijkheid komt...altijd het meest rot als er niets gebeurt vind ik...dat geren naar toilet als er ook maar iets van afscheiding lijkt te komen. Heel veel sterkte nog ff...als deze ronde niet, dan start je fris met tempen en ovutestjes de volgende ronde, misschien eens langs de huisarts voor medicatie om de cycl;us wat regelematiger te krijgen? Is dat er uberhaupt? Koosje
Een vriendin van me gebruikt het wel.Maar het is een homeopatisch middel. Dat gebruik ik niet. Ik laat het nog ff aan mn eigen lichaam over en ga tempen en ovu testen gebruiken. En verder zien we wel wanneer het komt. We hopen alleen wel snel haha!
als je echt een hele onregelmatige cyclus hebt zou je dat kunnen doen ja. ik denk niet dat ik het zou gaan gebruiken. zowieso het 1e half jaar niet
Even een vraagje aan alle dames die ervaring hebben met Clear Blue ovulatietesten, de gewone en dus niet de digitale. Zaterdag, op cyclusdag 10 heb ik mijn eerste test gedaan. Het testlijntje was flink vager dan de controlelijn, geen eisprong nog dus. Nu heb ik zondag weer een test gedaan. Dit keer was de testlijn veel donkerder dan de controlelijn... Een naderende eisprong? Wat mij zondag opviel is dat de controlelijn ook vrij vaag was, nu was 'ie dat zaterdag ook wel, maar het viel me zondag pas op omdat de testlijn er zo vanaf knalde. Helaas heb ik geen foto's beschikbaar. Klopt het dat de controlelijn een beetje vaag is? Niet zo donker en duidelijk als een controlelijn op een zwangerschapstest? En kan het dus zo zijn dat ik op cyclusdag 11 al een eisprong heb? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Een donkerder testlijn dan de controlelijn is dus een eisprong....ik zou maar goed aan de klus gaan Mooi dat je zo duidelijk een eisprong kunt onderscheiden. Soms is het controlelijntje wat vaag...maar zo'n duidelijke testlijn IS een eisprong, ga daar van uit. Je kunt voor alle zekerheid nog even doortesten, een dag of 2, dan zul je zien dat het streepje weer iets vager wordt. Veel succes! Koosje