Het Grote Ovulatietesten-Topic!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lucia, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt!

Ik had het niet verwacht, al op dag 11 zo'n duidelijke lijn. Ik blijf de komende dagen wel even doortesten. Ik wil wel eens weten wat er nog meer gaat komen...

Maar klussen! Dat hebben we goed gedaan hoor! En dat blijven we de komende dagen ook gewoon doen.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    het is hier een beetje stilletjes..
    zit iedereen op de wachtbank ofzo?

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ik zit in ieder geval op de wachtbank, dat wachten duurd zoooo lang he.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jah ik zit er ook op...begint wel te vervelen...

5. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb vandaag ook de testen van sensitest besteld.
    Nou was mijn vraag op welke dag ik moet beginnen. Ik heb een cyclus van 29-30 dagen. Op de website staat dat ik dus op dag 12 moet gaan testen.
    Moet ik dan niet een paar dagen eerder beginnen voor de zekerheid? Want ik wil mijn ei echt niet missen! Aangezien ik hier wel eens verhalen lees over meiden die heel vroeg hun ei hebben. Of moet ik maar gewoon die dagen aanhouden?

6. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Het wachten is een verschrikking!
    En dan voel ik me ook nog zo beroerd vandaag. Misselijk en het gevoel alsof ik geen lucht krijg, het lijkt net of ik niet diep genoeg kan inademen ofzo.

Vreselijk!

7. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Kan dat nu dat mijn piek maar niet komt?

Wacht, ik zal even een plaatje uploaden met daar mn ovulatietesten op... Hmmmz...

8. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Wat denken jullie van deze hier!

Mij lijkt het alsof mijn streepje vandaag alweer wat minder is.
    Vandaag wel "water-slijmer-achtig" witverlies...

Dan toch vandaag-morgen eisprong?

Help!

(sorry, eerste keer dat ik van die testen gebruik) :oops:

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Volgens mij is die van gisteren inderdaad donkerder. Het kan zijn dat dat inderdaad al je piek was, maar het kan ook dat je vandaag gewoon wat meer gedronken had ofzo voor de test. Ik test als ik eenmaal een duidelijke streep krijg 2x per dag, dan kan het niet missen.

Maar ik zou aan de hand van je testen zeggen dat het gisteren je piek was, dus vandaag of morgen je ei....

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi Floddertje,

Ik heb normaal een cyclus van 25/26 dagen en zit nu op dag 11; vanaf gisteren al een duidelijke streep, nu net een positieve test (zie album). Hoe lang is jouw cyclus normaal?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ben het wachten zat :(
    morgen als het goed is ongi worden (waarom kun je trouwens maar een banner tot 38 dagen aanmaken?)

12. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Miepie 80, mijn cyclus is normaal zo'n 28 dagen. Ik had ook een hele duidelijke lijn op dag 11, die knalde echt van de test af. Ik ben de week erna blijven testen en toen had ik op 't laatst helemaal geen tweede streep meer. Zo weet ik nu dat mijn test van dag 10 ook al positief was.

Nu is het afwachten... Gek genoeg heb ik nu al twee dagen het gevoel alsof ik elk moment ongi kan worden, maar mijn NOD is pas volgende week donderdag (de 16e)! Heel gek. Ik heb echte inie-mini ongi-krampjes en soms het gevoel alsof ik vanbinnen 'geknepen' word.

En het wachten duurt nog zo lang!

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Denk toch dat je dan óf een kortere cyclus hebt dan normaal dit keer, of dat je gewoon een hele lange LF hebt (dag 12 je ei, cyclus van 28 dagen = LF van 16 dagen, kan best).

Ik heb altijd een paar dagen na mijn ei en vanaf een paar dagen voor m'n NOD ongi-krampen (dus bijna de hele tijd) en zere borsten. Maar ik hoop dat het voor jou iets anders betekent!

Is je mannetje inmiddels ook een beetje om?

Liefs, Miepie

14. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    M'n ventje is helemaal om hoor! Gelukkig wel.

Ik blijf er gewoon vanuit gaan dat m'n NOD op de 16e is. Ik kan me niet voorstellen dat het deze week al is, want ik zit vandaag op dag 8 na m'n ei ofzo.

Het is een ingewikkelde toestand dat zwanger worden...

Mocht het deze maand niet raak zijn dan ga ik de volgende cyclus de digitale ovu-test van Clear Blue gebruiken. Die lijkt me een nóg makkelijker dan de gewone die ik deze keer gebruikt heb.

15. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Bwa, als mijn ovulatietesten kloppen, dan klopt mijn banner dus niet meer hé.

Gisterenmorgen had ik dus van dat mooie, doorzichtige vloeibare slijm... Gisterenavond de job nog even afgemaakt :)

Of komt het ei ACHTER het mooie slijm? :eek:

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Het slijm heb je tijdens je vruchtbare periode. Volgens je banner ben je nu vruchtbaar, dus ik denk dat ie wel (ongeveer) klopt hoor!

17. Yaya1

Yaya1 Lid

17 jul 2007
    94
    0
    0
    Hoi, Ik ben ook net met testen bezig.
    Zaterdag en zondag had ik beide keren een iets donkerdere test, maandag was die al weer lichter. Welke test moet ik dan aanhouden?

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heb ik de eerste maand ook gehad; wel een streep, maar nog niet echt positief. Bleek achteraf wel m'n ei te zijn geweest. Je kan voor de zekerheid nog een paar dagen doortesten... Succes!

19. Yaya1

Yaya1 Lid

17 jul 2007
    94
    0
    0
    Ik heb ook zo'n moeite om 4 uur van te voren niet te plassen. Is het echt heel erg als het minder dan 4 uur is?

20. Kitt

Kitt Lid

29 jan 2007
    75
    0
    0
    Je kunt op www.lillypie.com ook een langere banner aanmaken...heb ik helaas ook altijd nodig!

Deel Deze Pagina