Mag ik misschien vragen vanaf wanneer je gestart bent met ovutesten en wanneer je toen geklust hebt? Want ik wil ook zo'n resultaat als jou banner.. Ik ben vandaag weer gestart ermee..
Bedankt voor je tip. Ik hoop dat het niet nodig is inderdaad! Ik blijf af en toe krampen houden in mijn buik, beetje zeurende pijn. Ik vind het zo moeilijk om signalen die mijn lichaam afgeeft te begrijpen!
Ik had ook echt vanaf de eisprong opgezette borsten en allemaal vage krampjes. Maar toch ongi geworden.. Dus deze ronde ga ik toch minder op de kwaaltjes letten.
Ben nu al 10 maanden van de pil af en gewoon ongesteld, heb dit nooit eerder gehad, wacht wel af! En inderdaad, teveel opletten maakt je knetter gek!
Mijn ovulatietesten waren ook niet "knallend positief", maar na 48u heb ik wel érg duidelijk mijn eisprong gehad... Dus mijn meest donkere streepje was écht wel mijn piek. Ik heb er in de badkamer nog eentje liggen dat ik de dag erna gedaan had, en die was weer gewoon roze schijn
Ik heb mijn ronde ovutesten erop zitten. Vandaag getest en mijn streepje was al weer bijna weg. Gisteren toch wel hevige buikpijn gehad, misschien wel een teken van mijn ei. Mijn streepjes waren volgens mij niet overduidelijk positief, maar aangezien het streepje vandaag bijna weg is, neem ik aan dat het toch mijn LH piek was. Wat vinden jullie? (zie album) Ik ben zo blij! Alle onzekerheid in 1 keer weg. Toch maar goed dat ik hier thuis mijn zin heb doorgedreven, want van de persona werdt ik ook niet wijzer. Dit is de 3de ronde al dat hij mijn ei mist. :x We hebben eergisteren, gisteren en we gaan vanavond weer klussen, denk dat het dan wel genoeg moet zijn
hahaha kan ik me voorstellen! maar geniet nog ff lekker van het met zn 2tjes zijn...voor je het weet heb je zo'n banner, en ben je druk met van alles en nog wat regelen en ben je ineens met zn 3tjes! nu heb je de privacy nog om te genieten van elkaar
Heb ik er graag voor over Wacht nu al zo lang! Vanaf maart 2006 al aan het ontpillen Mijn geest is er nu helemaal klaar voor Alles komt op z'n tijd. Ben al lang blij met mijn posi ovutest
jeetje, kan me voorstellen dat je dan een beetje ongeduldig word. bij ons ging het allemaal zo snel, dat we daar niet eens tijd meer voor hadden, nu het allemaal een beetje gezakt is kunnen we weer lekker van elkaar genieten(zolang mijn buik nog niet in de weg zit haha) maar idd, een positieve ovutest is ook heel mooi!
hey ffies een vraagje had zaterdag een ovulatie test gedaan licht roze streepje gister weer een test gedaan die was net zo roze als de test streep betekend het dan dat ik vandaag me ei zal hebben gehad, gister middag en in de avond wel wat lichte steekjes vooral links. vandaag ook lichte steekjes kun je een dag voor je ei ook al steekjes hebben omdat je ei op het punt staat te springen? ooooo ik weet het allemaal niet meer hoor had vanmiddag toen ik thuis was weer een test gedaan en heeeel licht vaag streepje snap er niks meer van. liefs simone
Als de streep net zo roze is als de test streep, heb je gisteren je LH piek gehad. 24-48 uur daarna komt je eisprong! Het is normaal dat de streep er vandaag niet meer is omdat je piek over is. Ik had gisteren ook steekjes en mijn LH piek, vandaag heb ik er minder last van.
Ik ben weer terug van weggeweest. Toen m'n laatste ongi begon zat ik er even helemaal doorheen. Ik zag het niet meer zitten met zwanger worden. Ik was heel verdrietig en begon bang te worden dat het nooit zou lukken. Maar nu de PMS weer weg is, is ook de zon weer gaan schijnen. Ik ben klaar voor de zevende ronde! De nieuwe ovulatie testen liggen al te wachten in de badkamer en op cyclusdag 10 ga ik de eerste weer gebruiken! Ik hoop dat ik net zoals de vorige ronde binnenkort weer een superpositieve test in m'n handen mag hebben. En dan lekker klussen! Ik weet nu, ook als je dankzij de ovu-testen precies op de goeie dagen klust is dat geen garantie voor zwangerschap... Maar ik vind het leuk om er zo mee bezig te zijn. Tempen, daar begin ik niet aan. Ik hou het bij ovu-testen. Lekker samen met m'n hubbie naar de test kijken of er al een goeie lijn verschijnt! Ik heb er weer zin in! Ronde 7. Ik heb nooit zoveel gehad met het getal 7, maar het schijnt toch het universele geluksgetal te zijn, dus wie weet...
zo'n positieve test als jij omschrijft heb ik zelfs niet eens gehad. maar dat betekend inderdaad wel dat je onderweg is, dan ga ik er wel van uit dat je zondagnacht of maandag je ei hebt gehad. en je kunt wel wat langer steekjes hebben, dat is per persoon verschillend.
roxanne en oOMissCOo bedankt voor jullie antwoord ik hoop dan dat ik hem gister heb gehad want kon zondag niet klussen en gister wel dan ben ik misschien nog op tijd geweest. Ik had me ei ook pas morgen verwacht omdat ik de 1e ronde na 29 ongi werd dus dan op woensdags me ei zou hebben gehad en waarschijnlijk ook heb gevoelt? maar nu dan toch zondag of maandag ja is ook pas de 2e ronde dus nog niet allemaal zo duidelijk ik heb nog 1 ovu test liggen denk dat ik die straks nog maar ff ga doen en kijken wat er uit komt. liefs simone
vergeet niet dat tijdens je vruchtbare periode zaadjes veeeeeel langer kunnen overleven in je lichaam!
Fijn dat je weer een beetje over je dippie heen bent Floddertje! Moet zeggen dat het deze maand bij mij toch ook ineens weer hard aankwam, zaterdag een flink potje zitten janken! Volgende week maandag ook weer aan de testen, hopen op september... Lieds, Miepie
ja dat weet ik idd alleen hadden we vorige week woensdag geklust en dan gister dus zit wel 4 dagen tussen als ik dan wel zondag me ei heb gehad dan denk ik dat er weinig kans is op een bevruchting maar kan alleen maar afwachten he. hoop dan echt dat ik hem gister heb gehad dan hebben we het nog op tijd gedaan. nou geniet maar lekker van je zwangerschap en hoop dat ik ook snel positief mag zijn. en anders gaan we gewoon rustig verder haast hebben we niet maar zou natuurlijk wel super zijn als het zo snel raak is.