oo ok dan heb ik nog hoop hihi... ach het blijft natuurlijk altijd een wonder als het raak is had jij nou de 1e ronde eerst afgewacht en zijn jullie er daarna voor gegaan omdat ik een cyclus van 36 dagen zie staan onder je banner.
we hebben niet echt gewacht, maar mn vriend zat tijdens mn eerste cyclus veel in het buitenland dus van klussen kwam het niet vaak. dus hebben we besloten om het dan toch maar uit te stellen en te wachten op mn ongi. vandaar dat ik de 1e ronde zwangerben geraakt maar toch een cyclus nog heb staan van ervoor
aha ik snap het ja de 1e ronde hebben wij ook weinig kunnen klussen omdat me vriend met wisseldiensten zit dus totaal niet in de vruchtbare periode hebben kunnen klussen maar heb het maar gewoon als 1e ronde beschouwd nu dan ronde 2 mocht het raak zijn zie ik het eigenlijk wel een beetje als 1e ronde dat we er meer voor zijn gegaan. nou heb nu dan vakantie en ben weer aan het werk als me NOD is dus ene kant mag de vakantie snel gaan dan heb ik meer zekerheid en andere kant mag de vakantie nl lang duren beetje dubbel he.
haha jah dat is idd een beetje dubbel, maar kan me wel voorstellen. nou ik ga maar eens even de badkamer poetsen! succes ermee en tot snel.
Hoi allemaal, Dit is de eerste ronde dat ik met de ovulatietest werk, en ik heb een vraagje. De vraag is vast al eerder gesteld, maar ik kon zo snel geen antwoord vinden. Mijn cyclus is gemiddeld 25 dagen (25-26-24), en ik zit nu op dag 11. Als het klopt dat je 14 dagen voor je ongesteld wordt je eisprong hebt, zou ik vandaag of morgen mijn ei moeten hebben. Maar.... gisteren en vandaag getest, en niets te zien. Zelfs niet een klein vaag streepje (behalve de controlestreep dan). Ik heb de test goed uitgevoerd, dus daar ligt het niet aan. Vraagjes: 1) kan het gebeuren dat je van niks naar een dikke streep gaat in één dag? Of gaat het altijd geleidelijk, van vaag streepje tot iets duidelijker tot echt duidelijk? 2) hoe lang voor de NOD hebben jullie de eisprong? Ik dacht altijd dat het 14 dagen was, maar misschien kan het korter zijn? Hebben jullie hier ervaring mee? Alvast bedankt meiden. Marieke
hoi marieke, het kan zijn dat je een cyclus van 24 dagen of minder krijgt deze keer en dus je ei al gemist hebt, maar het kan ook zijn dat je een langere cyclus krijgt en je ei dus nog moet komen, ik zou als ik jou was gewoon nog even een paar dagen doortesten. en je luteale fase(tussen je ei en je NOD) kan volgens mij tussen de 10 en de 16 dagen zitten, maar dit kun je meten als je je ei gevonden hebt. succes ermee!
Hoi Marieke, Ik heb meestal 1 of 2 dagen voor de positieve test pas een 2e lijntje. Ik heb meestal een ongeveer even lange cyclus als jij, vorige maand op dag 10 een postieve test, dag 11 eisprong en een cyclus van 23 dagen, dus een korte LF. Maand daarvoor was mijn LF 14 dagen. In juni had ik pas op dag 17 mijn eisprong en ineens een langere cyclus. Kan dus heel goed dat ie nog moet komen, gewoon door blijven testen! groetjes, Miepie
Hey meiden! Ik heb een vraagje; afgelopen zondag begonnen met het 1e testje en ik had ineens een dikke vette streep?! Terwijl dat pas dag 10 was?! Maandag een lichter streepje en net bijna geen streepje meer. Zou ik dan nu al zo`n btje mn ei-jump hebben gehad (erg vroeg gezien mn cyclus) of zou het kunnen dat ik zaterdag avond een aantal wijntjes heb gedronken en dat de test daar zò op reageerd? Enig idee? Iemand?hhhihiihii.... Wij natuurlijk klussen als een gek meteen, mja... Dacht dat ik RUIM op tijd was met het beginnen van een test!? Blijf deze week nog wel testen, wie weet komt ie toch nog en was het `van slag` door alcohol? Kan het me bijna niet voorstellen?! Liefs!
nou volgens mij heb je hem dan gewoon gehad hoor! Bij iedereen valt het op andere dagen! Maar goed aan de andere kant staat er wel in de bijsluiter dat je geen alcohol mag gebruiken (schiet me nu pas te binnen) Kan me haast niet voorstellen dat een paar wijntjes die test zo kunnen beinvloeden
Hallo allemaal, ik heb ook even een vraagje.. Wij zijn nog niet zo heel lang bezig met zwanger worden.. Ben op 27 juni gestopt met mijn pil en na een kuurtje provera pas na 41 dagen ongi geworden.. Omdat het zo lang duurde heb ik op advies van de huisarts ovulatietesten besteld.. NU heb ik ze van sensitest besteld en mijn vraag is, moet je dan ook 4 uur lang niet plassen want dat staat nergens.. IK dus gisteren braaf op dag 11 een test gedaan en de streep was duidelijk te zien, maar niet zo vet als de controlestreep.. Vandaag een test gedaan en ik zie een vaag streepje? Betekend dit at mijn ei al is geweest? Heb nog geen duidelijke test gehad? grotejes
Het zou goed kunnen dat dat inderdaad je ei al was ja. Ik heb ook meestal rond dag 11 al mijn eisprong... Vanavond nog even hard er tegenaan en je kan evt voor de zekerheid nog even doortesten, maar ik denk dat je 'm nu hebt.
Volgens mij heb je ook je ei gehad! Je hoeft echt niet je plas op te houden hoor! Niet al te veel drinken voor die tijd is prima (dus niet 1 liter water weg drinken)
Vandaag is dag 10 van mijn cyclus en dus ga ik vandaag weer beginnen met ovulatietesten! Vorige keer had ik op dag 11 een licht positieve test en op dag 12 een super knal positieve test! Ik hoop deze maand weer op zo'n duidelijke resultaat!
ik heb een vraagje, wie heeft het antwoord? Deze maand ben ik begonnen met tempen omdat we een jaar bezig zijn. (en de gyn ovutesten niet voldoende vindt volgens mij huisarts)Vanmorgen nog geen temp.stijging gezien. Nu heb ik vanmiddag ook een ovulatietest gedaan en die is knalpositief (donkerder dan controlestreep). Nu weet ik even niet wat te doen, gisteravond geklust en bedoeling was om de dag in de vruchtbare dagen dus morgen weer. Iemand een advies of tip? Gewoon morgen verder of vandaag kans waarnemen. Vind dat zo lastig wanneer dan het slimste is. Is dat ei er dan vandaag of ben ik morgenavond dan al weer te laat? Zucht...wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar ja, na een jaar is er geen ontkomen aan Alvast bedankt! Groet, Marit
ik heb een vraagje, wie heeft het antwoord? Deze maand ben ik begonnen met tempen omdat we een jaar bezig zijn. (en de gyn ovutesten niet voldoende vindt volgens mij huisarts)Vanmorgen nog geen temp.stijging gezien. Nu heb ik vanmiddag ook een ovulatietest gedaan en die is knalpositief (donkerder dan controlestreep). Nu weet ik even niet wat te doen, gisteravond geklust en bedoeling was om de dag in de vruchtbare dagen dus morgen weer. Iemand een advies of tip? Gewoon morgen verder of vandaag kans waarnemen. Vind dat zo lastig wanneer dan het slimste is. Is dat ei er dan vandaag of ben ik morgenavond dan al weer te laat? Zucht...wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar ja, na een jaar is er geen ontkomen aan Alvast bedankt! Groet, Marit
ik denk dat je morgen wel een stijging in je temperatuur zult zien. ovulatietesten geven namen aan wanneer je ei in aantocht is en je temperatuur gaat pas omhoog als je ei geweest is!
Denk dat ik mijn ovulatie maandag avond heb gehad, dus op dag 11, is dit niet erg vroeg? Heb zondag en gisteren sex gehad.. Had maandag een test met 2 strepen alleen was de test streep niet echt super p[aars maar wel goed te zien, ben blijven door testen tot vandaag en vandaag kwam er echt maar 1 streep, dus dan mag ik er wel vanuitgaan dat mijn eisprong is geweest? Kan toch niet dat hij er eerst 3 dagen 2 streepjes zijn dan helemaal niks2 dagen en dan weer positief raken? Kan toch alleen 2 strepen krijgen als je ei eraan komt of net is geweest? sorry, maar ben erg onzeker.. xx naatje