Het Grote Ovulatietesten-Topic!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lucia, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    DEAL!

:)

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :) haha ok dan,kunnen we nog samen testen op 7-7-7 ook!
    Helemaal geweldig! :)

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ja dat is wel lachuh!
    oke dan....

is het al vrijdag?

argh...heb een hekel aan wachten

4. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb van 't weekend bij de drogist met ovu testen van CB in m'n handen gestaan. Ik heb eindeloos lopen twijfelen. Wel doen of niet doen?

Uiteindelijk heb ik ze niet genomen. Ik ben dus nog steeds ovu-testloos. Mijn vriend wil het ook eigenlijk niet hebben dat ik eraan begin. We zijn nu in ronde 5. Als het deze ronde niet gelukt is dan staat hij erachter als ik ovu-testen ga gebruiken, maar dan moet ik wel plechtig beloven dat ik hem niet zal dwingen tot sex :oops:

Ik twijfel nog steeds. Aan de ene kant wil ik het heel graag. Weten wanneer m'n eitje is en dan gerichter klussen. Maar aan de andere kant ben ik zo bang voor de teleurstelling als het niet gelukt is. Ik ben zo bang dat die dan alleen maar groter wordt. En daarnaast natuurlijk de kosten. Ik kan 't geld best missen, maar ik vind 't wel een dure toestand.

Zijn er mensen die na gebruik van ovu-testen zwanger geworden zijn? En hoe lang heb je de ovu-testen gebruikt?

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he floddertje,

Ja er zijn best een boelmeiden die zwanger zijn geworen na gebruik van die ovutesten.
    Het schijnt dat er best een boel meiden zijn die toch op een heel ander moment in de cyclus hun ei sprong hadden dan ze altijd gedacht hadden..
    tja en dat scheelt natuurlijk wel!

ennuh mijn vriend vond het in eerste instantie ook maar niets die testen, maar toen ik eenmaal aan het testen was, bleef hij maar vragen: ben je al vruchtbaar, ben je nu ook nog vruchtbaar...:) Hij vond het maar wat geweldig dat we zo vaak sex hadden. Hahaha

Ze zijn overigens echt spuugduur in de winkel!
    Hier koop je er 10 + 2 zwangerschapstesten voor ongeveer 20 euro. (inc. verzendk.)
    Scheelt echt een slok op een borrel!

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb de testen trouwens wel gekocht op een andere website,waarvan ik hier de naam niet zal melden ;)

Hé Djezelf;kun je je nog een beetje inhouden?! :)

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @lucia;

nou heb er wel moeite mee hoor!
    Merk dat ik zo langzamerhand mezelf toch weer gek aan het makne ben.
    Bij elk friemeltje, wiebeltje, krampje, pijntje...besluipt me steeds vaker de woorden.. "zou het.."
    Terwijl ik ook heel goed weet dat die hele nesteling waarschijnlijk nog moet plaats vinden....:D

En jij? al verschijnsels?

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Neuh,niet echt...eerder een niet-verschijnsel want normaal beginnen m'n borsten een paar dageen na de eisprong pijn te doen,en nu helemaal niet :p

Ben er niet zo rouwig om ;)

9. patrien

patrien Niet meer actief

ik ben begonnen ermee, in eerste instantie niet om daar bewust zwanger van te worden maar meer omdat ik onregelmatig ongesteld was voor ik met de pil begon.
    ik was dus ook heel bang toen ik stopte met de pil dat ik weer onregelmatig ongi werd.
    door de ovu-testen wist ik dat ik 2 weken later ongeveer ongi moest worden.
    uiteindelijk ben ik na 6 ronde's zwanger geworden maar ronde 1 t/m 3 niet bewust geklust. daarna met de ovu-testen bewust geklust en in ronde 6 zwanger geworden.

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb ze deze ronde gebruikt na 12 maanden losjes bezig te zijn. Mijn man vond het ook allemaal niet nodig maar ik wilde iets doen voordat we naar de ha zouden gaan. Ei gevonden op de dag van de berekening hier... zou donderdag zijn. dinsdag voor het laatst geklust we konden ff neit meer en het moet wel leuk blijven ! Ik was al blij dat ik wist dat ik mijn ei heb.... en nu heb ik afgelopen maandag lopen kotsen en misselijk ... testje gedaan doe ik wel vaker hoef ik niet zo in spanning te zitten tegen mijn ongi dagen vind ik fijner... heb ik toch 2x een lichte streep..... morgen gaan mannetje en ik samen testen maar mijn gevoel zegt echt zoooooo ja ! ik laat het wel hier weten ...
    Bij mij was het vooral de opluchting dat ik wist dat we het goed zaten te doen maar hopelijk is het gelijk klaar nu met ov-testen !

11. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat ik volgende maand aan de ovu-testen ga. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is.

Manlief is opeens een zeer fanatiek 'klusser' geworden. :) Hij lijkt er helemaal voor te gaan deze ronde!

12. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    Oh ik lees het al, sommige meiden zitten helemaal in spanning...
    Ik ga morgen beginnen met de ovu testen.. Zal ff precies lezen hoe ik het moet doen, ivm geen ochtendurine enzo..
    Hopelijk kan ik mn ei vinden en wat gerichter aan de klus gaan.. Of ik hoop op een vroege ei, of een late, want volgende week is mn man een paar dagen weg.. Nou hoop ik niet dat hij net weg is, als ik mn posi ovu test heb!
    Want dan moet die maar terug komen!
    Of we vriezen wat in.. Wat denken jullie haha :)

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Emma;wat spannend! :D
    Ik zie dat je morgen gaat testen,laat ons weten wat het geworden is!

@Floddertje;ik hoop ook dat het voor julie niet nodig is meid! ;)

@Stefys;heel veel succes met de ovulatietesten!
    Als je mannetje er niet is ONTVOER je hem gewoon een dag! :)

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja dat laat ik zeker weten !
    echt zo spannend .. pff maar geeft wel hoop voor de ovu-testers !

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he lucia...

En houden we het nog vol.....
    weet niet of je het gelezen had, maar ik heb mijn oude berichtjes van toen ik hier net zat nog eens terug gelezen...
    en ik had toen weinig tot geen klachten toen ik zwanger was.
    Maar had toen wel zo'n ongi gevoel zo'n 6 dagen voor mijn NOD.
    En je raad t al..heb ik nu ook weer..

Jep wordt nu echt langzaam hysterisch...

Donderdag gingen we die ovutest gebruiken toch... :) O:)

@stefys:
    Het is niet zo moeilijk hoor die testen. Hoop dat je snel je ei vind! ( maar wel op t moment dat je kereltje er is..
    (vraag me af of ijszaad wel zo prettig voelt..brrrr)

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    DJezelf, wat spannend. Dus je gaat net als Daisy eest eens testen met een ovu-test. Klinkt als een plan! Succes morgen dan!

17. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Jep hebben lucia en ik afgesproken om samen te doen..(nou ja tegelijk dan, samen word wat lastig! :))
    Haalt de spanning er wat af en maakt het wachten op de NOD wat dragelijker...
    Whaha Welnee kan me gewoon weer niet in houden.
    En na dat positieve verhaal van Daisy...tja
    ze liggen er toch maar te liggen....
    ( hoeveel smoezen zijn er nog?)

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Kan het me helemaal voorstellen. Zeker als je je ook al een beetje zwanger voelt en het wachten duurt gewoon ook zoooooooooo lang!

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heeeeeeey niet valsspelen jij,we hebben vrijdag gezegd hoor! :D
    Jij met je smoesjes! :)
    Nog maar 2 daagjes...Laten we hopen dat ik tegen dan niet compleet gestoord ben pffffff! ;)
    Rond welk uur wil je de ovu-test doen?Want wij moeten rond 19u op een feestje zijn...
    Wel spannend dat je nu symptomen voelt!
    Ik voel nu m'n borsten en heel klein beetje;en daarstraks wat buikkramp.(Maar ik denk HELEMAAL niet aan een innesteling,nee oh nee! [-X )

Conclusie:ik voel me prima,voel helemaal geen symptomen en denk al helemaal niet aan een eventuele zwangerschap!

En ik lieg...
    HELPPPP!

P.S.: ijszaad= :)

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ow Sorry;ik vergeet nog iets :oops:

Maranka;fijn dat je effe mee komt lezen en babbelen! ;)

En veel succes met zwanger worden! :D

Deel Deze Pagina