Ja maar mijn streepje is zo licht dat ik gewoon denk dat het van dat kleine beetje LH hormoon is dat altijd in je lijf zit. Moet ook wel zeggen dat ik nu er meteen van af ben..dat gevoel van zou het of niet... Wel schattig van je vriend dat hij er even naar vraagt! Betekend wel dat hij er ook mee bezig is!
Haha! Mijn man is vooral met seks bezig hahah! Hm een heel licht streepje, heb je nu dan ook het gevoel van, het is niet zo,, volgende maand nog een poging? Dat had ik toen ik een negatieve zwangerschaps test had. Baalde natuurlijk mega maar dacht ook weer, volgende maand weer goed klussen! Misschien eerst idd je NOD afwachten.. Je kan altijd nog beslissen om een test te doen. Succes joh!
Aha... oh mannen lijken dus toch echt op elkaar! Ja heb nu wel een beeje het gevoel dat het idd niet raak is..Dus voor me gevoel gewoon volgende maand weer proberen..( maar in mijn achterhoofd..."maar het kan nog wel")
quote="mayo1982"]goh wat heb jij lekker korte cyclussen zeg! gr mayo[/quote] inderdaad erg fijn. bij mij duurt het lange wachten dus niet zo lang (maar lang genoeg hoor...) We'll een korte luteale fase, misschien is het daarom nog niet raak. deze maand echter goede hoop: dagen voor mijn ei en op mijn ei (zelfs 2x ) goed geklust dus .... trusten
Hm toch nog een beetje afwachten dus en nieuwsgierig. Kan ik me heel goed voorstellen.. Ik had gister avond lichte menstruatie rugpijn. Een paar maand geleden had ik hetzelfde en dacht ik dat het mn ei was. Maar helaas.. Misschien deze maand wel? Ik weet ook niet hoe snel die test ineens wel een duidelijke streep gaat geven. Dus we zullen zien straks! Uiteraad zet ik dan de foto in mn album! En hoe is het met Lucia? JIj had ook een lichte streep... Wat voel jij nu??
Das mooi,daar kan het dan niet aan liggen! @ Lucia: oh oh dat klinkt niet goed dan! Hoe was je feestje gister? Toch nog wel en beetje van kunnen genieten? Of was je niet al te erg teleurgesteld? Ik heb sinds een paar dagen toch last van mijn darmen...niet te harden...nu vooral onder in mijn buik... Heb ook zo het vermoeden dat het niet raak is hier.
e meiden hier even een berichtje ban mij. Nog een kleine week wachten voor mijn NOD. Ik heb wisselende gevoelend of het raak is of niet. Zit ook aan de hormonen voor mijn eisprong dus kan echt geen peil trekken op wat mijn lichaam aangeeft. Misschien dat ik maandag of dinsdag ook eens een ovulatietestje doe. Ben eigenijk wel benieuwd wat die aangeeft.
@cira: spannend he..en moeilijk om te wachten he die laatste paar dagen! Succes hoop dat je ovutest vet positief is...
Lucia, als ik het goed begrijp was je ovu(ben ik misschien zwanger) test bijna positief. Dat klinkt toch wel goed hoor. Bij Djezelf dus maar een licht streepje. Maar de moed nog niet opgeven hoor. Veel succes met het wachten tot jullie NOD en dan wil ik natuurlijk ook weer weten hoe laat jullie tetsten om het op de voet te kunnen volgen!
@Djezelf:balen joh,dat je denkt dat het niet raak is!Maar we geven de moed niet op he! Bwa;het feestje viel wel mee hoor,heb het goed van me af kunnen zetten gelukkig! @Cira:spannend meid! Ben beniewd wat er binnen een paar dagen uit jouw ovutest komt! @Maranka;ja het streepje was nog iets feller als degene die ik had voor m'n positieve test!
@Lucia: owh...dan had ik het verkeerd gelezen..dacht dat je een heel licht streepje had...whoehoe.. dit klinkt wel een stuk hoopvoller! Ga je tot 7-7-7 wachten of..begint het al te kriebelen om eerder te testen? Heb je een foto van die ovutest? @cira: hou je het nog vol, het wachten?
Nee heb geen foto;ik heb 'm per ongeluk weggegooid Het begint wel te kriebelen...m'n borsten(tepels) doen verschrikkelijk pijn en heb al 2 dagen buikkrampen,heb ik normaal echt nooit voor ik ongesteld word,altijd op de dag zelf pas... Ik probeer er gewoon niet te veel bij stil te staat,met de nadruk op proberen! Hoe gaat het bij jou?
Nou ook hier maar even melden... Ben vanavond dus ongesteld geworden... Maar niet te lang bij stil staan.. Heb 2 erg leuke feestje deze maand... dus kan ik tenminste wel drinken toch (hmm schrale troost..) Oke..op naar ronde 2
Meid, Nogmaals veel sterkte,is echt flink balen! Ik hoop dat je toch kunt genieten van je feestjes,en deze ronde meer geluk breng! Knuffel,Lucia xxx
Ontzettend balen meid! @#% . Stuur ze maar gauw door naar meiden die wel ongi willen worden en een hele lange cyclus hebben!
@ Djezelf: Dat is echt flink balen! Hoop dat je volgende maand meer kans hebt! @ Lucia: Het blijft spannend! Vergeet niet dat je lichaam je echt erg voor de gek kan houden! Heb ik ook een paar keer gehad! Uiteraad wens ik je het beste! Hie rbij mij schiet het niet op. Heb vandaag mijn 4e ovu test gedaan en het streepkje is nog niet duidelijker geworden dan op de andere testen. Vorige maand een cyclus van 28 dagen, deze maand dus duidelijk niet.. Pff komt het nog wel vraag ik me af. En ook al voel ik mn ei totaal niet , ik heb toch al een paar dagen last van ongi rugpijn.. Zal in deze dagen de testen hier neerzetten zodat jullie mee kunnen kijken..
Stefys;ik weet het,mijn lichaam heeft me ook al vaak voor de gek gehouden hoor,dus ik probeer ook heel erg er niet te veel bij stil te staan Maarja,soms lig je in bed ofzo en dan dwalen je gedachten wel eens af he... Ben benieuwd naar je testen;hoop dat je snel een ei vind! En hoe is het ondertussen met de andere meiden?