Oei, hahahaha, dan zul je het morgen wel helemaal voelen! Maar dan weet je ook dat je iets gedaan hebt Fijn dat je er zo van genoten hebt!
Nice Ik ben overigens helemaal uit de paardenspullen en kleding enzo. Maar weet nog wel dat ik vroeger Divoza een briljante winkel vond
hier ook positief ervaring met haffies hoor De haf die ik rij is supervoorzichtig als mijn zoontje erop zit en loopt regelmatig rondjes met kinderen in t bakje van de kinderboerderij. En met tinkers voor kinderen. Fjorden zijn nog eigenwijzer, dan heb je beter een haf of tinker.. Vanmiddag heerlijk t bos ingeweest met de haf en de tinker van de kinderboerderij. echt genoten samen met mn vaste paardrijvriendinnetje (vaste ruiter van de tinker op de kinderboerderij)
divoza is zeker een briljante winkel ben ooit eens met 3 andere stalgenootjes wezen shoppen bij divoza.. Toen we naar huis gingen hadden we in totaal voor ruim 1000 euro aan spullen in de achterbak liggen haha. Oke, wel 2 paar leren rijlaarzen van ong 200 euro per paar. maar dan nog, die andere meiden bleven kopen haha
Het doel is om zo snel mogelijk met een fit paard te finishen. Nu is de endurance sport meer gericht op Arabieren vanwege hun snelle herstel waardes. Maar met andere type paarden kan het ook heel goed. Je moet dan niet altijd verwachten dat je hoog in het klassement eindigt. Nu is het doel natuurlijk niet winnen maar goed finishen, maar zodra de gelegenheid er is en we hebben het idee dat het mogelijk is gaan we er wel voor. Wat het zo bijzonder maakt is dat je veel mooie omgeving ziet en doorheen rijdt. Het is wel een team sport, je hebt een groom nodig. Dit is mijn man altijd en vaak nog iemand. Heb nu vier jaar niet gestart vanwege de zwangerschappen maar komend jaar gaan we weer beginnen. Mijn wedstrijdpaard is tevens atactisch en was op 6 jarige leeftijd afgekeurd als rijpaard. Na een osteopaat en door de traingen is mijn paard weer sterk genoeg.
Hier ook een paarden meid. Al 10 jaar eigen paard. Eigen stuk grond. Begon alleen met me vader en een pony en nu een kleinschalig pensionstal. Paarden staan het hele jaar buiten met schuilstal. Momenteel geen eigen paard meer maar denk over een jaar als de kleine er is en ik er weer aan toe ben dat er wel weer 1 komt. Rijd graag lekker buiten en men graag. Alles voor de lol nooit wedstrijd ambitie gehad. Vind het heerlijk om de stal en weides te onderhouden en buiten bezig te zijn. Valt mij op dat er veel dames hier op ZP iets met paarden hebben.
Wat gaan jullie snel! Lucindalice ik woon in midden nl! Waaide hier ook best. Wilde morgen eigenlijk op mn haf klimmen maar t word evht rotweer hoorde ik. Fotos!
@ Vivv, leuke foto's Hmmm, bij jullie dus ook last van de wind.... Hoop dat het vandaag beter is en je er toch even op kunt.
En die van Marlies85 en Vivvv zijn ook al zo leuk.. Ik ga denk ik binnenkort maar op zoek maar een haflinger waar ik een ritje op mag maken..
Op zich kan je met bijna elk weertype wel rijden, maar het wordt idd minder prettig met harde wind en veel regen, blegh. Als er sneeuw ligt, glad is en de grond hard vind ik ook minder overigens. Ik krijg ook altijd mega kriebels als het mooie weer eraan komt..
Wat n leuk topic! Ik ben ook al 20 jaar paarden meisje Heb m'n paarden aan huis, heerlijk. Ik rij momenteel niet meer en mag niet veel door BI, dus kan niet wachten om weer lekker te studeren op stal. Van het voorjaar ga ik beginnen met t beleren van m'n 3 jarige zelfgefokte Kwpn ruin, erg zin in!
Mijn paarden gaan altijd opgekropt lopen als het regen Schiet niet op haha. Straks maar eens kijken hoe t weer is. Als ik dan nog energie heb