eisrpong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hey, hier een vraagje van mij.
    Ik heb een vrij regelmatige cyclus (30 of 31 dagen), heb ik dan elke maand een eisprong of kan het ook zijn dat je ongesteld wordt zonder dat je een eisprong hebt gehad?
    Ik ben namelijk deze maand begonnen met temperaturen, en volgens de berekeningen zou ik 5 oktober mijn eisprong hebben gehad, maar ik heb nog steeds geen temperatuurverhoging. Hoe kan dit?

    Groetjes
     
  2. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Het kan zijn dat je LF korter is dan 14 dagen; de banners gaan uit van een periode van 14 dagen tussen je eisprong en je NOD, maar dat kan ook een paar dagen korter of langer zijn...
     
  3. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Op je vraag of je elke maand een eisprong hebt : nee, je kan ook wel es een eisprong overslaan.
    Heb op een ander forum gelezen dat de gyn van iemand had gezegd dat het op zich normaal is als een vrouw 3 eisprongen per jaar overslaat maar wel gewoon menstrueert.

    Mijn LF wijkt idd af, die is meestal 12 of 13 dagen.
    Maar het kan ook per cyclus verschillen, heb ook 1 keertje gehad dat ie 14 dagen duurde.
     
  4. Niet meer actief

    En heb je altijd een temperatuursverhoging na je eisprong?
     
  5. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik temperatuur voor het eerst deze maand en ik heb ovutestjes gebruikt. De dag na m'n positieve ovutest had ik een duidelijke daling in temperatuur, daarna weer een stijging. Dus in mijn geval is het in elk geval wel zo dat m'n temp is gestegen na de eisprong.... Maar misschien komt die van jou nog... Heel veel succes!
     
  6. Krisstel

    Krisstel Niet meer actief

    Voor zover ik weet heb je na je eisprong wel een temp. stijging (ben nu met de tweede cyclus bezig, mijn eerste staat in mijn album). Ik had mijn eisprong de vorige pas na 18 dagen..misschien nog even een paar geduld hebben om te kijken of je je temp. stijging dan krijgt.
     
  7. Milla

    Milla Niet meer actief

    Even antwoord op jou vragen:
    - Als je temp binnen 4 dagen niet omhoog gaat heb je zeker geen eisprong gehad, dat kan niet.
    - Je kunt wel ongesteld worden zonder een eisprong te hebben gehad. Het kan zijn dat een eitje wel groeit maar op het laatste moment niet springt. Of niet is doorgegroeid, het kan helaas.

    Ik zou vooral doorgaan met temperaturen.
    Tip: google eens op anovulatie, dan zul je genoeg vinden over dit onderwerp. Succes!
     

Deel Deze Pagina