Voor mij heeft Daantje gependeld.....In december 2007 een jongen We wachten af...iedereen zegt ach geloof er nou maar niet in
tig keer laten pendelen maar kwam steeds niet uit. alleen van caruli is uitgekomen, die had de juiste maand goed dat ik zwanger zou raken. nu ik toch deze topic zag maak ik gelijk maar ff gebruik er van. ik krijg weer geregeld aanvragen om te pendelen maar ik pendel NIET meer , sorry maar geen puf voor , ben er namelijk sinds oktober 2006 ofzo er mee gestopt (toen waren we een jaar bezig voor een kindje)
dat zal wel een leuk kadootje zijn, voor de kerst. dan krijg mijn vriend twee kadootje, voor de kerst wand hij is met kerst jarig. hihihi groetjes honey
heb er gedurende een jaar verschillende gehad. De meesten kwamen niet uit doch 2 wel, maar helaas een mk geworden. Daantje is er even tussenuit als ik het goed begrepen heb en caruli ook. Als het zelf allemaal wat langer duurt dan krijg je er zelf heel moeilijk mee dat je iedereen ziet paseren en je juist pendelt. Maar er zijn nog verschillende die het wel doen. Veel succes , wij zijn ook kerjeus
Als mijn pendel van Lotte klopt dan raak ik deze maand zwanger (of ben het nu al, mijn ei is al geweest). Anders pas in februari. Het word in ieder geval een meisje hihi! Ik ben beniewd! Liefs Dayenne
Laten we hier dan wel posten of het wel of niet uitgekomen is en niet wat je hebt open staan en dat je hoopt dat het dan zo is. Anders slaat het topic nergens op natuurlijk
de pendels die voor mij zijn gedaan zijn er 2 van uitgekomen die hadden beiden maart'07 en mijn volgende pendel weet ik nog niet of ie uit gekomen is die maand moet nog komen