Wie van jullie doen er wel eens boodschappen in Duitsland? En wat halen jullie er zoal? Iemand nog tips/ervaringen en of aanbevelingen?
Ja, wij! Als wij naar Duitsland gaan, is het vooral naar CentrO, grootste shoppingcentrum . Verder rijden wij een beetje Duitsland door, vaak hebben we wel wat bestellingen van familie die wat nodig hebben, dus gaan we wat supermarkten af. En wij hebben zelf daar flink wat spenen ingeslagen. Kleine man moest een maatje groter (en die dingen verdwijnen hier constant), zijn daar stuk goedkoper. Luiers heb ik zelf geen ervaring mee, maar zag dat die daar ook stuk goedkoper zijn (eigen merken, in Vreden gezien). Echt plaatsjes daar kan ik je niet aanraden, behalve het shoppingcentrum. Ga je met een bedoeling of zomaar een dagje Duitsland?
We gaan zomaar een dagje naar Duitsland, gezellig met mn zus en moeder. We gaan naar Nordhorn dus het is niet zo ver rijden. Heb wel eens gelezen dat er een aantal dingen (voor baby's) goedkoper zijn in Duitsland, maar andere dingen bijv. weer niet. Ik weet wel dat de shampoo (die ik gebruik) de helft goedkoper is, en haarlak enzo. Maargoed, wij hebben nu babies en als we toch zijn....
Hier ook een hoop....wij gaan naar de Lidl in Duitsland .. Ik koop er... Luiers luierdoekjes Fruit Melk Eieren Afwastabletten en waspoeder Fris Snoep Wc papier Enz enz Eigenlijk zo'n beetje alles behalve brood en vleeswaren Idd make up en die dingen zijn goedkoper....
Wij komen Denk ik 3 keer per week in Duitsland. Bij halen eigenlijk alles. Bij dm halen we luiers en doekjes en andere verzorgings zaken De rest halen we bij de supermarkt daar. Real kaufland Edeka netto net waar We heen gaan eigenlijk.
Wij komen er ook regelmatig. Wij gaan naar Leer, Papenburg, Weener of Bunde. We komen er voor luiers, billendoekjes, fruit, groente, potjes eten voor onze zoon destijds, drank, lenor, snoep
Ik woon in Duitsland. Brood en veel vleeswaren en vlles voor bij het warme eten haal in toch in NL, omdat ik het daar lekkerder vind. Alle drogisterijartikelen zijn goedkoper in Duitsland, dus zeer de moeite!! Babypotjes haal ik weer in NL, ze smaken lekkerder (aldus onszelf èn dochterlief) en in NL bevatten de potjes meer groenten en minder vulmiddelen.
Ik vind netto voor de snelle boodschap fijn maar als ik echt uitgebreid boodschappen wil doen ga ik naar een grotere winkel. Meestal Is het twee keer in de week naartoe netto en 1 keer naar een andere. Ik haal de luiers van babylove van dm. Die zijn 11 euro voor een doos van 80 stuks ongeveer. Babyvoeding ligt er sterk aan welke potjes je neemt ik neem bij de ook potjes mee en die zijn heerlijk.
Om weke potjes gaat het dan? Kan ik ff opletten. Ik gebruik sinds kort ook luiers vd liddle en bevallen me goed. Voor 's nachts gebruik ik Active fit, zijn die ook goedkoper daar?
Active fit gebruik ik omdat mn zoontje gelijk poept als hij wakker word. Daarna word hij erg bewegelijk naar gaat alles er snel naast. Active fit heeft een hogere rand en dit gaat goed, tot nu toe.