Het grote Reflux topic

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door smartie1980, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @tokkel: het klinkt misschien gek maar ik ben blij dat ik niet de enige wanhopige moeder ben. Ik hoop dat als wij een maandje verder zijn dat ik ook wat meer rust heb gevonden.....als het vandaag niet wil misschien morgen dan maar....
    Ze is nu 2mnd3wkn maar het lijkt werkelijk een eeuwigheid dat ze hier is. Als ik zeg dat ze bijna 3mnd is dan is de reactie vaak: ohhh nog heel klein dus........zo voel ik dat dus helemaal niet.
    Wel raar trouwens dat jou KA weet dat die darmpjes van Reflux kindje zo gevoelig zijn en die van mij er gewoon overheen stapt alsof het niks is...
    En dat jesse ook zo'n raar maag geluid heeft ;) Het konden wel broer en zus van elkaar zijn.
    Die Neocate is misschien wel fijn voor hem of hij nu KMA heeft of niet..........maar moeten jullie het zelf betalen of krijgen jullie het vergoed?

Net werd ik gebeld en de VPK die ik aan de lijn had wist niet eens dat ik vanmorgen gebeld had.......pfff
    Morgen mag ik om 12.30 langs komen en moeten we weer een fles geven.....
    Dat is helaas wel een rottijd voor een fles omdat ze meestal uitkomt rond 11uur en dan om 15uur weer.
    Donderdag krijgt ze een ehco van haar nieren en misschien kunnen ze dan ook haar maag en darmen meenemen om daar ook evt afwijkingen uit te sluiten.
    Ik verwacht niet dat er wat uit gaat komen hoor, maar ik vind het fijn als ik het achter me kan laten.

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oja..

@man: mijn man word er wel mega sjaggie van hoor! Gister avond was hij echt gefrustreerd niet te kort.
    Maar dna moet ik ook weer toegeven dat ik Suzannah bijna bij de deur overhandig met de boodschap: Zo nu mag jij haar stil houden...:)
    Het gaat dan nog net niet zo maar ik zou het wel willen doen.
    Hij snapt het wel hoor.
    Ik zou nu ook heel graag buiten de deur werken gewoon om er even uit te kunnen zijn en even geen zorgen meer te voelen.

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tokkel
    hier dachten ze eerst ook dat broertje koemelkallergie heeft omdat hij ook maar bleef huilen en doen, maar toen ik zelf koemelk ei en soja vrij at (gaf toen nog bv) verbeterde er niets, zelfs niet na echt een lange tijd, en zelfs met nutramigen (ongeveer zelfde als neocate) verbeterde het niet, werd alleen maar erger omdat hij dat zo vreselijk vies vond, wou ie helemaal niet meer drinken.

drinkt jesse niet beter zijn fles van gewone melk dan van neocate? Want mijn kinderarts zei dat kindjes die echt koemelkallergie hebben blij zijn nutramigen/neocate te kunnen drinken omdat ze dit zo veel rust geeft in hun buikje enzo.

maar als hij net zo moeilijk drinkt met bv friso of nutrilon dan weet je eigenlijk nog niet echt of hij koemelkallergie heeft ja of nee.

hier drinkt broertje namleijk veel beter zijn nutrilon a.r. dan dat hij nutramigen dronk dus daarom denken ze dat hij geen koemelkallergie heeft wat ze eerst wel dachten

@sloppy ik herken je gevoelens helemaal ik word hier ook helemaal schijt ziek van al dat gejank echt ik kan het ook geen huilen meer noemen

vind het ook weer zo zielig voor mn mannetje wat wat is er dan toch aan de hand, hier zie ik nu wel dat het echt in verband staat met het slapen, oftewel het Niet slapen, of Niet in slaap kunnen komen, en anders na 2 tellen weer mega brullend wakker te worden...

ik weet soms ook niet hoe ik het positief moet houden en brul ook vaak genoeg keihard met hem mee omdat ik het ook allemaal niet meer weet.

even domme vraag maar heb je susannah al proberen in te bakeren? of te slapen in een draagdoek? hier hebben we al die dingen ook al geprobeerd, dat inbakeren moet je wel ff tijdje vol houden hoor, eerst zijn ze dan echt boos en willen ze zich er niet aan over geven, maar meestal doen ze het daarna wel heel goed

behalve hier dus.. hier werkt dat dus ook nog niet eens.

of naar een osteopaat gaan? wie weet werkt dat nog? broertje gaat 1x in de 10 dagen, maar hij overstrekt zich dan ook de hele tijd gigantisch

wij mogen donderdag weer naar de KA maar denk niet dat die nog wat voor ons kan betekenen

mijn oudste zoontje had ook precies hetzelfde met het slapen ook altijd alleen maar hysterisch huilen en niet willen slapen gewoon

nouja suc6!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @mupet: is geen domme vraag hoor (geen enkele vraag is dom is mij geleerd) Maar ze slaapt in een puckababy piep en dan binden we haar beentjes ook in de kikkerhouding tegen de krampjes. Overdag had ik haar vaak "normaal" ingebakerd in een doek maar daar wurmt ze zich nu uit..
    Ze slaapt nu sinds 13.15!! :D
    Ze krijgt sinds vorige week fysio en dan komt dat vrouwtje bij ons thuis dat is wel zo prettig.

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sloppy oke nou super als ze nu zo goed slaapt!! en ok ook de fysio komt

die kwam bij mijn oudste ook, maar die gaf alleen maar tips en oefeningen en deed zelf niet echt iets met hem, dus dat was het niet helemaal voor ons, maar dat is ook bij iedereen weer verschillend :)

6. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

@ Sloppy: Ja de verhalen komen aardig overeen hè! Jesse is over een jaar of 18 beschikbaar voor een date hoor ;)
    Ja het is wat met die arme mannen. Mijn man trok het de eerste 10 weken niet en vluchtte letterlijk het huis uit met dochterlief. Alle voedingen en onrustige uren heb ik dus opgevangen. Was er best even flink pissig over.
    Toen hij uit onze omgeving te horen kreeg dat ik er bijna aan onder door ging is hij wakker geworden en sindsdien trekken we samen weer de kar. Maar ik herken het thuiskomst ritueel hoor. Zelf heb je er al de hele dag opzitten en dan is het tactisch communiceren gewoon even weg. Gebeurd hier ook.

De Neocate wordt gelukkig vergoed, anders had ik een ander topic moeten openen omdat we dan als gezin failliet waren gegaan. Zo'n lullig potje kost €70 en daar doet hij iets meer dan 2 dagen mee. Het is dus een luxe-eter!

En lekker dat ze even haar slaap aan het inhalen is! Die zit weer in de pocket. Toch niet zelf druk bezig geweest hè in die uurtjes????

@ Mupet: Jesse heeft eigenlijk alleen de friso comfort goed gedronken, maar dat waren de eerste 4 weken. Hij had toen wel al uitslag, maar ik dacht dat het baby-acne was. Het breidde wel uit en werd tijdens en na het drinken vuurrood.
    In het ziekenhuis bij opname 1 hebben ze eigenlijk veel stuk gemaakt vind ik zelf. We moesten naar de gewone nutrilon met nutriton er in, we moesten naar de difraxfles (heb ik een hekel aan en hij dronk prima uit de aventfles) en we moesten het drinken forceren. Daarna is het nooit meer goed gekomen met het drinken.
    Nadat we nutrilon standaard gingen gebruiken werden de plekjes iets erger en kreeg hij een piep in zijn ademhaling. Daarom dachten ze aan KMA. Alleen toen we pepti gingen gebruiken is hij vrij kort daarna ook nexium gaan slikken en toen verdwenen zijn klachten.
    En daar begint het grote giswerk. Is het dan omdat hij pepti ging gebruiken of omdat hij gewoon de juiste medicatie voor zijn reflux kreeg. Een kno-arts heeft later ook gezegd dat die piep heel goed een ontstoken luchtpijp van de reflux kan zijn geweest. Hij huilde namelijk ook heel zachtjes en rochelde heel erg. Omdat het slechte drinken bleef gingen ze ook nog neocate proberen. Ik moet wel zeggen dat Jesse nu een happy baby is, dus het is even afwachten wat het eindoordeel wordt.
    Ze zullen binnenkort gaan provoceren. Wil ik zelf ook hoor, want als hij het niet heeft kan ik met 6 maanden een danoontje o.i.d. gaan aanbieden zodat hij voldoende zuivelproducten binnen krijgt.

Zo, weer een heel verhaal.....
    Dat werkt bij mij dus ook, veel van me afschrijven. En ik ben zo blij met het begrip die je van andere mama's krijgt. Het is zo'n drama waar je midden in zit en ik vond het zelf het alle moeilijkste dat ik gewoon moeite begon te krijgen om er van te genieten.
    Ik merk dat ik vaak naar de foto's van mijn dochter kijk toen die een paar maanden oud was. Je ziet dan wat er allemaal de komende tijd gaat gebeuren en dan praat ik mezelf wat moed in. Het duurt maar een paar maanden en dan is dit ook weer voorbij.

7. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lang niet geweest hier maar erg drukjes en lees nu al dat ik echt veel achterloop...

Hier is de reflux redelijk onder controle dankzij de nexium in combinatie met de motilium.
    Zonder de motilium geeft ze veel over dus voorlopig hou ik de motilium even vast.

De nutriton is afgebouwd ben er geen fan van en zag er het nut niet van in.

Ik herken echt veel in de verhalen van de meesten hier en met name Sloppy die rammelende darmpjes die je luid hoort en het drinken wat echt in de maag valt!
    Ik denk dat dit gewoon erg gevoelig is want mijn dochtertje had dit ook en nu is het al niet meer te horen.

Het zullen vast erge darmkrampjes zijn en met de nutriton wordt het wel erger.....
    Ik zou om motilium en nexium vragen toendertijd kreeg mijn dochtertje die combinatie ook weliswaar met zantac maar die werkt niet echt goed.

Het gedrag van je meisje is identiek aan de mijne hier en zat toen ook netals jou in dezelfde situatie.

Hier hielp rust, regelmaat in combinatie met bedje omhoog en medicatie en inbakeren erg goed.

@Tokkel hoe gaat het bij jullie?ZO te lezen gaat het de goede kant op erg fijn om te horen!

De rest van de mama's heel veel sterkte!

8. s1986

s1986 Niet meer actief

sammy je heb een prive bericht!!

9. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nou, niet hoor... Ik heb het nooit hardop uitgesproken, maar ik heb er zelfs wel eens een ietsiepietsie momentje spijt van gehad dat ik/we aan kinderen waren begonnen. Ik heb best wel eens terug verlangd naar die tijd dat ik me niet brak voelde en me niet zo wanhopig voelde met een huilend kindje... Ik heb heb wel vaak geuit dat ik het zwaar vond, dat ik gek werd van het huilen en ik heb wel eens op het punt gestaan haar door elkaar te schudden, nouja niet om het écht te doen, maar dat er zo'n gevoel in me op kwam. Toen ben ik weggelopen, ik ben onder de douche gaan staan en heb haar in bed gelegd. Ik heb er wel heel erg veel verdriet van gehad dat ik dat zo voelde. Het douchen heeft trouwens niet lang geduurd hoor, ik ben er snel onderuit gestapt en heb haar toen gewoon bij me gehouden. Ik heb het opgegeven en ben met haar huilend op me, op de bank gaan zitten. Zo heb ik best veel uren door gebracht, met een huilend kindje tegen me aan. Ik heb ook wel eens een half uur tot 3 kwartier een speentjes ritueel vol gehouden, ging ik er om de zoveel minuten weer naar toe. Ik voel dat ik fouten heb gemaakt en dat ze ontstaan zijn doordat ik zelf ook maar een mens was met beperkte energie op een gegeven moment. Niet om het goed te praten, maar ik schoot gewoon te kort, al wilde ik meer geven van mezelf. Het enige wat nog het beste hielp, was me er aan overgeven, maar wel voor haar blijven op komen.

En maar voor ogen blijven houden dat het over gaat.

10. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tokkel wat mega rot dat dat zo gegaan is in het ziekenhuis, en zeker dat je persee naar difrax fles moest terwijl hij uit avent gewoon goed dronk, en dat ze jullie het drinken lieten forceren is natuurlijk ook niet echt goed.. hier hebben ze altijd gezegt niet forceren want dan willen ze op dn duur helemaal niet meer omdat ze het zien van eten=strijd, maarja je doet natuurlijk ook gewoon wat ze je dan in het ziekenhuis vertellen, want hun zullen het wel weten (teminste, zo zou ik dan zelf denken denk ik) Hier was het ook de vraag, of we gaan neocate proberen of we gaan nutriton a.r. proberen, ook omdat ik zelf toen eerst al koemelk ei en soja vrij had gegeten een poos en het nog niets uit maakte dacht ik zelf eigenlijk ook niet dat hij koemelkallergie heeft

wel denk ik dat het Misschien nog een lactose intollerantie zou Kunnen zijn, maar dat ga ik nog ff overleggen met de KA.

En gelukkig dat je die voeding vergoed krijgt he, anders zou het wel Heeel schandalig duur zijn! ik vond die nutramigen al duur, die is 20 euro per pot, maar krijg je gelukkig ook vergoed.

@melk in buikje horen "vallen" en gek buikgeluid tijdens drinken is hier ook aan de orde, nu moet ik zeggen dat het ik het nu een tijdje al niet meer zo gehoord heb..

ik denk ook wel dat de reflux hier ver onder controle is nu gelukkig, want hij huilt niet meer de hele tijd, het is nu alleen nog het Niet slapen en het daarbij dus wel de hele tijd maar huilen, en als hij niet slaapt dat hij dan van moeheid steeds blijft huilen.. dus het huilen is er nog wel...helaas, maar ik denk niet meer echt door de pijn vd reflux :)

@suenne jou gevoel herken ik (helaas) ook, ik dacht dan een x van ik gooi je nu wel ff op bed als je niet ophoud, natuurlijk nooit echt gedaan en zou ik ook nooit never doen, en vond het ook vreselijk achteraf dat ik dat dacht. Maar ik zeg hier ook gewoon dat ik er helemaal Gek gestoord van word, terwijl het zo'n lief schattig mannetje is wat ook heerlijk kan kletsen en rond kijken en brabbelen, maarja van dat gehuil word ik gewoon wel echt af en toe gestoord. CB vond het hier ook beter als ik het gewoon uitsprak hoe het was, en dat ik niet maar mooi weer bleef spelen want dat is gewoon niet zo:)

11. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

@ Suenne: Meid, wat een verhaal. Heb er tranen van in mijn ogen. Je verwoordt wat heel veel van ons nu voelen en meemaken. Ook het gevoel van te kort doen. Dat heb ik ook met Jesse. Ik ben zo met zijn reflux, voeding en hartje bezig dat het genieten er bij in schiet en ik ook niet altijd oprecht blij kan zijn. Hij kan mij niet snel genoeg 1 jaar worden. Soms heb ik het idee dat hij dat ook merkt en ik maak me soms zorgen over onze binding, terwijl mijn man continue zegt dat Jesse bij niemand zo rustig wordt als bij mij.
    Maar Veerle boft enorm hoor met jouw als mama. Je hebt hier al zo veel geschreven wat je allemaal voor je dochtertje doet en daaruit kun je opmaken dat Veerle een hele lieve en sterke mama heeft! Het feit dat je zo veel hebt geprobeerd voor je meisje, ookal hielp het niet op dat moment, geeft juist aan dat je het voor haar zo graag wilde oplossen.
    En ik moet zeggen, je hebt al vaak in dit topic gezegd, geef je er aan over, laat het los en dat advies is het allerbeste advies wat ik tot nu toe heb gehad. Ik merk dat ik door het los te laten de dagen beter door kom. Voeden staat even los van Jesse.

@ Mupet: Ja, tijdens opname 2 en 3 gaven ze aan dat ze dingen de eerste keer onderschat hebben. Ze hebben ons toen ook naar huis gestuurd met een kind die het helemaal niet lekker deed.
    Het is toen een ernorm leerproces voor mij geweest, ik heb een beetje over mij heen laten lopen en dat gebeurd dus niet meer. Het jammere is dat ik hem nooit meer aan een andere fles heb kunnen krijgen.

Nou meiden, wij gaan hier de avond in. Ik geef even een digitale knuf aan jullie allemaal! Het komt allemaal goed. Volgend jaar open we even een update topic om te horen hoe het met iedereen gaat, is dat een idee? Kunnen we met een hele diepe zucht terug kijken naar deze periode en hopelijk opscheppen hoe geweldig onze kindjes het nu doen!

12. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

O ja, de jubelstemming van de nutritonvrije fles is hier al weer aan het omslaan trouwens. Gisteren topdag, vandaag veel slikken, huilen tijdens de voeding en zuurder ruiken. Mijn man gaf me al even op mijn donder, wil weer veel te veel tegelijk, dus die bende gooien we er nog even in.

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #2873 Vlinder3, 25 okt 2011
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
    heey meiden, tijdje niet geweest.
    wel gelezen maar niet gereageerd....

Hebben het een beetje druk. ;)

Met Stacey gaan het qua eten goed maar ze begint de laatste paar daagjes vaker wat voeding terug te geven tussen de voedingen, Echt slijmerig. Ze heeft er geen last van volgens mij.

Pffff, die nutriton bah. Met voeding geen probleem maar die ontlasting ervan joh, jeetje. Ze krijgt er echt dunne ontlasting van,. ze heeft er gelukkig geen krampjes van maar ik zou het fijner vinden om een wat vastere poepbroek te mogen verschonen ;)

Ik las hier iets over mannen....Pfff hou op hoor.
    Die van mij kan ik soms echt afschieten:x:x
    Ik vang echt alles alleen op, ook de nachtvoeding doe ik als sinds de geboorte alleen en meneer wordt even wakker als ze huilt maar valt daarna gewoon weer in slaap. Als hij vroege dienst heeft begrijp ik dat best maar bij een late dienst zou hij het ook weleens mogen doen. Hij werkt 2-2-2, 2 vroege, 2 late en 2 nacht en dan is hij 4 dagen thuis.
    Het is niet alleen dat, alles doe ik alleen....Het huishouden, boodschappen (die hij nu gelukkig ook weleens doet), wassen, koken enz enz. Ik krijg het hem ook echt niet aan zijn verstand dat het niet altijd even makkelijk is en zwaar is om alles alleen te moeten doen.
    Af en toe als ik het vraag verschoont hij haar of geeft hij de fles maar zal het niet uit zijn eigen doen.
    Nu het huilen minder is, is het wel makkelijker geworden hoor maar als hij zelf wat meer uit zijn eigen zou doen zou ook fijn zijn.
    Als ik hem bv uitleg hoe hij de fles moet maken ofzo (nu ik weer aan het werk ben) dan heeft hij de helft niet begrepen en moet ik het maar op een briefje schrijven in Jip en Janneke taal.;)
    Er barst hier dan ook vaak een bom bij mij:)
    Zo dat lucht een beetje op.:)

Ik kom snel weer op jullie reageren hoor.
    Ik ga nu douchen en languit op de bank.

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @sloppy, positief houden... tja.. goede vraag. Ik herken wel veel in het verhaal van Suenne.
    Soms vroeg ik me echt af waarom we al aan kids begonnen waren.
    Steeds het gejank, de ziekenhuisbezoeken, de medicijnen, kma, etc.
    Je blijft aan de gang.
    Probeer van de kleine dingetjes te genieten en haal daar je energie uit.
    Een lief lachje, dat ze een keer wel goed slaapt etc.
    Weet hoe moeilijk het is!!!!

@hier,
    Een tijdje niet geweest.
    Moet ook zeggen dat het eigenlijk goed gaat (durf het niet te hard te zeggen).
    Ze drinkt nu 4x 210 water + 7 nutramigen + 3nutriton.
    Bij dr laatste fles krijgt ze nu 2 schepjes pap.
    Vaste voeding wil niet heel erg lukken nog, daar zitten we nu volop mee met logo, al heb ik nog niet het idee dat zij ons nog verder kan helpen maar goed.

Inmiddels zijn we 4 keer bij een osteopaat geweest en zijn we daar klaar!
    SLOPPY, misschien is dat ook nog wat om te proberen?
    Hij heeft haar echt heel goed geholpen en ik merk zoveel verschil!
    We gebruiken nog wel zantac.
    Pas had ze wel weer last van wegslikken en zelfs spugen, nu 3 schepjes nutriton en gaat het weer oke.

Nu heb ik voor dinsdag een afsrpaak bij een kinesiologe (weet niet of ik het goed schrijf)
    Zij kan testen of ze reageert op bepaalde stoffen.
    Nu heb ik even een vraagje aan jullie, ik weet dat iemand het al eens eerder heeft gevraagd maar zouden jullie misschien een klein beetje (schepje) voeding op kunnen sturen zodat ik kan testen?
    Anders moet ik om te testen allemaal blikken voeding kopen..
    Wij geven zelf nutramigen.
    Ik ben op zoek naar:
    hypo allergeen 2
    nutrilon standaard 2
    biobim
    En evt als iemand nog een ander idee heeft?
    het zou ons heel erg kunnen helpen!
    Ik wil de verzendkosten natuurlijk wel betalen!
    alvast bedankt!

Over 2 weken hebben we ook een belafspraak met de ka voor een provocatietest.
    Maar als uit deze test komt dat ze kma heeft dan kan ik dit ook aangeven dat dat eruit is gekomen en dat ik dus liever geen test wil laten uitvoeren.

Liefs

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @Vlinder3, herken het wel hoor wat je beschrijft van je man!
    Mijn man wordt snachts niet wakker als ze huilt, hij hoort haar gewoon niet.
    Fles geven heeft hij 2 keer gedaan in de nacht.
    Moet wel zeggen dat ik hem eruit joeg als er een fles gemaakt moest worden ;)
    Gaf m dan wel zelf maar hij gaf haar aan en maakte de fles ;)
    Sommige dagen stond ik ook al bij de deur hoor!
    Tegen het huilen kan hij ook niet, niet dat ik dat zo goed kan maar het is dan toch anders.
    Lekker he af en toe f klagen ;)

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Siepie, sorry kan je niet helpen aan voeding.

Meiden, een ik vraag me ineens wat af.... Misschien heel dom hoor, maar ben leek op reflux gebied. Waarin móet je nog steeds zantac geven naast de nutriton? Er komt dan toch niets meer naar boven?
    En zijn er nog meer kindjes die alleen zantac krijgen en geen nutriton

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Mupet: Dat niet willen/kunnen slapen herken ik van Megan. Zij viel altijd volledig uitgeput inslaap en toen ze niet meer de hele dag huilde wist ze als het ware niet hoe ze zelf in slaap moest komen. Bij megan is het heel langsaam gekomen en nu slaapt ze heel goed.........dus ook meot dit is het volhouden helaas...

@Samy: we hebben al om motilium gevraag en nexium en beiden willen ze niet geven bij suzannah omdat ze nog te jou zou zijn! GRRRRRR!!
    Ik ga vandaag weer aandringen!
    Bij Megan deden ze daar niet moeilijk meer over omdat die pas behandeld weld met 4mnd en inmiddels een groei achterstand had. Bij haar was het duidelijk dat ze moesten ingrijpen. Suzannah groeit heel goed en dat als graadmeter is er niks met haar aan de hand.............buiten de reflux om...

@Vlinder: ik kan me best wel kwaad mkn om mannen zoals jou man! Ik zou mijn kind oppakken en naar mijn moeder gaan en zodra hij bereid zou zijn ook zijn klauwen te gebruiken zou ik terug komen.............oepssss sorry :)
    nee even serieus je wil samen een kindje en ik snap zeker dat de vrouw veel voor haar rekening neemt en ik geef het ook niet graag uit handen maar als jou man stacy even neemt terwijl jij eten kookt of alleen even om je handen vrij te hebben is toch het minste wat je kan verwachten.

@Suenne: bij Megan heb ik het ook nooit hardop uitgesproken.........ook een beetje omdat ik bang was dat sloppyman dan zou zeggen: ik wil geen tweede!
    Voor ik zwanger werd dacht ik dat het niet lukte omdat ik nooit een goede moeder zou zijn en toen Megan zo huilde en zich werkelijk vol propte met melk de hele dag (terwijl baby's niet kunnen overeten!) Heb ik haar ook wel eens door elkaar willen schudden....Dan huilde ik omdat ik zo van haar hield maar radeloos was. Omdat zij met 5wkn geopereerd was aan pylorushypertrofie (verdikking tussen de maag en de darmen) durfde mijn HA en CB niks te doen uiteindelijk ben ik na 3! ja echt 3 ziekenhuizen eindelijk in het AMC geholpen en die hebben gezorgt dat ik hier in de buurt bij een KA te recht kon.
    Megan dronk met 2,5mnd ruim 1100ml per dag. Ik ging van fles naar fles en dan kwam de volgende fles al weer. Tussen de flessen hield ze niet op met huilen... Echt werkelijk het begon om 7uur en stopt om 23uur omdat ze dan uitgeput in slaap viel........en papa en mama er naast.
    En ik mezelf maar vertellen: zie je wel dat ik dit niet kan!
    Ik heb haar op een gegeven moment een knal roze shirtje met LIEF! erop aangetrokken en als ze dan zo lag te huilen en ik me geen raad wist met haar dan keek ik naar de tekst op haar shirtje en dan barste ik in tranen uit want ik hield zo vrezelijk veel van haar!
    Dat shirtje heeft mij erdoor heen geholpen.

@siepie: ohhh ik kan intens genieten van haar lach! Ze kan nu een beetje met geluid lachen en dat vind ik werkelijk zo super leuk om te horen.......als ze dat doet dan kan ik er weer 24uur tegen.
    Zaterdag, toen haar meds wel werkte, ging ze dat in ene doen tijdens de fles alsof ze me wilde vertellen dat alles goed ging. Ik was zo blij voor haar!

@adnalie: De zantac is tegen het maagzuur en de nutriton helpt alleen om het niet omhoog te laten komen. dat je het niet meer ziet omhoogkomen of het spugen is weg beteken nog niet dat er geen maagzuur meer is....
    Alle nutriton gebruikers proberen dit als eerste af te bouwen omdat dit erg belastend voor de darmen is. Het laatste wat je moet stoppen is de maagzuur remmers.
    Ik hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord.

Hier weer heerlijk vroeg wakker. Suzannah begon met steunen en kreunen om 3.30 en stopte om 5.00 bijna klokslag! Als je een tekstboek (verborgen)reflux baby wil hebben nou ik denk dat ze Suzannah kunnen gebruiken als voorbeeld! Wat een ellende voor ons weer :)
    Ik ga me nu ff aankleden en eten dan komt om 7uur Megan en om 7.30 Suzannah en dan kunnen we met z'n allen om 8.30 op het KDV zijn........hihi wat een organistatie :D
    Woensdag is mijn werk dag.........maar helaas gaat het hem niet worden deze woensdag want ik mag weer fijn naar de KA.
    Ik ben op de een of andere manier nu wel bang dat ze haar willen gaan opnemen omdat blijkbaar niks langer als 2dgn blijkt te werken....
    We gaan het zien. Op dit punt denk ik ook dat we om een 1/2 ja zitten dus als ze met sterke argumenten komen kunnen ze ons misschien overhalen om haar op te laten nemen.
    Zo kan het namelijk niet verder er moet wat gebeuren....
    Ze heeft trouwens gister al weer nauwelijks gepoept dus ook haar laxeer spul help ook niet goed meer....

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @de Nacht flessen: toen Suzannah eindelijk thuis was bleef sloppyman ook slapen en onder het mom van: ik moet morgen werken vond hij dat hij er niet uit hoefde............tja!
    Hij wilde niet dat ik BV ging geven omdat ik dan alle nachten eruit moest en hij wilde helpen, maar toen hij dit niet deed heb ik het kei hard voor zijn voeten gegooid.
    Nu wissenen we het af, de ene nacht ga ik eruit en de volgende hij en dat gaat heel goed. Als hij weet dat het zijn beurt is dan licht hij er ook wakker van......hihi net als ik.
    Mischien kunnen jullie ook afspraken er over maken?

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    hier even snel.
    Stacey had gisteren om 7 uur de avondfles gehad en heb haar om half 10 wakker gemaakt voor eten (wat ik nooit doe omdat ze dan vaker komt in de nacht) en om half 4 werd ze wakker maar heb haar de speen gegeven en na wat kreunen heeft ze toch geslapen tot half 6!! :) Als ik haar niet wakker maak voor een late voeding komt zew rond 4 uur. Geen nachtvoeding gehad dus. Ik ga dit nu een paar avonden/nachten proberen. Wie weet slaapt ze dan strakjes door :)

Zo wilde het even delen met jullie hoor :)
    Nu ga ik me aankleden en opknappen want ik moet zo gaan werken. ;)

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gek he dat ze hoe dan ook rond 4uur wakker worden??
    Suzannah heeft om 20uur haar laatste fles gehad met het idee om haar om 5uur de eerste te geven........
    Ze slaapt nog! met 15min ga ik haar wakker mkn omdat ze haar eerste wendag heeft op het KDV.
    Denk dat ik haar wel meer ga geven anders red ze het nooit tot 12.30 in het ziekenhuis......

Deel Deze Pagina