Het grote Reflux topic

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door smartie1980, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

ik heb het later nog 1 keer getest toen hij nergens last van had. 1 schepje op 200cc voeding. hij reageerde gelijk.

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Het is ook de enige manier om erachter te komen wat wel en niet werkt. Maar ik vind het wel een gedoe, zeker met doe voedingen. Ik heb bij mijn dochter ook het gevoel dat ze op de verandering van voeding ook iedere keer sterk reageerd. Dus eerst wachten tot ze gewend is en dan beoordelen. Eerst dus weer slechter, voordat het beter wordt. En daardoor merk ik dat ik het allemaal niet meer zo helder zie. Ik dacht eerst ook dat Veerle niet tegen jbpm kon, maar als ik het nu zo bekijk, is dat het niet. Het blijft niet mijn favoriet dat jbpm, vind het maar vieze smurrie:p

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Die van mij ook veel huilen en weinig slapen, kan de 12 weken sprong zijn... Maar is zo lastig he..

Ik ga even een foto zoeken!

Het is en voor het snelle drinken maar ook dat de voeding gelijk goed de maag in loopt.
    De maag is een kommetje en het loopt er dan zo mooi in.

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Bekijk bijlage 159085

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is!
    Sorry dat ik het zo onduidelijk vertel ;) ;)

Het is inderdaad goed om je kind wat rechterop te houden (dikker kussen of voedingskussen lukt goed!)

Wij geven nu 165cc totaal aan voeding maar merk dat ze, sinds we hebben gemengd met hypo allergeen, meer aan het spugen is.
    Dat deed ze anders nooit:(

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nu begrijp ik het! Hahaha ik had het heel anders in mijn hoofd!
    Dankje Siepie!

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Suenne, de eerste keer heb ik dagenlang JBPM gegeven en het werdt steeds erger..

Maar ja, het feit dat hij nu ook reageert op Neocate (wat volgens mij vrij onmogelijk is) zit mij erg dwars... Er moet dan toch iets anders spelen neem ik aan?

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Siepie; Ligt ze nu niet op haar rechter zij.. Ik dacht dat ze op haar linker zij moest. Haha wat een gedoe :D

Edit: Wij praatte trouwens maanden geleden in dezelfde NOD topic. Jij was een maand eerder zwanger.. :D

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik weet niet of het aan de houding of het ritmisch drinken ligt, maar ze heeft voor het eerst haar fles opgedronken!!
    Wat een rust was dat voor mij ook zeg..
    Ze ging niet tegen stribbelen, niet haar hoofd naar achter gooien, niet huilen, niet de fles loslaten om vervolgens niet meer te drinken en het belangrijkste; Ik heb haar voeding niet naar boven horen komen! En ze heeft niet de hik gehad..

Dus ik zeg; Dankjewel Siepie :D

9. Kwekijzer

joh, dat geeft toch helemaal niet, vind het heel lief dat je zo je best doet om het ons onsnappende zo goed uit te willen leggen. En wat een heerlijk meisje heb je! Leuke foto zo! Ik ga het bij Veerle ook eens uit proberen.

10. LotteBo

LotteBo Niet meer actief

Aaaah, nu valt het kwartje

11. Kwekijzer

Ok, nou snap ik je berichtje ook beter, dacht je de Neocate had gemengt met jbpm. Heb je ook het idee dat hij er last van heeft, van die uitslag? Lastig is het wel als ze nog zo klein zijn en je niets kunnen vertellen, voelt ook wel een beetje machteloos. Volgens mij had ik gelezen dat jij onder co bij een ka staat toch? Dat is wel fijn, dan kan je het laten zien. Ik weet niet of het onmogelijk is om te reageren op zulke voeding? Vast niet...maar hoop voor je dat het wat anders is.

Veerle heeft trouwens ook uitslag, herkend iemand dat, het is een kronkelende baan met kleine rode/schrale pukkeltjes.

12. Kwekijzer

En ff he, Veerle heeft vandaag al 2 flessen van 150cc op, met bijna 3 scheppen jbpm en ze heeft er 4 uur tussen gelaten:D

Ze kronkeld niet meer, ze hikt veel minder, ze slaapt rustiger....maar ik durf nog steeds niet te juigen, want het kan zomaar een paar goede dagen zijn. Al is dit sowieso wel even fijn!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik durf ook nog niet te juigen, maar Mira slaapt al sinds 13.00 :D
    Geen 1x de hik gehad, geen gekuch, geen geslaan om haar heen.
    Ik juig niet, maar ik ben wel trots op haar ;)

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    En gekookt water? Of doe je dat al?
    Zou het ook echt niet weten...
    Zit ook maar wat te verzinnen..

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Het is echt haar linker zij, kijk maar goed op de foto ;)

Ow ik hoop zo dat het effect heeft voor je!!!
    Evt. tussendoor laten boeren helpt ook!
    Het is echt een ontspannen houding, mijn kleine ligt steeds met dr handjes ontspannen bij dr borst.

Enne ik dacht al dat we elkaar al konden maar je avatar is natuurlijk anders ;) dus wist het niet zeker!
    Maar leuk! Gezellig ;)

16. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Dank je!

En is het gelukt??

Mij is wel verteld dat je het echt strikt moet doen want dan heb je er het meeste effect van.
    Ik merk duidelijk verschil als ik de fles gewoon op de arm geef!

17. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    ;):D

18. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Goed zeg!!!

19. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Goed zeg!

Hebben jullie misschien een idee hoe het kan dat mijn kleine ineens is gaan spugen?
    Ben sinds donderdag over naar 165 ipv 155, zou het dat kunnen zijn?
    Of moet ik de jbpm omhoog doen?
    Ze krijgt nu 1 schepje op 165 totaal aan voeding..

20. Kwekijzer

Wat had je en wat heb je allemaal veranderd? Want ik begreep ook dat je over was op andere voeding? Als je een paar dingen tegelijkertijd veranderd, dan is het ook lastig om te bepalen waar ze op reageerd. Ik merk bij Veerle trouwens wel dat ik moet zorgen dat de voeding een bepaalde dikte heeft. Als ik het dunner laat, verslikt ze zich en dan is het gedaan met de pret. Dan spuugt ze later ook eerder.

Deel Deze Pagina