Het grote Reflux topic

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door smartie1980, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ach germ. Zo uitputtend, niet leuk he.
    Ik heb ook lang die flesjes gebruikt. Nu gebruik ik ze nog voor medicatie.

2. smartie1980

Met Lynn gaat het best goed eigenlijk.:) Ze heeft nog steeds 'bolle wangen' dagen, zoals afgelopen zondag.(zie foto)
    Maar over het algemeen is ze veel meer tevreden.
    Zou het toch komen door de hapjes?
    En de leeftijd ook denk ik.

Mijn moedr is langzaam aan het herstellen. Ze vindt het wel fijn dat ze thuis is, maar zal nog wel even duren.

3. smartie1980

Ik snap wat je bedoelt. Pas tegen het eind van mijn verlof begon ik een beetje te genieten en hadden we pas onze draai gevonden.

Lief! Die kuiljtes in haar wangen!

4. smartie1980

Daar komt het helaas wel op neer....
    Weet je nog het verhaal van toen Lynn uitgedroogd was.....

5. smartie1980

Binnabinna, daar kan ik je wel antwoord op geven. Heb dat in deze topic wel ergens beschreven.

6. smartie1980

Beagle, wat goed van je huisarts. Ben benieuwd!

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heb het even nagevraagd, er stond 10 mg. 10 mg werkzame stof is minder dan 1 ml drank, om precies te zijn het tweederde ml. Beetje lastig af te meten schat ik zo in ;). Maar volgens de apotheek hebben ze zulke kleine spuitjes.

En dan idd 4 x dgs 1 ml Motilium!

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Medicijnen oplossen in lauw water in een cupje als je het precies moet afmeten, maar de hoeveelheid water maakt toch niet zo heel veel uit? Goed roeren en dan optrekken met het spuitje.

Je kan het spuitje zo geven of via een speen of zo uit het cupje laten drinken (dat blijken de meeste baby's te kunnen, ik heb de eerste week gecupt).

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijn Smartie dat Lynn het zo goed doet! Geeft moed ook :D.

En mooi dat je moeder aan het herstellen is!

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee niet als je een heel zakje of heel pilletje moet geven. Hier moet ik van de 10mg mg geven en dan maakt de hoeveelheid wel weer uit anders kan je het niet uitrekenen.

11. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Veerle is voor een paar dagen opgenomen. Ik ben weggegaan toen ze haar compleet over haar toeren een flesje aan het geven waren. Echt verschrikkelijk. Ze krijgt nu Losec en ze hogen de docering flink op. We mogen wel ten alle tijden naar haar toe, dus ik ga zo weer terug en voorzichtig kijken hoe het met haar gaat.

Ik vind dit vreselijk om te doen, maar aan de andere kant is het ook wel goed dat andere mensen gaan kijken wat er met haar is.

Ze gaan haar proberen in een ritme te dwingen van 5 keer 150cc. Ik ben heel benieuwd.

12. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Och Suenne, wat vervelend zeg! Maar tegelijkertijd ook erg goed en moedig van jullie. Uiteindelijk is dit het beste, echt waar. Ik spreek uit ervaring. Wie heeft besloten om haar op te nemen? De huisarts? Sterkte voor de komende periode!

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Suenne, heeel veel sterkte! Hopeelijk kunnen ze wat voor haar betekeneen.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Suenne; Heel veel sterkte zeg..

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Suenne sterkte!!!

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

De eerste dosis Zantac en Motilium zit erin...ze vindt het niet vies dat scheelt! Ze krijgt het met een spuitje. De Zantac na de fles maar dat was niet zo handig aangezien er altijd een paar mondjes terugkomen. Morgen ervoor!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @suenne. Ooo meis wat moeilijk maar ook heel sterk. Sterkte dikke knuff

@Smartie als ik die link open kom ik hier weer uit. En aangezien we op vakantie zijn en ik nu via me tel inet kan ik niet al die pagina's makelijk terug lezen wil je het stukje mischien voor mijn quote ?

@meijke. Fijn dat ze het niet vies vindt dat scheelt al heel veel

@bloemm hè meis jij ook hier. Heeft jij meisje reflux?hoe gaat het nu

18. smartie1980

Suenne, heel veel sterkte.

Pfffff, ik wil naar bed, maar L denkt daar anders over.
    Vanmiddag heeft ze heerlijk geslapen. Van 13 tot 16 uur!
    Maar sindsdien heeft ze dus niet meer geslapen..........
    Ze wil niet liggen, en ik wil haar best overeind houden, maar betekent dus wel dat ik niet naar bed kan.
    Smartieman heeft vanacht helemaal weinig geslapen, dus komt nu op mij neer.
    Ze is allemaal aan het slikken, kuchen, kokhalzen en jammeren, ik hoor het gewoon omhoog komen.

19. smartie1980

Natuurlijk!

Deel Deze Pagina