Het grote Reflux topic

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door smartie1980, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ach tokkel!!! Sterkte meid

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoop dat er snel iemand online is. Kan het zijn dat rilana erg op wortels reageert?? Ze krijst. Drinkt slecht, slaapt slecht en spuugt. Gister tm vandaag drie happen gehad..

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    He wat vervelend zeg.
    Was het de eerste keer dat ze worteltjes at??
    Ik zou het je niet duren te zeggen,zou kunnen denk ik.
    Denk je dat ze ook pijn heeft??
    Sterkte iig.

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

geen idee eerlijk gezegd. Bijvoeden gaf hier minder tot geen problemen in vergelijking met het veranderen van voeding wat ik daarvoor wel had gedaan. Als je zo twijfeld zou ik toch weer een ka bellen of het cb ofzo... Sterkte Siepie

5. Kwekijzer

Heftig Tokkel!! Ik wens jullie heel veel sterkte toe en dat je kleintje zich snel beter mag gaan voelen!!

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Tnx, ja dit waren de eerste twee keer.
    Het hele schema is ook weer even kwijt.
    Donderdag moeten we weer naar ka.
    Denk dat we er maar weer mee stoppen...

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Siepie, zou je van de KA wellicht een doorverwijzing kunnen krijgen naar een dietist? Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand via het CB in contact kwam met een dietist voor de introductie van groenten/fruit. Vervelend zeg dat ze zo heftig reageert.

Hier heeft er eentje niet door dat het slaaptijd is...ligt te kletsen in de wieg ;). Ze werd huilend wakker door krampjes (buik aanspannen), en na het "fietsen" met de beentjes liet ze er behoorlijk wat gaan...;), maar daar is ze nu wel wat wakker van. Ik laat haar maar even kletsen en dan gaat ze vast zo wel weer slapen... Fles op zijn vroegst over een uur (dan zit er 3 1/2 uur tussen)

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heb je ze zelf gemaakt? De wortels niet...het hapje dan ;)?

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Haha ja zelf gepureerd en laten kopen door mn man ;)

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ah okee, dan is dat het ook niet ;). De KA zei dat er in sommige potjes koemelkeiwit zit, vandaar!

Nee...dan weet ik het niet helaas.

11. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ze slaapt nog niet hier...dus zo maar het flesje. Het is duidelijk waar ze last van heeft vanmiddag, want als ik op de kamer kom als ze huilt om het speentje te geven...dan komt me toch een lucht tegemoet...;). Ze is ook aan het persen...zielig want dat lukt niet.

Oh ze huilt weer en hard ook. Dus ik haal haar er maar uit. Hoop dat ik de fles er in krijg, want die is bekaf inmiddels natuurlijk.

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Tokkel: wat erg! Arm mannetje, 2 zulke nare dingen tegelijk.... :(
    Hopelijk vinden ze snel de juiste combinatie van voeding en medicijnen en mag hij weer lekker naar huis. Beterschap voor hem en jullie heel veel sterkte!

Siepie: Misschien inderdaad een reactie op wortels? geen idee of dat kan. Donderdag bij de ka maar eerst navragen inderdaad. Heh, en het ging net zo goed...

Meijke: zo zielig he als ze last van de darmen hebben. Succes ermee..

13. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Bedankt voor het meedenken iig!!!!
    Nu slaapt ze maar erg onrustig, veel huilen tussendoor. Ze kijkt maar even. Ging net f kijken en ze ligt met haar hoofd aan het voeten eind ;) Lekkerding is het ook ;)

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    We krijgen zo vrienden, zonder kinderen, op visite, blijven eten. Kan er nog geen zin in krijgen. Als iemand per lucht post wat positieve energie kan sturen ;)

15. Kwekijzer

als veerle haar groente net zo lekker vond als banaan.... ze heeft meer dan een halve banaan met sap van een kwart sinaasappel op:$

16. Kwekijzer

is door gestraald:D

17. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hoi siepie,

Wij hadden dat ook, bleek dat haar ontlasting harder was en daardoor slecht kon poepen. Door groente ed schijnt het harder te worden en dat bleek wel. Nu paar dagen later en elke ochtend een papfles later poept ze weer heel goed en gaat het gelukkig weer beter. Sterkte!!

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Tokkel: Heel veel sterkte, tis niet niks zo'n kleintje in het ziekenhuis. Ik hoop dat jullie snel weer naar huis mogen

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    suenne: Ik zie dat jou dochtertje 2 dagen ouder is dan isabella. Leuk!! Meestal als ik iemand spreek met een kindje zijn ze een maand jonger of ouder.

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    hey meiden,

Effe een weekje hier niet veel geweest...wel gelezen natuurlijk en weer een hoop nieuwe meiden.

Tokkel; veel strekte lijkt me zwaar hoor.

Siepie; hoop dat je toch wat genoten heb van de visite

Suenne; als ik dat soort verhalen lees kan ik niet wachten tot 4 maand ;) lijkt me zo leuk om dan echt een nieuwe fase met je kindje in te gaan. Hoop dat Veerle uiteindelijk toch van de aardappel gaat genieten :)

Meijke; hoe gaat het met Nienke, ze is bijna net zo oud als Elise

Hier afgelopen week weer begonnen met werken...ik werk nu 3 keer 9 uur en 2 uur thuis (en 9 uur ouderschapsverlof per week) maar 3 keer 9 is wel pittig hoor, maar op die manier ben ik wel twee dagen thuis. Mijn man is ook 2 dagen thuis (werkt nu meer in de weekenden) dus hebben we maar 1 dag een gastouder nodig.
    Maar ja het is wel effe wennen je meisje achter te laten, bij papa is niet erg maar bij de gastouder is effe wennen. ook voor haar omdat wij best wel wat rituelen hebben en de gastouder en er nog drie heeft. ze heeft dus ook niet zoveel geslapen maar dat is natuurlijk ook vreemd bedje, andere omgeving etc. heb er wel vertrouwen in maar ben blij dat het maar 1 dag in de week is :)

Hier gaat het met Elise verder echt best goed. We hebben nu al een week of 3 een goede balans van meds en voeding en dat scheelt zo'n eind. Ze krijgt nu 5 keer 180/6 comfort van friso met nog een half schepje JBPM van natufood maar ze krijgt haar eerste fles tegenwoordig om 8:00 en de laatste om 21:30...ze zou volgens mij best naar 4 kunnen denk ik, ik moet nu echt proppen om haar de flessen allemaal binnen te krijgen. Maar durf niet omdat het nu zo lekker gaat. Ik denk dat ik het gewoon nog een maandje zo doe en dan met de hapjes naar 4 flessen ga, zo lang slaapt ze ook niet om die periodes te overbruggen. dan laat ze maar af en toe wat staan (ze krijgt toch zat ;))

Deel Deze Pagina