Tokkel: fijn dat je je mannetje weer thuis hebt!! Hopelijk blijft het hierbij voor jullie! Succes dinsdag alvast.. Kunnen ze aan die hartafwijking (nog) niets doen? Meijke: kan me voorstellen dat je niet echt met een gerust hart gaat werken zo.. Jitske: succes maandag met de slikfoto! Een week wachte op de uitslag is wel lang zeg.. Veel plezier vandaag, wel even lekker wat anders aan je hoofd inderdaad.
@ Heide: Tijd is de grote vriend van Jesse. Hoe ouder hij is hoe meer kans van slagen. Cardioloog wil tot 1 jaar wachten, het wordt echt een open hartoperatie, dus hij moet eerst flink groeien, wat erg lastig is omdat hij nu erg last heeft van zijn reflux en weinig energie heeft @ Siepie: groot gelijk dat je even rust neemt. Eerst thuis alles op de rit en jezelf weer goed voelen, dan pas aan werk denken hoor. Heb inmiddels ook met mijn werk gepraat en zij geven mij de komende maanden alle ruimte. Het idee dat ik met 4 weken weer zou moeten werken. Verder ben ik vooral 'smorgens erg emotioneel. Als de dag begint denk ik, daar gaan we weer. Vandaag de eerste volledige dag na het ziekenhuis en het is weer slechter met slapen, zucht. Wel merk ik dat hij in deze week gegroeit is, ook qua doen en laten.
Bedankt voor je lieve woorden, al zit ik wel gelijk met tranen Dank je. Jammer dat iedereen ergens anders woont en doet, mis het wel om in real life met iemand erover te kunnen hebben. Gelukkig heb ik jullie
Herken wat je typt over niemand in real life te kennen die in de zelfde situatie zit. Wil hierbij ook iedereen hier een cyber hugh geven
Ja, jammer is dat he. Zat ik laatst ook nog te denken, heel leuk dat internet je kunt zo 'overal' komen, maar eigenlijk ben je nergens 'echt'. Dat maakt het ook weer zo afstandelijk. In de omgeving waar ik nu woon zijn wij de eerste met kinderen. Je ziet mensen echt bijna denken dat het hun niet zou overkomen *grrrr*.. Ik mis wat dat betreft ook een stukje inlevingsvermogen, maar het is ook wel weer logisch. Ik kon ook altijd vrij makkelijk denken over mensen met kinderen, nu ik er zelf één heb is alles anders...
Grouphug!!!! Ik woon in Den Haag. Zo meisje slaapt. Erg onrustig vandaag. Als ik haar op pak moet ze idd boeren Suenne. Daarna leg ik haar terug, maar meestal valt ze niet meer in slaap. Ik rek het altijd tot 3 1/2 uur volgende voeding, anders komt er te snel weer zo'n klats melk bij lijkt me. Stefanie, heb toch jouw advies gevolgd en de JPBM gehaald van Natufood. Ze heeft altijd pukkeltjes in haar gezicht en van de Neocate kan het niet komen. Weinig nodig ook maar van dit. Half schepje ipv anderhalf. Hoe minder ze hoeft hoe beter denk ik. Heb het idee dat de nutriton haar spijsvertering geen goed doet, vandaar. Manlief is een avondje weg, dus ik ga Net5 avondje doen. Het is nu wel weer 2 uur na de start van de voeding en ze begint al te kreunen (de klok kan er op gelijk, bizar he?), maar hoop dat ze nu tot 21.00 slaapt. We gaan het zien, op zich was ze wel redelijk gezellig vandaag, ondanks de onrust. Fijne avond ladies en goede nacht hopelijk!
Herkenbaar! Al heb ik wel mazzel dat ik iemand van dit forum ken . We wonen niet bij elkaar in de stad en het is dus niet in real life, maar mailen wel geregeld even, dat is fijn.
Maar dat is een 'goed' begin, ze is nog maar 3 maanden. Veerle werdt vanaf 4,5 maand (daar ergens geloof ik, maar ik weet het niet meer precies allemaal) makkelijker hiermee, toen begon ik te merken dat ze dus verder sliep als ik haar terug legde en haar speen weer gaf. Ik moet wel toegeven, als ik haar ergens op 'geconditioneerd' heb (en dat vinden sommige mensen heel slecht, maar ik vind rust belangrijk, voor zowel Veerle als mezelf) dan is het wel het slapen gaan. Ze deed dat zo slecht, maar ik heb best vaak en lang vol gehouden haar iedere keer weer terug te leggen en dan rustig 20 min heen en weer voor dat speentje. Ik weet niet of het daaraan ligt en dat ik me die moeite had kunnen besparen omdat Veerle sowieso wel zo was geworden als nu, maar ze slaapt nu dus wel verder als ik haar een speen in dr mond geef, ook nadat ze is wakker geworden. Dus wie weet, is er voor jullie ook nog hoop
Hoihoi, Jullie natuurlijk ook allemaal een dikke knuf terug!!! Ik woon in Bleiswijk, tussen Rotterdam en Zoetermeer in. Rilana is inmiddels maandag alweer 5 maanden en had inderdaad ook gehoopt dat ze nu inmiddels al lekkerder in haar vel zou zitten omdat je veel leest dat het dan over de piek is geweest maar helaas.. Heb eerdere berichten met mn telefoon geplaatst, quoten gaat dan niet altijd goed. Hier op het forum zit ook een vriendin van mij maar heel haar situatie is anders, heb daardoor ook niet altijd het gevoel dat ze me begrijpt. Ze doet echt haar best hoor maar het is toch net f anders allemaal. Vind het nu ook wel moeilijk om met anderen om te gaan. Morgen komen er vrienden eten, weer... Speel tot nu toe de hele dag dat het wel oke gaat maar ondertussen!!! Vanmorgen heeft Rilana een half uur later haar fles gekregen, door de wekkers heen geslapen... En het is mis. Vanmorgen redelijk geslapen maar wel onrustig, smiddags een half uur geslapen, verder huilen, vandaag eten bij mn ouders voor hun trouwdag (vandaag is het de onze 2 jaar ) maar ook daar ging ze slecht slapen en heeft ze veel gehuild. Nu ligt ze in bed sinds iets over 8en maar ben er al 5 keer geweest. Huilen, huilen... Hebben vanmiddag maar een MAM speen voor dr gekocht, soms wil ze ineens een speen maar ze kan er geen 1 inhouden. Niet dat ze m net wilde toen ik m aanbood maar goed.. Ben het zat. X
hey siepie gefeliciteerd met jullie trouwdag gaan jullie nog wel nog iets leuks met zijn tweetjes doen?? hoop dat je nacht wel wat beter verloopt en dat rilana de mam speen wel fijn gaat vinden.
Hey meiden, Hier Friesland dus dat is helemaal uit de richting. Mijn zusje heeft een dochter met reflux. Daar heb ik veel steun aan. Mijn nichtje heeft tot haar 3e losec gehad en moet misschien nog geopereerd worden en mijn schoonzussen hebben allebei ook een kind met reflux gehad dus ik denk dat we behoorlijk erfelijk belast zijn Hier ook een meisje zwaar aan de structuur hoor. We hebben nu echt een vast bedritueel en het gaat steeds makkelijker. Ze gaat nu 1 dag in de week naar een gastouders en ze heeft daar haar eigen beddegoed, en zelfde knuffel, speen en muziekdoosje als thuis. Heb de gastouder uitgelegd hoe ik het doe en ze is nu twee keer geweest en het slapen gaat best goed. Pak van mijn hart maar ook blij dat ze het niet erg vindt het ritme te volgen. Meiden ik denk aan jullie hoor. Voel me soms wat rot om hier te melden dat het goed gaat maar ben ook bang dat het ineens mis gaat. 6 sept naar de KA, die wil afbouwen, heeft ze laatst al tijdens een telefonisch consult al gezegd. is er ook 5 mg nexium of geef je dan de helft van je goedje?? Meijke ik hoop dat ze goed reageert op de JBPM van natufood. hier zijn we nu 5 weken pas aan het tweede potje toe..is wel lekker zuinig maar ik ben er erg tevreden over Siepie; hier moesten we ook effe oefenen met de speen, ben hem maar heel veel blijven aanbieden en nu alleen nog maar in bed of als we gaan wandelen maar ze wilde alleen de mam..dus veel succes en sterkte
Ik had idd gelezen over die mam speen dus ik tegen mn man nou die gaan we halen hoor!!! Bied m aan maar ze wil m niet altijd. Ja bedankt! Nee gaan verder niks doen aan onze trouwdag, huis staat nog vol bloemen van mn diploma. Van manlief krijg ik een sauna bon, nu ik nog f wat bedenken..beetje laat.. De avond is dramatisch na mn vorige bericht naar boven omdat ze zo huilde, uiteindelijk op schoot wel f gedut maar dat is t... Hopelijk slaap lekker!!!
Meijke: ben benieuwd of je verbetering merkt van de nutafood! Ik zit er ook aan te denken namelijk, laat je het ons weten? Suenne: het werkt in ieder geval bij jullie met het speentje en dat is het belangrijkst! Zo krijgt zij en jullie de rust. Siepie: gefelciteerd met jullie trouwdag! "Normaal" zie je inderdaad dat kindjes er minder last van gaan lrijgen naarmate ze ouder worden en ook minder huilen dus. Jammer dat dit bij jullie nog steeds niet het geval is... Lotte wil ook geen speen, heeft ook af en toe z'n voordelen, maar als ze onrustig zijn en veel huilen zou het ook wel eens handig zijn he... Duwt Rilana hem ook uit haar mondje of waarom wil ze hem niet? Lotte begint echt te kokhalzen, doet alsof ik iets heel vies in haar mondje wil stoppen... dus geen succes hier. Ik hoop dat de nacht wat beter is gegaan bij jullie en je wat rust hebt gehad! Stefanie: super dat de gastouder zo erin meegaat met jullie!
Hoi meiden, Een Noord-Hollandse hier! Jee Siepie, het blijft aanmodderen zo. Heb met je te doen meid. En vervelend dat er in je omgeving weinig mensen zijn waarmee je dit kunt delen. En gefeliciteerd hè!! Snel gebruik maken van die saunabon! Hier in het begin ook wel veel vraagtekens. Schoonouders en mijn moeder hebben nu een paar keer gezien en gehoord wat er gebeurd als Jesse gevoed wordt. Zijn daar wel van terug gekomen. Leukste reactie vind ik nog steeds als mensen zeggen dat inbakeren zo zielig is!! Hahaha, zonder zou Jesse dus echt niet slapen. Meijke: ik wacht ook je ervaringen af. Jesse heeft sinds 2 dagen namelijk enorme kramp zo gauw hij gaat drinken. Voeden is dus weer met kunst en vliegwerk. Zat er gisteren zo doorheen. Nu denk ik ook dat de nutriton misschien zwaar op zijn maag valt. Daarnaast moeten wij nu bij 100 cc water 4,5 schepje pepti geven, zodat meneer wat meer gaat groeien. Maar goed, ondanks het aanrommelen bij het drinken heeft onze man vannacht voor het eerst doorgeslapen. Moest hem om half 8 wakker maken!!! Ik wist niet wat me overkwam. Zelf natuurlijk wel vanaf half 5 met een half oor wakker gelegen en bij elk piepje denken, o hij wordt toch wakker. Hopelijk geen incident! Succes vandaag!
Hier Overijssel... Ook niet bepaald in de buurt Ik herken het gevoel wel, dat je door je omgeving niet altijd begrepen wordt. Vooral over het feit dat je je kindje graag in een bepaald ritme wilt houden en niet zomaar overal mee naartoe sleept. Structuur is hier nog steeds erg belangrijk. Breng je Rilana nog wel naar de gastouder nu je in de ziektewet zit? Misschien een dagje extra, zodat je zelf ook even kunt bijtanken? (zeg ik die as dinsdag haar dochter voor het eerst naar het kdv moet brengen en al weeeeken zenuwachtig is hihi). Soms moet je gewoon echt even aan jezelf denken en is het uiteindelijk voor beide partijen beter dat moeders ook even haar eigen ding wil doen ipv alleen maar moederen en zorgen maken...
Whaha. Rilana gaat gewoon naar kdv en mn moeder. Normaal gesproken zou ze ma di wo weg zijn, deze week net f anders. Maandag thuis, hebben we fysio. Di och kdv, mid ziekenhuis. Woe naar mn moeder, ik avond sauna. Donderdag kdv. Vrijdag thuis. Gaan we zwemmen en verder niet. Waarom maak je je al zorgen voor kdv? Rilana vind het er erg leuk, al die kindjes! Ze straalt al als we binnen komen. Komt goed meid.
Oh OEPS. Al die namen/kindjes ook haha... Lekker weekje dus voor jullie. Tsja en waarom ik zenuwachtig ben; het eeuwige 'loslaten'