Het grote Reflux topic

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door smartie1980, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Fijn dat er goed naar je geluisterd wordt Rianne!

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier stelt de KA voor om toch op de Zantac te blijven, aangezien ze het er goed op heeft gedaan. Van 2 x 1 ml naar 2 x 1,5 ml, dus dat scheelt nogal. Verder idd 2 schepjes Nutriton per fles, dus meer dan we deden. Meer Nutriton was ik vanochtend mee gestart al en nu straks dan voor het eerst de verhoogde dosis Zantac.

En als dit over een paar dagen nog niet echt verbetering geeft, dan toch de Motilium weer gaan geven. Aangezien het bij Nienke echt het probleem is dat ze wel 4 uur lang voeding terug slikt, helpt overstappen op Nexium (want ik vroeg of we dat mochten proberen) naar haar mening niet. We gaven eerst 4 x 1 ml Motilium, maar daar kreeg ze toen alleen nog maar meer darmkrampen van. Maar de krampjes zijn hier als sneeuw voor de zon verdwenen sinds 2 weken, dus we kunnen het altijd weer even proberen. Nu zouden we dan 3 x 2 1/2 kunnen geven. 3x is ook fijner, dan kunnen we alle meds thuis geven en hoeft dat niet door KDV/opa&oma.

En verder vandaag...gaat het heel goed :$;)... Schiet mij maar lek, zo'n bizar weekend en nacht en nu is ze echt een plaatje...
    Fles om 7.00, slapen van 8.15-10.30, fles om 10.45 slapen van 12.00-14.15, fles om 14.30 en nu sinds 15 minuten weer...SLAPEN!

Ik baker dus weer in en doe 2 scheppen Nutriton, zou dat het nu al zijn? Ze is natuurlijk ook erg moe van het gespook van afgelopen weekend en vannacht, dus misschien is dat het ook wel. Wat het ook is, ben er blij mee!

Vaak is het hier alleen wel 2 stappen vooruit...en dan ben ik superblij...om vervolgens weer 3 terug te doen... Maar er komt een moment dat die stappen terug niet meer komen :).

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Siepie lieve meis...hoe gaat het nu bij jou?

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hier echt een verschrikkelijke dag...
    Nu fles van 19u 90over en ze slaapt nu tegen me aan.
    Durf ook niet op te staan en in bed te leggen.
    Wat een toestand.
    Wel f in de wagen geslapen, ik gewoon de wagen na wandelen buiten gezet maar weer van korte duur.
    Morgen och gaat ze naar kdv, ben benieuwd...

Jitske had slikfoto toch vandaag? Hoe ging het?

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Oh Siepie, wat naar! Wat is nu, behalve fysio de aanpak vanuit de KA? Heb je deze week slikfoto?

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Morgen slikfoto, uitslag afwachten en aan de hand daarvan plan maken.
    Zoals vandaag is geen doen.
    Huilen/snikken jullie kindjes ook wel in hun slaap?
    Rilana ligt nu bij me maar soms begint ze een beetje te snikken, zo zielig..

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Even een vraagje aan de mama's van wie de kindjes al rijstebloem mogen.

Hoe bieden jullie dit aan? Want als ik het meng met AR-melk is het zo dik dat het niet meer te drinken is. Ook niet met de grootste speen.

Siepie: succes morgen met de slikfoto!

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Rianne: fijn dat je huisarts meteen actie wil ondernemen! Hopelijk gaat het snel beter met de medicijnen!

Meijke: hoop dat de zantac ophogen verbetering geeft! Sosm kun je er ook geen hppgte van krijgen he dan slapen en eten ze heel slecht en ineens is alles weer over en slapen ze een gat in de dag :( blijft giswerk vind ik altijd.... wel heel fijn dat je nu zo'n voorbeeldig kindje hebt. Dat is genieten!!

Siepie: jamer is dat dan he, slapen zo zo lekker in de wagen en zodra je stilstaat WAKKER..... Is bij Lotte ook altijd zo helaas..
    Hoop op een rustige nacht voor jullie vandaag!!
    Nee geen gesnik hier. Heel veel succes morgen!!

11. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Siepie veel sccs morgen.
    En voor iedereen hopelijk een fijne nacht.

12. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Siepie, mijn man wil hem wel branden. PB me je adres maar effe dan krijg je hem snel. Succes morgen en hopen dat het beter gaat. Toen Elise nog zatac kreeg huild ene kreunde ze ook nog veel in haar slaap, echt dan breekt je moederhart

13. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Tnx!!!
    Ja erg he, zo zielig...

Pap, wij deden 1schep bij andere voeding, wel wat warmer water, l speen op dr fles, dat ging..

Ze slaapt nog, ik af en toe een beetje hihi.

14. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Siepie veel succes morgen! En hopelijk even een goede nacht zodat je kunt bijtanken.

Hier af en toe bij wakker een pruillipje, maar vooral kreunen 2 uur na de voeding.
    Ook tussen 5 en half 7 'sochtends. Hij slaapt nu door (hoop dat het zo blijft), maar heeft dan echt weer rond dat tijdstip kreungeluidjes. Is dat herkenbaar??? Gaat er dan weer iets "aan" in het lijfje?? Hij had het namelijk ook met een nachtvoeding.....

Jesse krijgt morgen bij de KNO arts van het VU een slangetje met camera door zijn neus, dus knijp hem behoorlijk. Ze gaan behoorlijk ver zijn luchtpijp in. Zo zielig.

15. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    tokkel ook jij sccs morgen ;)

16. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Succes tokkel!!!

Rilana gewoon vanaf vorige fles op mij liggen slapen, nu weer flestijd, ben benieuwd naar de nacht.
    Trust

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier precies hetzelfde, ook 2 uur na de voeding EN tussen 5.00-6.30. Meestal wordt ze er rOnd 5.30 wakker van helaas...

Oh moet ff met een speentje rennen...

Goedenacht hopelijk voor iedereen!

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Succes morgen Siepie en Tokkel!

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heb haar iets te snel weggelegd geloof ik...:)...dacht dat het wel kon en wilde graag slapen...maar nu kOmen de vreemdste geluiden door de babyfoon...:), hoop maar dat ik hier geen spijt van krijg...

Trusten!

20. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    En is ze gaan slapen?
    Rilana gelukkig wel, net werd ze voor t eerst wakker omdat ze scheef lag

Deel Deze Pagina