Tips voor wellness/sauna weekendje weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juud74, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ik heb echt reteveel zin om binnenkort een keertje alleen, zonder man en kids, een dagje naar een welness ding te gaan, bij voorkeur met een nachtje (bij- en uit)slapen erbij. Met gezichtsbehandelingen, sauna, massage, diner etc etc.. gewoon echt mezelf een keertje verwennen. Hebben jullie tips waar het goed toeven is? Ik heb er namelijk geen verstand van, zat eerst te denken aan de zwaluwhoeve omdat ik die ken van naam, maar daar lees ik zulke slechte recenties over (iemand noemde het zelfs de Swaffelhoeve, omdat het er zo druk is dat je steeds geswaffelt wordt, haha) dat ik iets anders wil. Ik zag iets Ryokan-achtigs in Zutphen wat me leuk leek, maar als iemand een andere goede tip heeft dan hoor ik het heel graag.

Ik had mezelf dit namelijk beloofd als ik van de borstvoeding af was en ben er ondertussen ook wel aan toe.

Groetjes
    Juud74

2. akstra

akstra Actief lid

26 jul 2011
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wellicht dat je kunt kijken op de site van vakantieveilingen. Ze bieden hier allemaal beauty behandelingen+nachtjes weg aan waar je op kunt bieden!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik vond fontana in groningen echt geweldig. Goed eten, heerlijke massages en het hotel zit vast aan het sauna gedeelte, dus je hoeft sochtends alleen maar je badjas aan te trekken. Er zit ook een bioscoop in.

4. singa

singa Niet meer actief

In Nijmegen heb je ook een goede sauna met hotel.
    Mijn broertje is er met kerst geweest en die vond het erg lekker.

5. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Zwavelhoeve is echt veel te druk ja. Ik ben wel blij met sauna Houten. Ik weet niet hoe het daar met overnachtingen zit. Het is daar in ieder geval een stuk minder druk, je kan altijd lekker liggen in de sauna en ze doen ook opgietingen.

6. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    houten is dan net weer te dicht bij huis (utrecht) en groningen eigenlijk weer net te ver, maar ziet er inderdaad wel comfy uit, en niet zo duur ook...

7. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik ga vaak naar de Veluwse Bron in Emst, die is echt heel erg mooi. Ze hebben ook veel behandelingen, goede massages, enzo. Het is superschoon en ruim opgezet. Het ligt aan een enorm meer, waar we een paar jaar terug - toen het dichtgevroren was - de herten overheen zagen rennen. In het weekend moet je even vooruit bellen als je nog behandeld wil worden.

Sauna, Beauty en Wellnessresort de Veluwse Bron op de Veluwe in Emst | De Veluwse Bron

8. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    elysium in bleiswijk, heel mooi net zo groot als de zwaluwhoeve, en niet al te ver bij je uit de buurt, denk 45 minuten rijden?

weet niet of je er kan overnachten...

Zuiver in Amsterdam vind ik altijd zo mooi op plaatjes, maar ben er nog nooit geweest....

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik houd niet van sauna, maar ga elk jaar met een vriendin uitgebreid eten en gezichtsbeh/massage enzo bij de Heerlickheijd van Ermelo.... Ook nog eens lekker midden in de bossen, dus fijn wandelen in de omgeving.
    Beauty & Wellness Center Heerlickheijd van Ermelo

11. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Veluwse Bron is heerlijk. AAnraders zijn ook Thermen Holiday in Schiedam (maar weet niet of er een hotel bij is, want ik ga altijd maar 1 dag) en Thermen Bussloo.

12. gon82

gon82 Lid

5 jan 2012
    36
    0
    0
    IC verpleegkundige
    Den Haag
    Ik zou voor de Veluwse Bron gaan, echt de mooiste sauna van nederland (vind ik ;))

13. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Veluwse bron is toch all you need is love laatst geweest hè? Zag er erg mooi uit.

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    *grin* humor!! :D:D:D:D:D

Ik zou ook voor de Veluwse Bron gaan. Je weet niet wat je ziet!
    En omdat het zo groot is, heb je helemaal niet dat 'drukte-gevoel' wat je bij de Swaffelhoeve wel hebt. Die rust lijkt me wel prettig als je in je eentje gaat (respect trouwens, ik wil dit ook al tijden doen, maar ik durf niet bloot in mijn uppie als er mannen rondlopen!).

15. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

SpaSereen in Maarssen, echt helemaal geweldig en nieuw, met van die waterbedden en rustruimtes, prachtig zwembad en rozen stoombad etc etc...heel gaaf. Geen hotel erbij maar wel een goed restaurant, je bent echt even helemaal weg en ik vind het niet zo gek duur.

Charlie

16. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Goeie tips allemaal meiden! Dank je wel! Heb nog geen keuze gemaakt, maar gezien alle enthousiaste verhalen over de veluwse bron denk ik dat het die wordt!

17. gon82

gon82 Lid

5 jan 2012
    36
    0
    0
    IC verpleegkundige
    Den Haag
    Goede keus!!!!

Deel Deze Pagina