Het grote schoonmonster topic!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door 2g4e, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;) je laat je waren aard zien.;)

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Als je ook zo reageert naar je s.m. toe, dan begrijp ik wel dat er strubbelingen zijn ...

Jammer dat je alleen je eigen standpunt wilt zien, en niet even een stap terug wilt doen om te kijken hoe je het op kan lossen. Zou je veel stress besparen ...

3. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het grootste probleem zit in het feit dat grootouders vaak grootouders zijn en geen professionele opvoeders die een betaalde dienst verlenen. Op het moment dat je ze regelmatig laat oppassen wordt het moeilijker ze niet met de opvoeding te laten bemoeien. Daarnaast willen ze ook nog vaak gewoon ¨oma en opa¨ zijn. Het zal dus vaak botsingen geven en je kan van een grootouder ook niet hetzelfde verwachten als van een kinderdagverblijf of gastouder.

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wees maar blij dat dit gewoon via internet is dan

5. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik begrijp je frustratie wel....

al blijft het wel een feit... zolang je geen andere opties hebt je toch zal moeten dealen met haar... Heb je wel andere opties... dan zou ik die is gaan overwegen... het blijven de ouders van je vriend en zo kunnen ze toch opa en oma blijven!!!

Maar mss kun je het bespreekbaar maken met haar... en mss komen jullie er alsnog uit ... dat zou natuurlijk het beste zijn!!

Iig veel sterkte met de situatie...

6. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind deze reactie ook wel een beetje agressief over komen hoor.
    Als bepaalde reactie je niet aan staan kun je er toch ook voor kiezen om niet te reageren?

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent, maar om dat dan op medeforummers te gaan botvieren? Misschien even tot 10 tellen volgende keer :D

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoe lang speelt dit eigenlijk al? Is dit iets van de laatste tijd of iets wat al maanden aan de gang is aangezien je dochter ruim 1 is?

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina