Het grote Sint cadeau topic 2020!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 26 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Ik las wel over de opbergdozen maar niks over tafels. Ik hoop eigenlijk meer een lijst met lego dingen voor op de muur:D
     
  2. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik herken het met die 2-jarige. Ik geef haar nu ook gewoon wat simpele Playmobil dingen etc. zodat ze dat vast wat spaart. Oh en rollenspel begint zij nu ook erg leuk te vinden, dokterskoffertje etc.
     
  3. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Moeders is bordspelverslaafd dus er ligt al aardig wat in de kast :)
    Hopelijk binnenkort bij kruidvat weer boekjes in de aanbieding.
     
  4. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Hahaha herkenbaar, toch moesten we onze spellen nog iets aanpassen naar leeftijd:roflmao: en kun je ooit genoeg hebben hahaha
    Al zegt onze Billy kasten wat anders:roflmao:

    Kruidvat had ze laatst bij de sale. Ook haalde ik best wat boeken bij de kringloop en die waren dan zo goed als nieuw. Marktplaats hebben ze vaak ook nog best wat boeken staan.
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  5. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Ik heb alvast adventkalenders voor in de schoen besteld. Op bol.com de Playmobil Novelmore voor 14 euro en op Amazon.nl eentje van Playdoh voor 16 euro. Ik vond het wel nette prijzen!
     
    Jillzz, chantal1985 en sabagirl vinden dit leuk.
  6. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Nog geen idee wat ze krijgt. Een ding weet ik wel het word niet zo veel als volgend jaar. De helft doet ze niks mee.
     
    chantal1985 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  7. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Het eerste is gekocht: een tipi tentje. Voor Sinterklaas danwel haar verjaardag.
     
    owly en chantal1985 vinden dit leuk.
  8. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Kijken jullie nu ook al op marktplaats voor leuke dingen? Ik werp al een blik, krijg het idee dat de prijzen hoger worden wanneer je tegen Sinterklaas tijd aan loopt:rolleyes:

    Je kan nooit vroeg genoeg beginnen:roflmao:

    (Nou ja wel met de pepernoten die laat ik nog even liggen anders ben ik er al klaar mee voor dat het Sinterklaas tijd is:roflmao:)
     
    Zonnestralen en Fristi2012 vinden dit leuk.
  9. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Haha je kan nooit vroeg genoeg beginnen.

    Kwam bij de Action vandaag wel een setje leuke puzzels tegen voor de oudste, die heb ik wel al meegenomen. Voor de jongste ligt ook al een puzzel op zolder, keertje in de uitverkoop bij de Lidl meegenomen.
    Zag vorige week ook een heel tof houten stapeltoren ding bij de Lidl die perfect was voor de jongste voor de feestdagen maar ik had de oudste bij me en die heeft een olifantengeheugen dus daar kom ik echt niet mee weg om die mee te nemen en dan uit de zak van de Sint te toveren haha. Dus die hebben ze nu maar vast gehad.

    Dat is wel even wennen. Moet echt zonder haar inkopen doen of het online bestellen en ongezien naar boven smokkelen haha
     
  10. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Daar kwam ik vorig jaar ook achter. Hahahaha.
    Nu 5 en ik moet hem echt niet meenemen. Hij onthoudt alles... zucht
     
  11. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Hahaha dat is lastig! Tot nu toe ga ik of terug om het als nog te halen of smokkel het ter plekke nog mee. Ondanks hij veel ziet en hoort ben ik blijkbaar goed genoeg om nog dingen mee te smokkelen:roflmao:

    Nu ga ik het risico maar niet meer lopen (6) dan maar op een andere dag terug, of als er maar weinig van zijn dezelfde dag nog terug.
     
  12. baby2011

    baby2011 Fanatiek lid

    15 aug 2010
    1.834
    372
    83
    Haha nooit te vroeg. Hier lag dag na kerst het eerste Sinterklaas kado in huis.

    Tja een kerstboom van vilt...... Na de kerst heb je er zo weinig aan haha
     
    chantal1985 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  13. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hier dacht ik laatst dat de kinderen al sliepen, maar toen ik mijn pakketje open maakte stond ineens mijn dochter voor mijn neus.

    Die puzzel is verschoven naar de verjaardag van haar broer.
     
    Zonnestralen, chantal1985 en cherubin vinden dit leuk.
  14. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Hier worden het vooral aanvulspeelgoed op sets, bijv Lego of Sylvanian huis spulletjes. Zodat ik het in dezelfde doos kan stoppen. ;) En spullen die ‘op’ kunnen, kleur boeken, klei etc. En ze krijgen altijd een boek en iets van een pyama ofzo. 4 cadeautjes per kind in ieder geval. Meer dan genoeg.
     
    MinnieMouse94 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  15. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Pfoe er liggen hier al zo'n 20 cadeautjes :oops:
    Van groot tot klein en van speelgoed tot dingen die ze "nodig" heeft.

    Wat dingen van zoef zoef (2), wat boekjes (6), een nijntje dekbedovertrek, een nijntje autoriem beschermer (geen idee hoe dat heet:rolleyes:), 2 spelletjes van nijntje, bad speeldieren met led, 3 bootjes, houten keuken set, loco dikkie dik, blokken, potloden, bollo beker en bollo bord.

    Er staan nog wat dingen op de planning. Maar in mei is ze weer jarig dus misschien houden we ook nog wel wat dingen achter waarvoor ze eigenlijk toch net iets te jong nog is.
     
    owly en chantal1985 vinden dit leuk.
  16. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    Lekker op tijd erbij:roflmao:

    Maar ik ben ook al druk aan het nadenken wat ik dit jaar koop voor mijn kleuter van 5 jaar
    Peuter van bijna 3 jaar
    En hun baby zusje van een paar weken oud.

    Maar niet te gek dit jaar. Hoewel we het 2 maal vieren bij mijn moeder en met de schoonfamilie:rolleyes::)
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  17. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    Leuk hè? Die verjaardagen erbovenop. De oudste van mei, de middelste van februari en de jongste zal rond 11 november geboren worden:roflmao::roflmao:
     
  18. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Toevallig gisteren een houten stapeltrein gekocht bij Lidl (online). Ze hebben daar veel leuk houten speelgoed maar een groot deel is helaas al uitverkocht. Verder heb ik nog de regenbogen van Little Dutch liggen.

    Mijn dochter is dan 1.5 jaar dus tips wat dat betreft reuze welkom!

    Zoek ook vooral naar 'ontwikkelspeelgoed' voor de motoriek etc.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  19. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Bij dat laatste een wobbel!

    Mijn dochter kreeg het duktig keukentje (via marktplaats), Ze vond fantastisch. Van mijn moeder kreeg ze de houten keukenapparaten van de action erbij. :)

    Nopjes puzzels

    Een pop met speen, flesje, slab etc.
     
    Flexi vindt dit leuk.
  20. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.114
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ach ik ben zelf in april jarig dus ik vind het niet zo erg ;) zit toch nog bijna 5 maanden tussen bij haar. Vrienden van ons hebben 3 kinderen uit november, december en januari.
    Dat is pas heftig vind ik :roflmao:
     

Deel Deze Pagina