Wij zijn ook eindelijk helemaal klaar. Vandaag trouwens tot 25% korting op sommige spellen bij bol! Kind 1 (3,5jaar) Houten ijssalon, Schleich vinvis en haai, knibbel knabbel knuistje, uno, kwartet, nagellak op waterbasis. Kind 2 (20 maand) Houten muziek instrumenten, auto garage met sleutels, Schleich boerderijdieren (meer dan op deze foto), kleurtjes en de Grimm regenboog (al is die voor hun samen)
Ik zag die van vtech ook ja. Is dat dan 1 set of kan je die uitbreiden? Ik dacht dat deze misschien te kinderachtig is? Maar dat komt puur doordat jet van vtech is bij mij hoor... Zag er wel leuk uit op zich ja!
Er zijn volgens mij 3 verschillende sets die je ook aan elkaar kunt bouwen. Advies leeftijd was vanaf 4 jaar en omdat hubelino toch nog lastig blijkt denk ik dat dit juist goed past. We gaan het zien...
Hier speelt zoon van 7 met al zijn klasgenoten ermee en ze vinden het allemaal fantasistisch! Veel mogelijkheden, het is stevig en het blijft uitdagen.
Mocht je deze nog willen bestellen, zou ik niet te lang wachten. De grootste set lijkt al overal uitverkocht te zijn (woekerprijzen daargelaten en je kunt geluk hebben bij je lokale speelgoed winkel) en Lobbes geeft op de middelste al een levertijd rond Kerst. Ik heb die middelste set (met de raket) vandaag nog besteld bij Amazon, maar Wehkamp heeft hem voor dezelfde prijs.
Voor de jonge kindjes Bambino loco is inderdaad erg leuk. De gewone voor de oudere kinderen. Magnetische rekendoos van rompompom was toen ook super leuk. Net als de taal versie.
Oja wij hadden ook een fan van van Chuggington treintjes. Super leuke banen. Hij kon toen mooie lange banen maken. We hadden een mooie spoorbaan dwars door het huis
Ja houten trein is hier ook een hit. Wij hebben een mega voorraad van Brio.. Vindt ie leuker dan de duplo trein ook.
Wij hadden de plastic banen. Met versnelling, over de kop, rotsblok die naar heneden kwam. Station etc. Je kon ze ook op elkaar bouwen maar dan kwam het niet zo ver de woonkamer in Houten treinbaan vond hij ook super leuk. Ik ook want daar hadden we minder van dus meer loopruimte
Hi dames, ik heb een dochtertje van bijna 2 jaar en ik ben echt inspiratieloos naar cadeau's toe. 6 december de Sint, eind december Kerst en dan is ze begin februari ook nog eens jarig. Iemand leuke tips?
bal duplo (altijd goed ) leuk boekje keukentje keukenspulletjes (thee) serviesje dikke potloden + kleurboek smartmax knipjes/spulletjes voor d'r haar speelgoed voor in bad poppenbuggy
De gymmat van Ikea, Bilibo schelp, mooi voorlees-/prentenboek, onesie/badjas, pantoffels, verkleedkleren, muziekinstrumentjes, houten poppenhuis, klei, krijtbord
Ondertussen werd ons lijstje wat aangepast en uitgebreid. Aangezien ze momenteel amper speelt en vooral “leest” , puzzelt en knipt staat er niet echt speelgoed op de lijst. Hier voor de dochter van 3: Sinterklaas: - Weg: Schaar voor linkshandige (werd reeds gegeven, omdat ze elke dag wil knippen) - Haar favo boek “Heksje Mimi tovert iedereen in slaap” - Haba friends poppetje “baby Nora” voor haar poppenhuis - Dikke huissokken met antislip van Veritas - Nagellak op waterbasis - Nieuw: Haarspeldjes - Nieuw: kindersuprise eitjes - Nieuw: dikkere kleurpotloden (lagen al jaren in mijn eigen kast, nooit gebruikt dus kan ze beter aan haar geven ) kerst - 2 Gezelschapspellen Haba “Hop paardje” of “Eenhoorn Fonkelglans stapelwolken” en nog een kleinere - Puzzel van 20 stuks vragen we aan de rest van de familie (waar ze dan zelf mogen uit kiezen) - Smart Game “3 biggetjes” of “Roodkapje” - Gezelschapspel van Haba “Mijn grote Boomgaard: spelletjesverzameling” - Boek “Heksje Mimi op vakantie” - Pyjama van Zara - Uitbreiding set voor haar poppenhuis (popje of meubels) - Puzzel - Dekbed van Good Morning - Fietsmandje - Zwemvest
Tips gevraagd. Dochter van 5 zit in groep 2 en is heel erg bezig met lezen en schrijven. De letters kent ze allemaal bij naam, en het schrijven van alle letters lukt ook aardig netjes. Het plakken van de letters gaat in het ene woord super goed en in het andere woord weer heel lastig. Kwestie van oefenen en dat hoeft ook allemaal nog niet maar ze vind het leuk. Helaas raakt ze ook gefrustreerd als het niet lukt dus dacht leuk iets wat daar mee te maken heeft in de zak voor Pakjes avond te doen zodat ze kan oefenen als ze daar zin in heeft en hopelijk dan door oefenen minder vaak gefrustreerd raakt. Maar nu, op school werken ze met Pompom. Ik dacht dus iets daarvan te kopen (van zoon heb ik nog zo een “ik leer” lezen koffer van Jumbo) maar zoek iets als aanvulling daarop. Ik kwam deze drie dingen tegen en weet niet welke ik het beste kan kiezen, zullen vast alle 3 leuk en goed zijn, maar welke lijkt jullie de leukste? Ik heb even advies/bevestiging nodig om de knoop door te hakken. Wil het liefst uiterlijk woensdag alle pakjes in huis hebben en er klaar mee zijn. Misschien vier ik pakjes avond bewust vrijdag avond al zodat we het hele spannende deel van Sinterklaas ook achter de rug hebben en ze het hele werkend met de pakjes kan spelen. Bekijk bijlage 707506 Bekijk bijlage 707507 Bekijk bijlage 707508
Wij hebben de schrijf koffer en de letterdoos. Schrijfkoffer is echt om letters te schrijven op de juiste manier die ze op school ook toepassen. Laagdrempelig met uitwasbare stift. De letterdoos is woordjes naleggen, eerste en laatste letter zoeken of hele woordjes maken dus eigenlijk voorbereidend op het leren lezen. Middelste heb ik niet dus geen ervaring mee. Dochter vindt beide sets leuk. Ik zou kiezen waar ze nu het meest mee bezig is, schrijven of lezen. Succes!
Zou er voor mij aan liggen waar het meest de interesse ligt. Wij hebben de rechtse en linkse. Dus als ze vooral bezig is met schrijven, dan de linkse, vooral bezig met lezen, dan de middelste of rechtse.+ O, en die magnetische letterdoos is hier amper gebruikt, als je wil mag je m voor een klein prijsje overnemen
De Rompompom letter magneetdoos ligt hier vooral te verstoffen. Een jaar geleden deden ze er nog wel wat mee in de lockdown (groep 1), maar voor de rest amper. Onze dochters schrijven liever dan met magneten woorden leggen. De schrijfkaarten zijn ook nauwelijks gebruikt. Wij gebruiken een blad van school met de letters.