Dank jullie wel dames, de magneten worden het dus niet Ik bestel denk ik de eerste foto en nog iets van rompompom over letters voor mini loco.
@GossipGirlxoxo: Wij hebben het boekje met woordjes (woordenmaker) gehad, de oudste vond dat best grappig. Kleutersamenleesboekjes van Zwijssen zijn ook leuk.
Gg Naar die laatste ga ik ook even kijken, zoek nog wat zak vulling maar wel dingen die gebruikt worden.
De boeken van Vos en Haas zijn ook leuk, bv. deze: https://www.bol.com/nl/nl/f/vos-en-haas/9200000016155718/ Beetje hetzelfde idee als de samenleesboeken; het kind leest korte, losse woordjes (bij Vos en Haas de woorden in het grotere lettertype) en de volwassene de rest.
Ik denk dat ik zo goed als rond ben voor dit jaar. Misschien nog 1 of 2 boekjes maar ik denk als ik alles op rij zie dat ik die bewaar voor kerst. Ik had het idee niet veel te hebben maar dat komt omdat een deel bij mijn moeder staat en de rest verdeeld door het huis verstopt is (en ik het nog niet op 1 grote stapel heb gezien). - een kap/make-up tafel - wat echte make-up (gaat er na het spelen 10x fijner af dan kinderspul) - een kwastenset voor de make up - een maxi cosi voor de poppen - een jongens pop - een set glitter dots - een knutselset mode designer - Lego friends kermis - 2 sets teken sjablonen van Djeco (hebben we er al meerdere van en zijn een groot succes) - loco boekjes - een set met kralen met letters erop. - een nieuw setje sportkleding - een sporttas - een bidon - een nieuwe set bokshandschoenen en scheenbeschermers - een chocoladeletter - spel hali gali junior - een pop-it spel met dobbelstenen - oorwarmers
Wij zijn er ook uit! Het was voor mijn oudste echt zoeken want hij vindt niets leuk wat de gemiddelde 4 a 5 jarige leuk vindt. Al die inspiratie lijstjes waren zowat deprimerend. Oudste (4 jaar): - smartgames (Roodkapje) - jeu la course aux mots (bordspel) - wereldkaartpuzzel - mozaïekpuzzel - slotenpuzzel samen met zijn broertje krijgt hij een keukentje Jongste (20mnd): - stapelkubussen met diertjes - pannensetje - Brio starters treinset - puzzel voertuigen - kassa Beide komen rond de €80 p.p. uit (excl het keukentje, die was €65)
Ik ben volledig losgegaan en ver over budget gegaan.. Ik heb voor het eerst ook kadootjes voor mijn man en ik… Heb ze zaterdag geteld en schaamde me toen diep.. Maar goed, met kerst krijgen ze niks meer van mij.. ik heb wel enorm veel zin in pakjes avond! Benieuwd wat de kinderen van hun kadootjes vinden!
Ik denk dat het afhankelijk is waar de interesse ligt. De schrijfkaarten vond hij leuk en zeker de tekenopdrachten die er bij zat. Zo leerde hij wel gelijk de juiste manier. Wij hadden de grote reken als taal magneet doos en was juist super eerst na leggen en daarna zelf woorden maken. Via de website kon je dan ook nog nieuwe werkbladen downloaden. De klapper met letters deed hij minder mee. Toen hij het trucje door had ( letters achter elkaar dan krijg je woorden was dit al snel te makkelijk) Voor mensen met nog een klein budget over zou ik kijken op marktplaats Vos en Haas zijn super leuk! Je hebt ook een boek voor als ze al beginnen met lezen dat langzaam in moeilijkheid oploopt. Piet en riet zijn ook leuk! Het letterwinkeltje is ook leuk. Daar heb je een hele serie van
Ik geniet altijd zo van deze lijstjes , super leuk! Oudste dochter, 6 jaar: -Nintendo switch -Mario kart , Super Mario bros, animal crossing, fantasy animals (switch spellen) - Bunny hop spel en wie is het? - Play doh slime - 2 rainbow corns en mini rainbocorns - knutselspullen - l.o.l bal - Elektrische tandenborstel frozen Jongste dochter, 4 jaar: - Fiets - Play doh slijm - Supermarkt - 2x rainbocorn en mini rainbocorns - l.o.l. - Happy hamsters - Elektrische tandenborstel frozen - Knutselspullen - Microfoon met licht Zoontje, bijna 3: - Fiets - Hotwheels grote garage - Hotwheels auto’s - Hotwheels uitklapbare racebaan - Hotwheels track builder - Hasbro elefun - Play doh - Magnetische vormen om mee te bouwen - Elektrische tandenborstel cars - Vissen vangen spel - Uitbreiding houten treinbaan en extra treintjes - Nog wat losse autootjes en knutselspullen Ik denk dat ik wel klaar ben! Heb er zin om die blije gezichtjes te zien. Geniet er van allemaal!!
Hier krijgt ze een beetje door hoe cadeautjes werken.. ze gaat glunderen. Hart smelt haha. Heb een eerste pop voor haar en deze wagen:
Voor mijn metekindje van 3 jaar heb ik: Een lego setje Een dekbedovertrek van het heelal Een waterbaan voor buiten (zo een met bootjes en een sluis) Een puzzel om autowegen mee te maken om met auto's te spelen Een adventskalender van kinder chocolade Voor zijn broertje van 3 maanden: Slofjes Een handboekje Een boekje van rupsjes nooit genoeg Badeendjes
Ik moet last minute nog op zoek voor mijn zoon van bijna 4, ik had de XL Vtech knikkerbaan voor hem besteld maar die is nog steeds niet binnen, en ook nergens meer te krijgen ik heb gewoon echt geen idee wat ik hem anders kan geven, wat een ramp dit
En een andere set daarvan? https://www.alternate.nl/html/product/1770355?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=GoogleShopping_Baan&utm_term=1770355 of https://www.vivolanda.nl/nl/product/0/2138607/-/vtech-marble-rush-rocket-set-elektronisch-m100e bijvoorbeeld.
Heb je niet al wat in gedachten voor zijn verjaardag? Geef je dat nu en de knikkerbaan op zijn verjaardag.
Had ik ook al besteld, en die zijn nu extra duur, helemaal met de verzendkosten, normaal is die set maar 30 euro, vind ik ook zo zonde Ja voor zijn verjaardag iig dus een andere set van de knikkerbaan, die ook niet binnen is nu met zijn verjaardag zal ik het vast wel hebben da's pas in februari, alleen zit ik nu dus haha. Had 2 weken geleden al binnen moeten zijn, ik was niet te laat ofzo, alleen lijkt wel of er een speelgoed schaarste is nu.
Hubelino of Haba kullerbu dan maar? Hubelino past op Duplo en kun je dus snel veel met een kleine set. Nadeel is dat de knikkers zo klein zijn. Haba is mooi van hout, mooie grote kogels. Ook auto's die op het systeem passen. Maar een basisset is duur en de uitbreidingen ook weer.
Dochter: badbruisbal, leesboek, dino, spel knibbel knabbel knuisje, setje playmobil. Ikzelf: 2 setjes stempels en een spelletje. We hebben het erg gezellig gehad! Ook heel rustig aan gedaan met uitpakken. Nadat ieder 1 kadootje had gehad warme chocomel met pepernoten. Na het volgende rondje knibbel knabbel knuisje samen gespeeld. En na het 3de rondje aan de boerenkool met worst. Dochter speelde tussendoor met de playmobil. Ze krijgt met de kerst nog een kassa, boodschapjes en geld. En misschien nog een setje playmobil dat bij dit setje past.